آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

مسی در مراسم رونمایی از پیراهن جدید پاریس | واکنش نیمار به پیشنهاد 2 برابر دستمزد رونالدو از عربستان



تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ابرستاره آرژانتینی در مراسم رونمایی از پیراهن فصل آینده پاریس حضور یافت.

به گزارش فارس، در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی تا چند روز آینده به صورت رسمی از پاری سن ژرمن جدا می شود و تیم جدیدش را انتخاب می‌کند اما باشگاه پاریس امروز از پیراهن های جدیدش رونمایی کرد.

 

نکته جالب حضور لیونل مسی در مراسم رونمایی پیراهن جدید پاری سن ژرمن برای فصل آینده بود. هر چند گزارش‌ها نشان می‌دهد مسی با پاریس تمام شد و می‌خواهد از این تیم جدا شود اما این رونمایی خبرساز شد.

 

تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مسی از سوی باشگاه بارسلونا و الهلال عربستان پیشنهاد دارد. ابرستاره آرژانتینی منتظر است تا بارسلونا بتواند مسیر بازگشت به نیوکمپ را فراهم کند ولی عربستان با پیشنهاد نجومی به دنبال وسوسه کردن مسی است.

 

مسی قرار است تا هفته آینده تصمیم نهایی اش را درباره درباره آینده اش بگیرد.

 

***

 

نه نیمار به پیشنهاد 2 برابر دستمزد رونالدو از عربستان

ستاره برزیلی با دستمزد نجومی حاضر نشد راهی لیگ عربستان شود.

 

تیم پاری سن ژرمن،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سانتی اونا، خبرنگار سایت «فوت میرکاتو» اعلام کرد عربستان سعودی برای جذب نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اقدام کرد ولی کاپیتان تیم ملی برزیل این پیشنهاد نجومی را نپذیرفت.

 

عربستان با پیشنهاد دستمزد سالیانه 400 میلیون یورو به دنبال وسوسه کردن نیمار بود ولی ستاره برزیلی این پیشنهاد باورنکردنی را رد کرد. رونالدو زمستان گذشته با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو به النصر عربستان ملحق شد.

 

ابرستاره پرتغالی با انتقال به لیگ عربستان به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد. نیمار با قبول پیشنهاد سعودی ها می توانست رکورد رونالدو را بشکند ولی این کار را نکرد.

 

نیمار دو سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و هنوز درباره  آینده اش تصمیم گیری نکرده است.

 

آرزوی نیمار برای پیوستن به شیاطین سرخ

یک روزنامه انگلیسی مدعی شده نیمار علاقه‌مند به حضور در تیم منچستریونایتد در تابستان است و قصدی برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن ندارد مگر اینکه پیشنهادی از شیاطین سرخ دریافت کند.

 

به نظر می‌رسد داستان نیمار ۳۱ ساله و باشگاه پاریسی به پایان خود نزدیک می‌شود چراکه تیم فرانسوی پس از سال‌ها ناکامی در فتح لیگ قهرمانان اروپا، قصد دارد پروژه تازه‌ای را با افراد جدید آغاز کند.

 

رابطه هواداران پاری‌سن‌ژرمن با نیمار که در طول ۲ فصل گذشته با مصدومیت‌های پی در پی دست و پنجه نرم کرده است نیز اخیراً شکرآب شده و احتمال جدایی ستاره برزیلی از این تیم قوت گرفته است.

 

حالا روزنامه «سان» مدعی شده نیمار که چهار سال از قراردادش با پاریسی‌ها باقی مانده است، تنها به پیشنهاد منچستریونایتد «بله» خواهد گفت.

 

اریک تن‌هاگ، سرمربی منچستریونایتد نیز به شدت خواهان حضور یک مهاجم با کیفیت در کنار مارکوس رشفورد است و نیمار می‌تواند گزینه جذابی برای شیاطین سرخ باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------