رسانه ایتالیایی: استراماچونی در آستانه فسخ قرارداد با استقلال!



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
وب سایت کالچو مرکاتو در گزارشی تازه به احتمالات متفاوت پیرامون وضعیت فعلی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال پرداخت.

به گزارش ورزش سه، این مطلب حاوی نکاتی است که برگردان آن از زبان ایتالیایی نکات عجیبی درخود دارد اما مسئله مهمش همان نارضایتی استراماچونی است که ظاهرا برای دریافت پول استقلال دچار مشکلاتی در خارج از ایران شده است.


گزارش کالچو مرکاتو با این جملات آغاز می شود:چند روز پیش قصه استقلال آندره آ استراماچونی برای شما شرح دادیم که حالا با دو امتیاز اختلاف در صدر لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.


او با یک بازگشت باورنکردنی 9 پیروزی در 10 مسابقه گذشته بدست آورده و با برد برابر هزاران تماشاچی مقابل شهرخودرو تیم اول فوتبال ایران شد.آنچه که مشخص است تسلط مطلق تیم استراماچونی به فوتبال ایران است، بازی های تماشایی و بهترین خط حمله با 25 گل و البته 8 گل بیشتر نسبت به دومین تیم تهاجمی لیگ.

 

اما اگرچه تیم درون زمین پرواز می کند اما بیرون از میدان شرایط به سختی پیش می رود. دیشب در این باشگاه فصل تازه ای نوشته شده است و داستان برای این سرمربی پیچید می شود. گویا فیفا پرداخت ها را غیر قانونی تشخیص داده ، همچنین اعتبار قرارداد استراماچونی نیز زیر سوال است و او نمی تواند همراه تیم باشد.(این قسمت از گزارش کمی عجیب و باورنکردنی است اما احتمالا به مسئله انتقال پول از سوی صرافی ها و نه خود باشگاه استقلال به ایتالیا اشاره دارد که گفته می شود برای استراماچونی دردسرساز شده است)

 

او به همین دلیل حاضر نشد امروز لباس ورزشی برتن کند و تنها به نظاره کردن تمرین تیم پرداخت. قوانین بین المللی در حال حاضر علیه باشگاه استقلال است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و ممکن است حق شرکت در این تورنمنت را پیدا نکند.(البته مدیران استقلال این خبر را هم تکذیب می کنند).

 

در پایان جلسه امروز بازیکنان استقلال عصبانی و ناراحت بوده و کاپیتان تیم وریا غفوری واکنش تندی نسبت به این اتفاق ها نشان داده است با این توضیح که این عجیب و وحشتناک است که ما بخواهیم سرمربی تیم مان را از دست بدهیم آن هم مربی  ای که ما را بعد از این زمان طولانی صدرنشین کرده است آن هم 2 روز قبل از بازی بعدی.

 

در حال حاضر فشار زیادی از سوی تماشاگران روی باشگاه وجود دارد از جمله یکی از آنها اسماعیل خلیل زاده که در مصاحبه ای گفته مساله استراماچونی یک موضوع اداری است که او می تواند با حل آن در بازی بعدی روی نیمکت بنشیند و هیچ مشکلی برای بازی برابر پیکان وجود ندارد.


اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------