آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کرانچار: بخت با ما یار نبود/ سرمربی تیم فوتبال امید عراق: هدفمان صعود به عنوان تیم اول بود



اخبار,اخبار ورزشی

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: برای گل شدن توپ‌هایمان بخت یارمان نبود.

به گزارش فارس، زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار مقابل عراق گفت: مسابقه به سمتی پیش رفت که ما برنامه داشتیم. بخت یارمان نبود تا فرصتهایمان گل شود باید تا پایان امشب برای مشخص شدن تیم صعود کننده صبر کنیم اما تیمی که استحقاق برد را داشت ما بودیم.

 

وی در مورد اینکه آیا فقط قرار است تیم امید در مسابقات حاضر شود یا اینکه برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: نظر من با شما متفاوت است، ما امروز بازی با برنامه‌ای انجام دادیم و تا دقیقه ۷۰ دروازه‌بان ما دیده نشد و تماماً بازی در اختیار تیم ما بود، اتفاقاً ما سازماندهی خیلی خوبی داشتیم و با برنامه بودیم.

 

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به سوال همان خبرنگار که اعلام کرد چرا تیم ایران شلخته بازی می‌کرد، تصریح کرد: نظر من با شما متفاوت است، اگر ما شلخته بازی می‌کردیم چطور این همه شانس گل ایجاد کردیم؟ اتفاقاً خیلی صبورانه بازی می‌کردیم و چند موقعیت بسیار خوب داشتیم. یک موقعیت ۱۰۰ درصد مهدی قائدی با اندک اختلاف راهی اوت شد، ضربه سر وحید نامداری در دقایق پایانی اگر گل می‌شد دیگر این حرف‌ها مطرح نبود. من شکایتی از بازیکنانم ندارم و تا آخرین لحظه به حریف فشار آوردیم و ابتکار عمل را در اختیار داشتیم، اگر هم در لحظات آخر بازیکنان رو به بازی مستقیم آوردند این خواسته ما نبود. ما می‌خواستیم از کناره‌ها کار کنیم و پاشنه آشیل عراق همان جا بود. همچنین داور یک پنالتی باید اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

 

عبدالغنی: هدفمان صعود به عنوان تیم اول بود/ 10 بازیکن خودمان را نداشتیم

اخبار,اخبار ورزشی

شهد عبدالغنی سرمربی تیم فوتبال امید عراق در نشست خبری بعد از تساوی مقابل تیم امید ایران گفت: هدفمان این بود که به عنوان تیم اول صعود کنیم. بدون حضور ۱۰ بازیکنمان به این مسابقات آمدیم و در نهایت به عنوان تیم اول صعود کردیم.

 

وی در مورد وقت تلف کردن بازیکنان عراق و اینکه چرا تیم‌های حوزه خلیج فارس آنقدر وقت تلف می‌کنند؟ گفت: همین که تیم اول شدیم برایمان بزرگترین پیروزی است. در طول بازی برخوردهایی بود که داور برای ایجاد عدالت باید کارت زرد می‌داد. اگر وقت‌کشی صورت گرفته بود داور به بازیکنان ما کارت نشان می‌داد اما این اتفاق رخ نداد.

 

سرمربی عراق در مورد اردوهای این تیم تصریح کرد: اکثر نفرات ما زیر ۲۰ سال بودند. دو اردو قبل از این مسابقات داشتیم. آماده کردن تیم برای ما در این تورنمنت خیلی آسان بود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------