قلعه‌نویی: درباره مرگ آن ورزشکار زن توضیح بدهید/ رادولوویچ: بازیکنانم مقابل سپاهان مثل شیر جنگیدند



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از بازیکنانش می‌گوید که بازی های لیگ ایران باید لغو شوند.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ذوب آهن بیان کرد: تیم ما از نظر روحی و روانی از روز بازی یکشنبه بسیار تحت فشار بود. از ساعت ۲ که وارد لابی شدیم و می‌خواستیم به بازی برویم تیم ما از هر نظر تحت فشار است. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم. با همه مشکلات یک فوتبال خوب بازی کردند. ذوب آهن تیم خوب و بزرگی است اما امروز بدون موقعیت به ما گل زدند. دروازه بان ما اصلا زمین نخورد و فوتبال به نوعی ما را تنبیه کرد. وقتی در نیمه اول موقعیت ها را گل نکنیم در دقیقه آخر با اشتباهات این چنین تنبیه می‌شویم.

 

او ادامه داد: نیمه اول فوتبال با کیفیتی برگزار شد اما در نیمه دو خیلی فوتبال خوبی نبود. شاید هم به دلیل نبودن تماشاگران بود. از نظر مالکیت و موقعیت برتری داشتیم و روی اشتباهات ساده پنالتی دادیم. وقتی بازیکنان کار به این سادگی را نمی‌توانند انجام دهند باید دو امتیاز را از دست بدهیم.

 

قلعه نویی اضافه کرد: نه یک بازیکن و نه یک تیم نمی‌توانند ۳۰ بازی را یک مدل انجام دهند. شاید چند بازی روز خوب یک بازیکن مثل حسینی باشد و یک بازی هم نباشد. ولی محمدرضا حسینی امروز بد نبود. تعویض‌های ما هم امروز رو به جلو بود. حسینی بازیکن با کیفیتی است و شاید یک روز هم در حد و اندازه‌های خودش نبوده است.

 

سرمربی درباره اشتباهات تیمش هم توضیح داد: مگر فوتبال بدون اشتباه می‌شود؟ تیم ها و مدافعان بزرگ هم اشتباه می‌کنند. این جزئی از فوتبال است و والیبال و پینگ پنگ نیست. اشتباه امروز خیلی ساده بود. یک ارسال پفکی تبدیل به یک پنالتی شد. واقعیت فوتبال داخل زمین است. یک بحث آنالیز است و یک بحث اجرای آن. فکر می‌کنم چند بازیکن ما خیلی ضعیف بودند. مخصوصا یکی از بازیکنان ما در خط هافبک خیلی خیلی ضعیف بود.

 

او درباره لغو شدن بازی های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما زیر نظر کنفدراسیون آسیا هستیم و آن ها بازی ها را لغو می‌کنند. بازی‌ها یا باید با تماشاگر باشد یا لغو شود. در جنوب ایتالیا بازی‌ها با تماشاگر است و شمالش بازی‌ها تعطیل می شود. نمی‌دانم مسئولان ما چه اصراری دارند. خدا خانم شیخی را بیامرزد. هم مسئولین دولتی و هم مسئولان فوتبال باید جوابگو باشند. الان این همه عوامل اینجا حضور دارند. ما انسان نیستیم؟ چه کسی باید جوابگو باشد. خانم شیخی که فوت کرد به خاطر اطلاع رسانی دیر به دلیل دو مساله بود. جایی را هم  باید قرنطینه می کردند و پروازها را هم باید قطع می‌کردند اما این کارها را انجام ندادند. فکر می‌کنم این‌ها زیاد انسان‌ها برایشان مهم نیست و فقط می‌گویند کار خودمان انجام شود. الان AFC بازی‌های تیم‌های ایرانی‌ را لغو کرده. چرا از AFC الگوبرداری نکردید؟

 

قلعه نویی درباره مصدومیت کی روش هم اظهار کرد: امروز می‌توانستیم از او استفاده کنیم اما ریسک نکردیم. ایرانپوریان هم آماده است می‌تواند از بازی‌های بعدی کمک کند. مشکل ما اشتباهات خودمان است. محبی تک به تک را گل نکرد. من فکر نمی‌کنم اصلا نیازمند زمین خورده باشد. این هم جزئی از فوتبال است.

