بوفون: می‌توانم هر زمان که بخواهم تصمیم بگیرم بازنشسته شوم



بوفون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جیجی بوفون توضیح می‌دهد که چرا در ۴۴ سالگی هنوز برای پارما بازی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از فوتبال ایتالیا، جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان ایتالیایی در جریان فستیوال دلو اسپورت در ترنتو در مورد دوران حرفه ای خود صحبت کرد. او با وجود اینکه در ژانویه ۴۵ ساله می شود، هنوز در سری B بازی می کند و در عضویت تیم پارماست.

 

جان لوئیجی بوفون گفت: من به دلایل زیادی به بازی ادامه می دهم چون هنوز هم احساس قدرت و رقابت می کنم. من در سنی هستم که می‌توانم هر زمان که بخواهم تصمیم بگیرم بازنشسته شوم، بنابراین کنترل اوضاع را در دست دارم اما انتخاب‌های من همیشه دلایلی پشت سر خود داشتند. من به پارما بازگشتم چون مرد خوشحالی هستم که می‌بینم هواداران چقدر به حضور من در دروازه افتخار می کنند.

 

بوفون جام جهانی ۲۰۰۶ را با ایتالیا برد و جام های بی شماری را با یوونتوس برد اما هرگز لیگ قهرمانان یا توپ طلا را نگرفت. او در سال ۲۰۰۶، تنها چند هفته پس از کسب بزرگترین جام فوتبال، با یووه به سری B سقوط کرد.

 

او در ادامه گفت: من در زندگی‌ام چیزهای زیادی برده‌ام و خوشحالم که برای بردن آنها جنگیدم اما شخصاً محبت هواداران فراتر از هر افتخاری است. من به جام لیگ قهرمانان نیازی ندارم تا بدانم چقدر خوب هستم حتی بدون بردن آن‌ها، می‌دانم چه ارزشی دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------