شکست استقلال برابر گل‌گهر در بازی پربرخورد/ سپاهان در دربی اصفهان به ذوب آهن باخت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و گل گهر
تیم فوتبال استقلال بیست و یکمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر را با شکست برابر گل‌گهر پشت سرگذاشت تا ضمن فاصله گرفتن با روزهای خوبش، از جمع تیم‌های مدعی هم عقب بماند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته با اتفاقات ریز و درشت زیادی مواجه شد و با پروازی خبرساز راهی سیرجان شد، در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه در سیرجان به مصاف گل گهر رفت و یک بر صفر شکست خورد. 

 

آبی های تهران که با ۳۶ امتیاز در رده سوم قرار داشتند و امیدوار بودند با برتری در این دیدار همچنان جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشند و فاصله با صدر جدول را کمتر کنند، نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان بردند و امیدوار بودند در نیمه دوم به برتری برسند. 

 

استقلال که در این دیدار تماشاگری در ورزشگاه نداشت، نیمه دوم را هجومی شروع کرد و بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشت اما این تیم گل گهر بود که از معدود موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد و با گل کردن یکی از آنها از تیم مجیدی پیش افتاد. 

 

در دقیقه ۶۱ این دیدار و در حالی که استقلال تمایل بیشتری به حمله داشت، تیم میزبان صاحب یک ضربه کرنر شد و این ارسال را علیرضا ابراهیمی با ضربه سر به گل برتری تیمش تبدیل کرد.

 

پس از این گل استقلال حملات زیادی را روی دروازه گل گهر پی ریزی کرد و در چندین موقعیت می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما بشاگردی دروازه بان گل گهر در روزی خوب و کم اشتباه مانع از باز شدن دروازه اش شد. 

 

در پنج دقیقه پایانی بازی شاگردان مجیدی فشار زیادی را روی دروازه میزبان طراحی کردند تا بتوانند با حداقل امتیاز سیرجان را ترک کنند اما تعویض های سرمربی این تیم هم نتوانست عاملی برای به گل رسیدن شود. 

 

در این دیدار پربرخورد داور مسابقه دو عضو کادر فنی تیم گل گهر را با کارت قرمز از روی نیمکت اخراج شد. گل گهر با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و کمی از انتهای جدول فاصله گرفت و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد.

 

سپاهان در دربی اصفهان به ذوب آهن باخت

در ادامه روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه تیم فوتبال سپاهان به مصاف ذوب آهن رفت و درحالی که تا ثانیه های پایانی از حریف خود پیش بود، در نهایت کار با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

 

مهدی ترکمان در دقیقه ۴ برای سپاهان گل زد و در حالی دقایق طولانی دو تیم نتوانستند دروازه ها را تهدید کنند، در دقیقه ۹۰ دارکو بیدوف از روی نقطه پنالتی کار را با تساوی کشاند تا شاگردان قلعه نویی در حساس ترین شرایط سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کنند.

 

سپاهان با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و هر چند به رده دوم صعود کرد اما نتوانست فاصله اش با پرسپولیس در صدر جدول را کمتر کند و با یک بازی بیشتر و ۴ امتیاز اختلاف در جایگاه دوم ایستاد. این در حالی است که اگر نتیجه دیدار با پرسپولیس ۳ بر صفر به سود سرخپوشان اعلام شود این فاصله ۷ امتیاز خواهد شد.

 

شکست سنگین ماشین‌سازی در خانه/ شروع طوفانی فکری با نساجی

تیم های فوتبال ماشین سازی و نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر تیم نساجی به پایان رسید. 

 

تیم شمالی نساجی که به تازگی محمود فکری را به عنوان سرمربی جانشین رضا مهاجری کرده است در این دیدار نمایش خوبی داشت و توانست میزبانش را با سه گل شکست دهد. 

 

محمدمهدی نظری(۳۷)، محمد میری(۴۹) و علی شجاعی(۷۱) برای تیم نساجی گل زدند.

 

شاگردان محمود فکری با این پیروزی ۲۳ امتیازی شدند و ماشین سازی هم ۲۴ امتیازی باقی ماند.

 

پیروزی فولاد برابر شاهین بوشهر/ سه امتیاز برای شاگردان نکونام

در روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه تیم فوتبال فولاد خوزستان میزبان شاهین بوشهر بود که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید. 

 

در این دیدار آیاندا پاتوسی در دقیقه ۶۳ برای تیم فولاد گل زد.

 

تیم فوتبال فولاد با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و شاهین بوشهر هم با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------