 

او درباره محسن الغسانی، مهاجم تیمش هم گفت: او از یک کشور هم سطح دریا به یک کشور مرتفع آمده و زمان می‌برد تا هماهنگ شود. ما روزی به مشکل خوردیم که عزت الله پورقاز را از دست دادیم. همچنین ولسیانی و مهدی زاده را هم از دست دادیم. در نیم فصل اول همه از نظم دفاعی ما تعریف کردند ولی سه مدافع ما مصدوم شدند. طیبی و شایان واقعا خوب بازی می‌کنند ولی نیاز به زمان دارند. اگر ساختار دفاعی ما حفظ می‌شد این مشکلات ساده را نداشتیم.

 

سرمربی سپاهان در پایان بیان کرد: ما در نیمه دوم هم موقعیت داشتیم. دروازه‌بان آن‌ها روز خوبی داشت. ذوب آهن بازیکنان بزرگی دارد و نتایج خوبی گرفته است. آمار ما را در نیمه دوم ببینید. ما بی دقت بودیم. در دقایق پایانی خط هافبک ما خیلی توپ از دست داد. این دیگر دست من نیست.

 

رادولوویچ: بازیکنانم مقابل سپاهان مثل شیر جنگیدند

میودراگ رادولوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان, اظهار داشت: بازی سختی بود، از خیلی از جهات. ما یکشنبه بازی سختی با استقلال داشتیم و سپاهان بازی نداشت. به همین دلیل زمان کافی برای ریکاوری نداشتیم. متأسفانه زود گل خوردیم و بازی برای‌مان سخت شد. در نیمه دوم نیز شرایط تغییر کرد و توپ را در اختیار داشتیم و در نهایت به گل رسیدیم.

 

وی در ادامه افزود: ما چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و یک پنالتی هم که همه به جز داور آن صحنه را دیدند، برای ما گرفته نشد. بازی قبلی یک گل مشکوک به آفساید دریافت کردیم و امروز هم یک پنالتی گرفته نشد. به‌هرحال باشگاه باید با فدراسیون صحبت کند و ببیند که چرا این‌گونه است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مثل شیر جنگیدند و مستحق بهترین‌ها هستند. ما پنج بازی خوب انجام داده‌ایم و این روند را ادامه می‌دهیم و با این سبک بازی مطمئنم که بازی‌های خوبی را در ادامه ارائه خواهیم کرد.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره عدم استفاده از سجاد آقایی گفت: او بازیکن خوب و مستعدی است، اما دیر به جمع ما ملحق شد. تمام بازیکنان شخصیت دارند و آنالیز می‌شوند و در نهایت بهترین‌ها به میدان می‌روند. من از میان این همه بازیکن 11 نفر را انتخاب می‌کنم. به‌هرحال او باید من و کادر فنی‌ام را متقاعد کند که مستحق بازی کردن است. ضمن اینکه ما هر هفته بازی دوستانه داریم و می‌تواند خودش را نشان بدهد.

 

رادولوویچ درباره صحبت‌های سرمربی سپاهان مبنی بر اینکه ذوب‌آهن موقعیت خاصی در این بازی نداشت و پیام نیازمند سرمربی سپاهان خیلی به زمین نیفتاد، عنوان کرد: قلعه‌نویی مربی خوب و جنتلمنی است، ولی من بازی را جور دیگری دیدم. ما در این دیدار سه شانس مسلم گلزنی داشتیم و یک پنالتی هم که گرفته نشد. سؤالم این است که سپاهان در این دیدار چه شانس گلزنی داشت؟ اگر پنالتی به موقع برای ما گرفته می‌شد، می‌توانستیم حتی برنده هم باشیم. ضمن اینکه من در 30 دقیقه آخر بازی موقعیت خاصی از سپاهان ندیدم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------