خلیل‌زاده: نبخشیدن اسماعیلی ظلم بزرگ در حق استقلال بود



اخبار,اخبار ورزشی,خلیل‌زاده
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال به صورت کتبی، نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد مبنی بر این‌که با توجه به اشتباه داور اخطار دوم اسماعیلی پاک شود اما این اتفاق رخ نداد تا ظلم بزرگی در حق استقلال صورت بگیرد.

اسماعیل خلیل‌زاده روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: شرایط استقلال در آستانه شهرآورد سی‌و یکم شهریور ایده‌آل است و به طور حتم با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان نمایش خوبی را از آبی‌پوشان تهرانی شاهد خواهیم بود.

 

وی افزود: بزرگ ترین ناراحتی ما عدم بخشش فرشید اسماعیلی بود زیرا این بازیکن به ناحق نمی‌تواند استقلال را در شهرآورد همراهی کند.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: داور بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در دادن اخطار به فرشید اسماعیلی مرتکب اشتباه شد و تمامی کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی به این اشتباه بزرگ اذعان داشتند.

 

خلیل‌زاده تصریح کرد: باشگاه استقلال به صورت کتبی نامه‌ای را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد مبنی بر این‌که با توجه به اشتباه داور اخطار دوم اسماعیلی پاک شود اما این اتفاق رخ نداد تا ظلم بزرگی در حق استقلال صورت بگیرد.

 

وی تاکید کرد: چهارشنبه شب ضیافتی با حضور مجموعه باشگاه استقلال در یکی از رستوران‌های تهران برگزار شد که به همدلی و اتحاد بازیکنان در آستانه شهرآورد کمک زیادی خواهد کرد.

 

خلیل‌زاده افزود: باشگاه استقلال برای این‌که مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند سختی های زیادی را متحمل شد. در این راه مطالبات معوقه ۹ بازیکن و مربی اسبق این تیم را پرداخت کردیم.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: هیچ اختلافی میان استراماچونی و مدیریت استقلال نیست و این مربی در فضایی آرام و صمیمانه به کارش در استقلال ادامه می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------