سخنگوی وزارت ورزش: مشکلات رفع شده و استراماچونی برای برنگشتن به استقلال بهانه‌ای ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات رفع شده و استراماچونی بهانه‌ای برای عدم بازگشت ندارد.

به گزارش ایرنا، مازیار ناظمی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال گفت: نمی‌خواهم پاسخ کسی را بدهم. در مورد (آندره آ) استراماچونی باید بگویم که هر اقدامی که لازم بود، توسط وزیر ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، سفیر ایران در ایتالیا و همچنین سفیر ایتالیا در تهران انجام شد و تلاش می کنیم که استرا به تهران بازگردد.

 

وی ادامه داد: وضعیت به شکلی است که شرایط انتقال پول امکان پذیر نیست. از راه‌های مختلف امتحان کردیم. چرا وزیر ورزش باید بخواهد که یک باشگاه موفق باشد و باشگاه دیگر نباشد؟ مطرح کردن این موضوعات صحیح نیست. همه باید به نحوی رفتار کنیم که مردم راضی باشند. وزیر در جریان انتقادات است. سلطانی فر در طول هر هفته ۲ یا سه بار  پیگیر شرایط استقلال و پرسپولیس است اما شرایط دشوار است.

 

ناظمی در ادامه تصریح کرد: در آستانه خصوصی سازی باید شفاف سازی صورت گیرد و چنین موضوعی به ما به ارث رسیده است. در چنین موقعیتی این شرایط فراهم شد تا این ۲ باشگاه به بورس واگذار شوند که برای وزارت بهتر و البته دشوار است.

 

 

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جریمه ای که اعمال می‌شد از جیب مردم بود و باید از پولی که از جیب مردم می‌رود دفاع کنیم. در چهار فصل گذشته استقلال و پرسپولیس بین چهار تیم برتر بودند. این حاصل یک کار مدیریتی درست بود. استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد. رفتار استراماچونی را نپسندیدیم. ما خوش حساب هستیم. در دوران مدیریت فعلی، همه حساب‌ها پرداخت شده و استراماچونی بهانه‌ای برای عدم بازگشت ندارد.

 

ناظمی تاکید کرد: استقلال چند سال پیش در آستانه حذف از آسیا بود اما وزیر به شخصه از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) پیگیر موضوع شد و به خاطر هواداران این کار را انجام و تضمین داد که استقلال شرایط خوبی پیدا می کند. همین امسال هم شرایط اینگونه بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------