کارشناسی داوری مصاف آلومینیوم و پرسپولیس/ خطای پنالتی برای آلومینیوم رخ نداد



دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی قضاوت داور دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر پرداخت.

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در نیمه اول هیچ مشکل خاصی نداشتیم. داور دو بار خطای پرتاب اوت از بازیکن خارجی آلومینیوم گرفت که درست بود. متأسفانه بازیکنی که به گفته خودشان در بوندس‌لیگا بازی کرده است، هنوز پرتاب اوت صحیح بلد نیست! در مجموع، تصمیمات داور به دلیل آمادگی بدنی و حضور در صحنه‌ها درست بود و مشکل خاصی نداشت.

 

«گل پرسپولیس سالم بود و مشکلی نداشت.»، وی با بیان این جمله افزود: در دقیقه 65، بازیکنان آلومینیوم اعتقاد به پنالتی داشتند که پنالتی نبود و کارت زرد به بازیکن شماره 17 به دلیل توهین به داور به درستی داده شد. در دقیقه 76 هم مشخص نشد بازی به چه دلیلی برای دو سه دقیقه متوقف شد. اگر بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه باشد، نماینده فدراسیون باید کنترل می‌کرد.

 

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: تنها نکته داوری این دیدار، گرفتن شش دقیقه وقت تلف شده بود که کم بود، چون دو سه دقیقه از بازی در نیمه دوم تلف شد، مصدومیت‌ها و تعویض‌ها زیاد بود و حداقل باید هشت دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شد. خطای هند بازیکن آلومینیوم در دقیقه 4+90 نیز درست بود.

 

تورج حق‌وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص داوری دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس اظهار کرد: بازی صحنه چالش برانگیزی برای داور نداشت و قضاوت خوبی را شاهد بودیم. داور تنها ۲ اشتباه داشت که البته در روند بازی موثر نبود.

 

وی ادامه داد: در دقیقه ۱۲، مهاجم شماره ۹ آلومینیوم باید به دلیل خطا روی بازیکن پرسپولیس کارت زرد می‌گرفت و همچنین اسماعیلی‌فر به دلیل خطا روی بازیکن آلومینوم در دقیقه ۶۳ باید اخطار می‌گرفت. اخطار دقیقه ۶۵ به بازیکن آلومینیوم به دلیل شبیه‌سازی درست بود و پنالتی در کار نبود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------