مصلح: کنارگذاشتن ما اوج بی معرفتی بود



اخبار,اخبار ورزشی,شایان مصلح

مدافع پرسپولیسی ها که بالاجبار باید از این تیم جدا شود این روزها حرف های بسیاری دارد. حرف هایی که آنها را خطاب به هواداران بیان می کند.

به گزارش ورزش سه، شایان مصلح، پس از سروش رفیعی دومین بازیکنی بود که بالاجبار باید اردوی پرسپولیسی ها را ترک کند و برای فصل بعد در تیمی غیر از سرخ پوشان به میدان برود.


هر چه جام بود در این دو سال گرفتیم
روزهای ابتدایی شاید آدم ناراحت باشد و نتواند توضیحات خوبی ارائه دهد. اما من می خواستم با هواداران پرسپولیس راجع به اتفاقاتی که افتاد صحبت کنم. خدا راشکر در این دو سال اخیر توانستیم با تیم پرسپولیس هرچه جام بود به دست بیاوریم.  دو بار قهرمانی در لیگ، سه سوپرجام و یک جام حذفی، بهرحال توانستیم با موفقیت پیش برویم خود من هم در این دو سال شرایط خوبی داشتم. باید از همه شما هواداران تشکر کنم به خاطر همه محبت ها و زحمت هایتان از شما ممنونم. همیشه پشت ما بودید و همه شما خیلی مرد هستین، خانم ها هم خیلی خانم هستین! (باخنده)


بازیکن‌های خسته و دل های شکسته!
روزهای سختی در این دو سال داشتیم. قبلا می گفتیم با پنجره های بسته و بازیکنهای خسته که الان باید بگیم با دل های شکسته! ولی قسمت و تقدیر است و خداوند خواسته تا به این ترتیب باشد و در خدمت شما نباشم. حالا اگر برگردم و یا برنگردم به آینده و تقدیر من مربوط می شود.


در بازی السد پارگی همسرینگ داشتم
واقعا نمی دانم این اتفاقی که افتاده فنی بوده یا خیر. با آقای کالدرون که صحبت می کردم ایشان گفتند هیچوقت نتوانستیم از لحاظ فنی تو را ببینم. بهرحال در دیدار برابر السد همسترینگ من پارگی داشت آن هم به این دلیل بود که در ماه قبل از آن با مصدومیت برای پرسپولیس بازی کرده بودم و همین باعث شده بود تا در بازی السد همسترینگ من پاره شود. درباره مصدومیتم فقط عقب تر برویم می بینیم که در دوران محرومیت از جذب بازیکن، دچار مصدومیت شده بودم و با درد و مصدومیت مجبور شدم به میدان بروم و همین مصدومیت اولیه را برای من رقم زد.


با مصدومیت بازی کردم اما نگذاشتم تیم خالی شود
 همه بازی ها را با آن شرایط بازی می کردم و مهمترین دلیل مصدومیتم هم در بازی نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد که آقا سید و شجاع هر دو مصدوم بودند و به همین دلیل تیم دفاع وسط نداشت و کمال و محمد نادری مجبور شدند در دفاع وسط به بازی بروند و جناح چپ تیم خالی شده بود. من هم سرمای شدیدی خورده بودم ولی با همان وضعیت صبح بازی گفتم من بازی می کنم و این موضوع باعث شد تا زلاتکویی که هیچ وقت از خود واکنشی نشان نمی داد من را بغل کرد و خوشحال بود. بهرحال آن بازی را با تمام شرایطی بدی که داشتم بازی کردم. بین دو نیمه باز هم مجبور شدم آمپول بزنم و حتی آقای برانکو هم دید من با آمپول دارم بازی می کنم. از دقیقه دهم آن بازی مصدومیت کهنه پنج شش ماهه ام باز هم سر باز کرد.

 

در لیست برانکو بودم و بدون ناز و عشوه تمدید کردم
به هرحال تقدیر شایان این است که اگر دوست داشت امسال با پرسپولیس باشد مجبور به ترک باشگاه شود. من پیشنهادات خوبی داشتم و البته ابدا اهل بازارگرمی هم نیستم. قبل از تمدید با پرسپولیس پیشنهادات بسیار خوبی داشتم اما هم من و هم همه فوتبالی ها می دانستند که خیر و صلاح من با پرسپولیس بودن بود و دوست داشتم در پرسپولیس بمانم. سه چهار بار با من تماس گرفتند اما من در سفرهای خارجی بودم پس از آن بدون ناز کردنی آمدم بدون چون و چرا قراردادم را تمدید کردم این وظیفه من بود و البته خودم هم صلاحم را در پرسپولیس می دیدم. من در لیست آقای برانکو بودم که بمانم و من به ایشان احترام گذاشتم و رفتم قراردادم را تمدید کردم.


رفتار با ما اوج بی معرفتی و غیرحرفه‌ای گری بود
من در این دو سال هیچ حاشیه ای ایجاد نکردم حداقل برای پرسپولیس در زمین بازی هیچ حاشیه ای نداشتم و دنبال این بودم که بهترین بازی را از خود به نمایش بگذارم، در روزهای آینده هم با آقای عرب جلسه خواهم داشت اما نمی دانم سیاست باشگاه چه بود؟ در روز هم با ایشان صحبتی داشتم و از او گلایه کردم که روال ایشان اصلا روال درستی نبود. اینکه شما دائم به بازیکنی زنگ بزنید که بیا و تمدید کن و من بروم تمدید کنم و پس از در لیست خروجی قرار بگیرم! فکر نمی کنم در هیچ جای دنیا این مسئله وجود داشته باشد. این اوج بی معرفتی و غیرحرفه ای بودن است. آقای عرب عذرخواهی کردند اما ما می دانیم در این جریان عذرخواهی چیزی را درست نمی کند.


