منچستریونایتد قرارداد رونالدو را فسخ کرد/ جدایی کریس از شیاطین سرخ



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو طی توافقی دو جانبه پس از فسخ قرارداد خود، باشگاه منچستر یونایتد را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو که هفته گذشته و در مصاحبه ای جنجالی به تمامی ارکان باشگاه منچستریونایتد تاخته و اعضای مدیریتی و کادر فنی را به شدت مورد انتقاد قرار داده بود، از این باشگاه به صورت رسمی جدا شد.

 

دود یک سال و نیم پیش و در تابستان سال 2021 بود که کریستیانو رونالدو تمایلی به ماندن در یوونتوس نشان نداده و تصمیم به بازگشت به لیگ برتر گرفت. در ابتدا اخبار حاکی از آن بود که مقصد بعدی او منچسترسیتی است و ستاره پرتغالی شاگرد پپ گواردیولا می شود، اما رونالدو در ساعات پایانی نظر خود را تغییر داده و بعد از 13 سال به اولدترافورد بازگشت. خود این بازیکن بعدها فاش کرد تماس با سرالکس فرگوسن نقش مهمی در تغییر تصمیمش داشته است.

 

بازگشت به منچستریونایتد با گلزنی های متوالی رونالدو مصادف شد و او در اولین فصل 24 بار توانست با لباس این تیم دروازه حریفان را باز کند. اما درخشش رونالدو نیز نتوانست منجر به کسب حتی سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم شود و بعد از جدایی زودهنگام اوله گونار سولسشر، رالف رانگنیک نیز نتوانست زمینه موفقیت شیاطین سرخ را فراهم کند.

 

غیبت در لیگ قهرمانان اصلا باب میل کریستیانو نبود و او در فصل تابستان تمایلی به حضور در تمرینات پیش فصل زیر نظر اریک تن هاخ نشان نداد. پس مطابق انتظار، رونالدو در بازی های ابتدای فصل جایی در ترکیب نداشت و وقتی یونایتد زیر نظر سرمربی هلندی اوج گرفت، نیازی به حضور او در میدان حس نمی شد.

 

اما یک مصاحبه توفانی در هفته های اخیر پایان کار رونالدو را رقم زد. او تاکید کرد در یک دهه اخیر هیچ تغییری در ساختار باشگاه رخ نداده و یونایتد اصلا پیشرفت نکرده است. ستاره 37 ساله همچنین اریک تن هاخ را نیز به بی احترامی به خودش متهم کرده و در واقع زمین و زمان را متهم کرد.

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تردیدی وجود نداشت که دیگر جایی برای رونالدو در اولدترافورد وجود نداشت و در آستانه اولین بازی تیم ملی پرتغال در جام جهانی، امشب این باشگاه ضمن تشکر از خدمات رونالدو در دو مقطع حضور در یونایتد، رسما اعلام کرد توافق بین طرفین با توافق دوجانبه تمام شده است.

 

از چلسی به عنوان جدی ترین مشتری رونالدو نام برده شده و او رویای تاد بولی، مالک متمول و جدید این باشگاه است.

 

پس هر چقدر دوره اول حضور رونالدو در یونایتد با خاطرات شیرین همراه بود، این مقطع تلخ و آزاردهنده به پایان رسید و حالا او در آستانه 38 سالگی به دنبال ماجراجویی جدیدی خواهد بود.

 

واکنش رونالدو به جدایی از منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد گفت: در پی مذاکره با باشگاه منچستریونایتد ما توافق کردیم که به قرارداد خودمان پایان دهیم.

 

وی ادامه داد: من عاشق منچستریونایتد و طرفدارانش هستم. این مسئله هیچ وقت پایان نمی‌پذیرد. به نظرم زمان خوبی بود تا به دنبال چالش جدیدی بگردم.

 

ستاره پرتغالی در بیانیه خودش نوشت: بهترین‌ها را برای منچستریونایتد آرزو می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------