محدودیت ترافیکی در راه‌های شمالی در سه روز آینده اعلام شد



 محدودیت ترافیکی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مرکز مدیریت راه‌ها با احتمال افزایش ترافیک برون شهری در سه روز آینده، محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های بین استانی را تا روز شنبه (سوم اردیبهشت) تشریح کرد.

 به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت۶ روز شنبه، از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و برعکس ممنوع است.

 

با این حال تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 

در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود. 

 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود. 

 

در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت۱۶ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------