آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش شدید قلعه نویی به شعار هواداران سپاهان علیه او: اینها نطفه‌شان خراب است!



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه‌نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی موقعیت‌ها گل نشود فوتبال ما را جریمه می‌کند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: نمی‌خواهم در مورد بازی صحبت کنم. نمی‌دانم چه بگویم فقط می‌خواهم از بازیکنانم تشکر کنم بخصوص در نیمه دوم یک فوتبال بسیار زیبا بازی کردند.

 

وی ادامه داد: وقتی موقعیت‌ها گل نشود فوتبال ما را جریمه می‌کند. خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می کنم که فوتبال زیبایی بازی کردن. نیمه دوم خیلی خوب بودیم و به سایپا هم تبریک می‌گویم. فوتبال خوبی بازی کردیم و وقتی موقعیت های ما گل نمی شود حرف دیگری باقی نمی‌ماند. از نیمه دوم خیلی راضی هستم اما از نتیجه نه. 

 

قلعه نویی خاطرنشان کرد: دروازه بان سایپا امروز فوق العاده بود و فکر نمی‌کنم هیچ وقت دیگر اینطور بازی کند. ناراحتم اما فکر می کنم یک پنالتی 100 درصد ما گرفته نشد.

 

سرمربی تیم سپاهان درباره رکوردشکنی پیام نیازمند گفت: نیازمند یکی از دروازه‌بانان خوب ایران است که هم از نظر فنی و مهمتر از نظر اخلاقی جایگاه بالایی دارد. و به هر جا که برسد حقش است. با توجه به فوتبالی که ما بازی می‌کنیم به چیزی که فکر نمی‌کنیم کلین شیت است چون دوست دارم فوتبال هجومی بازی کنیم. دو موقعیتی هم که بازیکنان سایپا به دست آوردند روی اشتباه بازیکنان ما بود. اصلا دنبال آمار و این حرف‌ها نبوده و نیستم. اما این اتفاق افتاد،هم سپاهان لیاقتش را دارد و هم پیام. 

 

وی در پاسخ به این سؤال که چند هفته است در چند ورزشگاه علیه شما شعار می‌دهند و هجمه‌هایی صورت می‌گیرد گفت:‌اتاق فکری تشکیل شده که یکی از کارهایشان همین است. تمام تیم‌هایشان بعد از بازی حمله می‌کنند و می‌گویند فلان تیم از داوری نفع برده است. این اتاق فکری است که در دیدار امروز هم تاثیر گذاشت و پنالتی ما گرفته نشد. 

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد:‌ این اتاق بیرون از مجموعه فدراسیون تشکیل شده است به گروه داوری بازی امروز تبریک می‌گویم. همانطور که ممکن است من به عنوان مربی اشتباه کنم داور هم ممکن است اشتباه داشته باشد اما برای سپاهان اتاق فکری تشکیل داده‌اند که قبل از مسابقه برنامه‌ریزی می‌کنند. حتی قبل از بازی به من می‌گویند که فلان سکو لیدرش منتسب به فلان باشگاه است و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و عذرخواهی می‌کنند. 

 

قلعه‌نویی تصریح کرد: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند هم لقمه‌شان ایراد دارد....(امیر قلعه نویی در این بخش صحبت هایش حرف هایی مطرح کرده که خبرگزاری فارس به دلیل رعایت اخلاقی از انتشار آن خودداری کرد)

 

وی خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه سپاهان است و متعلق به هواداران است. امیدوارم طوری بازی کنیم که حداقل طبقه اول پر شود و مانند امروز 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کنند.

 

صادقی: خدا را شکر سپاهان را متوقف کردیم

ابراهیم صادقی بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر این تک امتیاز را از تیم قوی و بزرگ سپاهان گرفتیم. در نیمه اول بهتر بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم اما به گل نرسیدیم.

 

وی ادامه داد: برای تیم جوان ما بازی مقابل تیم قدرتمندی مانند سپاهان خیلی سخت است. باتجربه‌های تیم خیلی خوب کار کردند و جوانتر ها را خوب راهنمایی کردند. جلالی خوب بازی کرد و می‌داند که می تواند بهتر هم می‌تواند بازی کند. 5 بازی پشت هم باخته بودیم وباید این روند را قطع می‌کردیم که خدا راشکر خدا کمک کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اعتراضات به وقت‌کشی بازیکنانش گفت: در نیمه اول هم موقعیت های خوبی داشتیم، اما مقابل تیم قدرتمندی مانند سپاهان باید دفاع کرد و ضد حمله زد. راضی نیستم اینطور وقت تلف کنیم، حتی اجازه ندادم پزشک تیم وارد زمین شود و به دروازه‌بانمان گفتم زود بلند شود.هدف ما این نبود و اگر هواداران سپاهان ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم.

 

صادقی در پاسخ به این سوال که عملکرد سایپا در هفته‌های اخیر سینوسی بوده است و برنامه‌اش برای پیشرفت تیمش چیست، گفت: تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است؛ ۱۳ بازیکن داریم که می‌توانند در تیم امید باشند. سال قبل ۱۷ بازیکن از دست دادیم و این تبعاتش است. باید صبر کنیم.

 

وی افزود: فلسفه سایپا نباید جام گرفتن باشد؛ تماشاگر نداریم و زور استانی نداریم. سپاهان تماشاچی دارد و یک استان با تمام مسئولانش پشتش است؛ تراکتور هم همینطور به همراه منابع مالی. برای من که سالهاست در سایپا هستم فلسفه ما باید بازیکن‌سازی برای تیم ملی باشد و نباید دنبال جامعه باشیم.

 

سرمربی سایپا تصریح کرد: بازیکنان جوان اگر در سایپا اشتباه کنند تحت فشار نیستند همانطور که بازیکنان ما در عین خوب بازی کردن هفته قبل مقابل استقلال ۴ گل دریافت کردند و باختیم. بهتر است به جوان‌ترها فرصت بدهیم و اگر قرار است بازیکنی آب دیده شود در سایپا پدیده شود و سپس به باشگاه‌های بزرگ تر برود اگر بتوانیم ترانسفر کنیم یا بازیکن به تیم ملی بدهیم خیلی خوب است.

 

صادقی خاطر نشان کرد: اگر این تیم را حفظ کنیم ۳ فصل دیگر تیم بسیار خوبی خواهیم داشت. تیمی که میانگین سنی‌اش زیر ۲۳ سال است یک روز می برد و یک روز می بازد، وظیفه من این است که تیم را خوب هدایت کنم و نقاط ضعف را برطرف کنم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------