شهرداری ارومیه بالاخره پیروز شد/ شکست پرحاشیه سایپا در خانه والیبال



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر والیبال
تیم‌های پیکان، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین، شهداب یزد، کاله آمل و شهرداری گنبد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش تسنیم، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم‌های شهرداری گنبد، کاله آمل، شهداب یزد، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه و پیکان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 

در بازی نخست که در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار شد، تیم شهرداری این شهر با نتیجه 3 بر 2 فولاد سیرجان را شکست داد.

 

در دیداری جذاب که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم والیبال سایپا با نتیجه 3 بر 2 از میهمان خود شهداب یزد شکست خورد. بازیکنان سایپا در ست‌های اول و دوم با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 29 مغلوب میهمان گمنام خود شدند، اما در ست‌های سوم و چهارم را 25 بر 22 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا کار به ست پنجم کشیده شود. سایپا در حالی که در ست پایانی از حریف پیش بود با نتیجه 15 بر 12 نتیجه را واگذار کرد و در مجموع 3 بر 2 بازنده شد.

 

این دیدار با حاشیه‌هایی هم همراه بود که می‌توان به ادبیات نامناسب لیبروی تیم شهداب یزد در برخورد با سرمربی سایپا و دست ندادن بازیکنان سایپا با سرمربی حریف در پایان بازی اشاره کرد.

 

در دیگر بازی‌های امروز تیم پیکان در مشهد میزبان خود پیام را 3 بر یک شکست داد و شهرداری ارومیه با پیروزی 3 بر یک مقابل خاتم اردکان، طعم نخستین پیروزی را چشید. تیم کاله نیز در سه ست متوالی شهروند اراک را شکست داد و گنبدی‌ها نیز در اصفهان کار بزرگی انجام دادند و با نتیجه 3 بر 2 سپاهان را از پیش‌رو برداشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------