واکنش معاون و مدیرعامل پرسپولیس به حواشی اخیر بیرانوند/ محمدی: کار او مورد تایید ما نبود



محمد محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون باشگاه پرسپولیس به بخش‌نامه جدید معاون اول رئیس جمهور درباره ممنوعیت بکارگیری بازیکنان و مربی خارجی واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، محمد محمدی در آستانه برگزاری یکصدویکمین دربی پایتخت به بهانه فینال جام حذفی، اظهار داشت: به لطف خدا شرایط پرسپولیس و همه چیز پیرامون تیم خوب است. امیدوارم یک بازی خوبی باشد و هواداران با ناراحتی از ورزشگاه خارج نشوند. 

 

وی در واکنش به ابلاغیه جدید معاون اول رئیس جمهور در مورد ممنوعیت باشگاه‌های دولتی برای عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی، افزود: پیش از این با فدراسیون جلسه داشتیم که برای  تصمیم‌گیری در مورد این قانون و مقررات بود. ظاهراً قرار بود باشگاه‌ها نقطه نظرات خودشان را بدهند. نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است؟  معاون رئیس جمهور؟ برای نظر او احترام قائلم، اما قبلاً گفته شد که اجازه استفاده از شش بازیکن خارجی می‌دهند که بتوانند قیمت‌ها را کنترل کنند. طبیعتاً بازیکنان خارجی که پول ایرانی قبول نمی‌کنند و در مورد دیگر ارزها هم بستگی به بازیکن خارجی دارد که اهل کدام کشور باشد.

 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره پرتاب اشیا به سوی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس، خاطر نشان کرد: باعث تأسف است. واقعاً این موارد جزو زشتی‌های ورزش است. هیچ طرف یا تیمی این مورد را تأیید نمی‌کند. زشت است، جوان و بچه‌های کوچک به ورزشگاه می‌آیند. این تعداد تماشاگر آمده است که از بازی لذت ببرد. کلاً کار اشتباه را تأیید نمی‌کنیم.

 

محمدی در مورد برنامه پرسپولیس بعد از پایان دربی جام حذفی و رقابت‌های این فصل، تصریح کرد: همانطور که آقایحیی گفت تمام تمرکز ما روی این بازی است و ان‌شاالله با یک نتیجه خوب بازی را تمام کنیم، بعد از آن درباره آینده تصمیم می‌گیریم.

 

وی راجع به شایعه مذاکره یحیی گل‌محمدی با باشگاه اماراتی تأکید کرد: آقایحیی با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد و بعضی مواقع ایشان ناراحت می‌شود. انسان است و حق دارد. امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که تیم خوب و قوی برای لیگ قهرمانان سال آینده داشته باشیم.

 

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که ارتباط و تعاملش با مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس چطور است، گفت: ان‌شاالله که خیر است.

 

محمدی پیرامون برگزاری سوپرجام در صورت پیروزی استقلال، اظهار داشت: درباره سوپرجام؟ نمی‌دانم. معمولاً  فصل بعد برگزار می‌شود و از حالا نمی‌شود درباره آن نظر داد.

 

درویش: بیراوند سرمایه ملی است؛ باید به او احترام گذاشت/ گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد و باید بماند

رضا درویش در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی اظهار داشت: تیم ما آماده و سرحال و قبراق است تا جام دیگری را برای علاقه‌مندان به پرسپولیس به ارمغان بیاورد. از این روز خوش یمن‌تر وجود ندارد؛ ولادت امام رضاست و بهترین کادویی که می‌توان به هواداران داد، قهرمانی در این جام است که ان‌شاءالله بازیکنان همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند این قهرمانی را مهیا کنند.

 

وی درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی یادآور شد: حتماً باید یک تحلیلی روی این بخش‌نامه شده باشد. سؤال این است که وضعیت بازیکنی که از قبل قرارداد دارد، چگونه می‌شود؟ البته این چیز خامی است و مجال بیشتری می‌خواهد تا روی آن بررسی‌های کارشناسی شود و پس از آن راهکاری پیدا کرد.

 

درویش درباره فحاشی هواداران استقلال علیه علیرضا بیرانوند و مصاحبه دیروز ساپینتو علیه دروازه‌بان پرسپولیس گفت: بیرانوند فردای دربی قبلی عذرخواهی کرد. او همیشه به خوش‌اخلاقی و خوش‌خلقی معروف است. هواداران استقلال هم باید بدانند او برازنده‌ترین دروازه‌بان آسیا و یک سرمایه ملی است. باید همیشه این را بدانیم که باید به سرمایه‌های ملی احترام بگذاریم؛ چه استقلالی باشد، چه پرسپولیسی و چه سپاهانی. در واقع به صرف ایرانی بودن باید احترام گذاشت. شاید برخی تماشاگرنماها این کار را انجام می‌دهند، وگرنه تماشاگر واقعی فوتبال به سرمایه ملی بی‌احترامی نمی‌کند.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی از جمع سرخپوشان تأکید کرد: گل‌محمدی یک سال دیگر قرارداد دارد و بالطبع باید بماند. این مسائل بیشتر در فضای مجازی است که شاید برای آنکه آن خبر بیشتر دیده شود، دنبالش هستند، وگرنه کسی که قرارداد دارد، صحبت پیرامون جدایی‌اش غیرحرفه‌ای است.

 

درویش در پایان راجع به حضور علی پروین در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: او بزرگ فوتبال ما و بزرگ تیم پرسپولیس است. به هر حال لازم است که پیشکسوتان به تمرین بیایند. پروین هم با توجه به اینکه بازی حساسی داریم، آمده بود تا بگوید تیم شایسته پیروزی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------