حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد



حذف استقلال از آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با رد اعتراض باشگاه استقلال در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، این باشگاه شانس بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش ایرنا، پس از پایان بررسی اعتراض برخی باشگاه‌های لیگ برتری به عدم صدور مجوز حرفه‌ای‌ در کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، اسامی باشگاه‌های ایرانی آماده ارسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

 

باشگاه استقلال یکی از تیم‌هایی بود که به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های قطعی شده تا تاریخ ۱۱ فروردین با رای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال نتوانست مجوز حرفه‌ای بگیرد و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای دومین سال متوالی از دست داد.

 

پس از عدم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال، آبی‌ها به کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای شکایت کردند و با ارائه ادله‌ای درباره تاخیر پرداخت بدهی‌ها به دلیل تحریم‌ها خواستار تجدیدنظر در این رابطه شدند.

 

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای سرانجام پس از چند جلسه، امشب با تائید رای کمیته بدوی، اعتراض باشگاه استقلال را رد کرد تا اندک امید آبی‌پوشان هم برای بازگشت دوباره به آسیا و گرفتن مجوز حرفه‌ای از بین برود.

 

یکی از اعضای کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای این خبر را تائید و اعلام کرد اسامی باشگاه‌های مجوز گرفته قرار است توسط فدراسیون فوتبال اعلام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------