همین حالا هم پیشنهادات خوبی دارم
الحمدلله همین الان هم پیشنهادات خوبی از تیم های خوب دارم.وضعیتم در روزهای پیش رو مشخص می شود که در ایران و از خارج از ایران بازی خواهم کرد. اما حتما باید به باشگاه بروم و برخی مسائل را مشخص کنم، شاید به خاطر قراردادم با پرسپولیسی ها، قرضی راهی تیم دیگری شوم و سال آینده برگردم. شاید هم رفتم که رفتم و هیچوقت هم برنگردم. من را دعا کنید که هرچه خیر و صلاح من در آن است برایم پیش بیاید. به قول دادند که ناراحتی ما را برطرف کنند چرا که رفتار آنها واقعا رفتاری غیرحرفه ای بوده، بهرحال در این دوسال با تمام توان به میدان رفتم.


در تمرین نبودم و کالدرون هم گفت اصلا تو را ندیدم
من پرسپولیس را دوست داشتم که در این دو سال همیشه برای تیم جنگیدم اما این رفتار که در قبال من و سروش عزیز شد اصلا درست نبود. سروش بازیکن تیم ملی بوده و همه دوست داشتند او به پرسپولیس بیاید حالا اگر این گونه بخواهند او را و یا من را کنار بگذارند اصلا اتفاق خوبی نیست. درباره من خیلی جالب است که من اصلا با تیم تمرین نکردم و آقای کالدرون هم پیش من آمد و گفت من اصلا تو را در تمرین ندیدم! نمی دانم چت اتفاقاتی پشت پرده و شاید هم پس پرده افتاد که عذر ما را خواستند. باید در این باره با آقای عرب صحبت کنیم تا بفهمیم دقیقا چه شد.

 

امیدوارم رفتار عرب  کار را بدتر نکند
امیدوارم رضایت مان پس از جلسه با باشگاه جلب شود و حرف هایی که زده می شود ما را راضی کند چون خیلی اذیت شدیم و قبول کنید نه حق من و نه حق سروش این نبود. شما هواداران هم خیلی به ما در این مدت لطف داشتید و خوب می دانید که حق مان این نبود. امیدوارم رفتار آقای عرب و باشگاه با ما جوری باشد که حداقل با ناراحتی باشگاه را ترک نکنیم و به قولی پنجره های بسته و بازیکن های خسته دیگر با دل های شکسته از تیم بیرون نروند(با خنده).


دوست دارم قرضی بروم و از خدا می خواهم که دوباره برگردم
بدون تعارف می گویم که من دوست دارم به پرسپولیس برگردم. دوست دارم یک سال به صورت قرضی به تیمی بروم و بعد از یک سال دوباره به تیم باز گردم. تعارف ندارم من پرسپولیس را دوست دارم و دلم می خواهد برای این تیم به میدان بروم. اما باید ببینم شرایط چه می شود و تکلیمان با آقای عرب به چه ترتیب می شود. امیدوارم ایشان رفتاری نداشته باشند که ما مجبور شویم خدا نکرده حرفی بزنیم که نباید بزنیم.


وقت خداحافظی همه مان بغض داشتیم
انشالله اوضاع خوب می شود و از همه هواداران می خواهم که پشت تیم باشند. من بازیکن تیم هستم و الان ناراحتم. نه ناراحت از اینکه فنی یا غیرفنی بخواهم از تیم خارج شوم. ناراحت از این اینکه از دوستان دوساله خودم خداحافظی کردم. وقتی از بچه ها خداحافظی می کردم بغض داشتم و همه بازیکنان هم به همین ترتیب. بهرحال حق هم داریم دو سال با شرایط سخت کنار هم بودیم و با همه چیز ساختیم. همین که بخواهم شما هواداران را بعد از دو سال ترک کنم خیلی اتفاق دردناکی است.


شک نکنید رفتاری نمی کنم که هواداران را ناراحت کنم
من همیشه نان حلال بر سر سفره ام بردم و در هر تیمی که باشم (در ایران) بخواهم روبروی پرسپولیس بایستم باید بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم. اما هواداران این تیم بدانند من چه برگردم و چه برنگردم تا ابد همه شما را دوست دارم و شما هواداران پرسپولیس برای من عزیز هستید. مطمئن باشید رفتاری از من سر نمی زند که شما را ناراحت کند.


شاید مجبور شوم به تیمی بروم که هواداران دوست ندارند
شاید مجبور شوم به تیمی بروم که شما دوست نداشته باشید. شاید به تیمی بروم که رقیب سنتی شما باشد. ممکن است به هر تیمی بروم اما رفتاری از من نمی بینید که شما را ناراحت کند. من حرمت نان و نمک را نگه می دارم چون شما را دوست دارم. من همان شایان مصلحی هستم که دو سال پیش به پرسپولیس آمدم و هیچ فرقی در رفتار من ایجاد نشد. همه می دیدید که در ورزشگاه کاظمی مدت زیادی می ایستادم و با شما عکس می گرفتم. همه سعی و تلاشم را کردم تا محبت هایتان را جبران کنم.


اگر اشتباهی کردم هواداران حلال کنند
اگر اشتباهی کردم، عصبانی بودم و یا هر چیز دیگر، من را حلال کنید. خیلی تلاش کردم تا در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باشم. من را دعا کنید که هر اتفاقی که خیر و صلاح در آن است اتفاق بیفتد. من دوست دارم باز هم به پرسپولیس برگردم تا باز هم در کنار شما بایستم و امیدوارم آقای عرب هم بتوانند در جلسه با ما جوری رفتار کنند که رضایت ما نیز در آن باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------