آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

گل‌محمدی: ۳ امتیاز دیدار با پیکان اهمیت بسیار زیادی دارد/ حسینی: همه متوجه مظلومیت پیکان شده‌اند



یحیی گل محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، سه امتیاز دیدار با پیکان را برای سرخپوشان ارزشمند دانست.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار فردا (یکشنبه) شاگردانش با پیکان اظهار داشت: بازی سختی با تیم خوب پیکان داریم. من دیدارهای قبلی پیکان را دیدم و به نظرم حق‌شان، بیشتر از نتایجی بوده که در زمین رقم خورده است.

 

وی با تمجید از خودروسازان تصریح کرد: پیکان تیم جوان، دونده و قابل احترامی است که کادر فنی خوبی هم دارد و فردا باید با تمرکز کامل بازی کنیم. بازی‌ها فشرده است و هر دیدار شرایط خودش را دارد. با توجه به شرایط جدول، اهمیت این سه امتیاز بسیار زیاد است و امیدوارم بتوانیم امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد لغو آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار با پیکان گفت: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امروز هم به دلیل بارش برف و شرایط جوی نتوانستیم در زمین تمرین کنیم، اما تمرین سبکی را در هتل پشت سر گذاشتیم.

 

گل‌محمدی درباره غایبان پرسپولیس خاطرنشان کرد: تنها شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان، مشکلی برای بازی ندارند.

 

***

 

حسینی: همه متوجه مظلومیت پیکان شده‌اند/ امیدوارم بازیکنانم از بازی‌های قبلی درس بگیرند

سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه مطلوبی کسب کند.

 

حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مجتبی حسینی درباره شرایط پیکان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. متأسفانه در چند بازی گذشته با بدشانسی و البته اشتباهات داوران مواجه شدیم و نتوانستیم نتایج لازم را به دست بیاوریم. با این حال آنالیز خوبی روی تیم پرسپولیس داشتیم و تمرینات منظم و البته کوتاهی را داشته‌ایم. امیدوارم بازیکنان از اشتباهات خود در بازی‌های گذشته درس بگیرند و بتوانیم مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی خوبی انجام دهیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به وضعیت پرسپولیس تأکید کرد: فکر نمی‌کنم نیاز به آن باشد که درباره پرسپولیس صحبت کنم. همه می‌دانند که این تیم کادر فنی خوب و بادانشی دارد و از بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش سود می‌برد. آنها صدرنشین لیگ هستند و بدون تردید کار سختی در این بازی خواهیم داشت. با این حال امیدوارم بازیکنان نکاتی را که به آنها در جلسات و تمرینات گوشزد کردیم، به خوبی اجرا کنند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی از این بازی کسب کنیم.

 

حسینی درباره سابقه همکاری خود با یحیی گل‌محمدی در گذشته تأکید کرد: گل‌محمدی مربی بزرگ و خوبی بوده و سوابق ایشان مشخص است. بازی فردا اما سوای این مسائل است. هر دو تیم برای کسب نتیجه لازم هرچه در توان دارند، می‌گذارند. امیدوارم به آنچه مدنظرمان هست دست پیدا کنیم و فوتبالی به نمایش بگذاریم که همه علاقه‌مندان لذت ببرند.

 

وی درباره اینکه پیکان در بازی‌های گذشته از اشتباهات داوری ضرر کرده است و چقدر نگران داوری بازی فردا هستند، گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که فشار مضاعفی روی آقای منصوریان داور بازی فردا و کمک‌های ایشان ایجاد شود. فکر می‌کنم همه متوجه مظلومیت پیکان شده‌اند. امیدوارم اعضای تیم داوری بازی با پرسپولیس روز خوبی را پشت سر بگذارند و بهترین قضاوت خود را داشته باشند.

 

حسینی درباره غایبان تیمش برای مسابقه با پرسپولیس افزود: ساسان حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده ورود به زمین هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------