آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شکوری: امنیت ورزشگاه‌ها با پلیس است/ مشکل طلب ویلموتس حل می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,ابراهیم شکوری
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون و سازمان لیگ تلاش می‌کنند تا نواقص ورزشگاه‌ها در هفته اول لیگ را برطرف کنند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران عصر شنبه در مراسم برترین‌های لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که ورزشگاه‌های ما داشتند و مطالبه مردم برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها، فدراسیون تصمیم گرفت که اولویت را روی تجهیز کردن ورزشگاه‌ها بگذارد تا مردم ما از نظر مالی و جانی امنیت داشته باشند. بتوانند در منزل و با کارت ملی بلیت تهیه کنند و خیلی راحت یک ساعت قبل از بازی به ورزشگاه بروند و روی صندلی خودشان بنشینند و از بازی لذت ببرند. مثل اتفاقی که در تمام دنیا میفتد. شاید به این خاطر بود که این مراسم به تعویق افتاد. فکر می‌کنم همه مردم اولویت‌شان این باشد که بتوانند بازی را راحت نگاه کنند.

 

او درباره مشکلات ورزشگاه‌ها در هفته اول هم گفت:  فکر می‌کنم اگر با دید مثبت نگاه کنیم خوب باشد. روز اولی هم که اعلام شد باید همه کمربند ببندند کمی مقاومت کردیم ولی الان این مساله جا افتاده است. برای این که چنین تغییر بزرگی انجام شود، نیاز به زمان داریم. این یک کار بسیار بزرگ است. فدراسیون و سازمان لیگ مسئول اجرای مسابقات است. بقیه عوامل و ارگان‌ها باید با همکاری فدراسیون مسابقات را برگزار کنند. این اتفاقات در حال رخ دادن است. امیدوارم در هفته‌های آینده مشکلات حل شود و مردم سر جای خودشان بنشینند. ان‌شاءالله مشکلات هر چه زودتر حل شود اما زمانش را نمی‌توانم بگویم. ما تلاش می‌کنیم تا اتفاق خوبی رقم بخورد. 

 

شکوری درباره طلب ویلموتس هم بیان کرد: ان‌شاءالله حل می‌شود.

 

در ادامه خبرنگاری پرسید آیا جای ویلموتس در این مراسم خالی نیست؟ که شکوری گفت: ان‌شاءالله تشریف می‌آورد. این مراسم مربوط به بهترین‌های لیگ است. مطمئنا اگر حضور داشته باشد بد نیست ولی فکر نمی‌کنم اجبار و الزامی وجود داشته باشد.

 

دبیرکل فدراسیون درباره معیار انتخاب معیار برترین‌های لیگ هم توضیح داد: این مسائل مربوط به سازمان لیگ است. اگر از مسوولان این سازمان بپرسید خیلی بهتر است.

 

او در پاسخ به این پرسش که امنیت ورزشگاه‌ها و مسابقات با فدراسیون است یا با پلیس؟ بیان کرد: امنیت از اسمش مشخص است و وظیفه پلیس است. نیروهای انتظامی با توجه به مشکلات و حجم مسابقات واقعا تلاش خوبی انجام می‌دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------