آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران به تعویق افتاد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از تعویق قطعی بازی‌های تیم ملی در فروردین ماه مقابل کامبوج و هنگ کنگ خبر داد.

به گزارش مهر، شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های فوتبال قاره آسیا از بازی‌های AFC کاپ و لیگ قهرمانان گرفته تا مسابقات بانوان و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تحت تاثیر قرار داده است.

 

فدراسیون جهانی فوتبال دو روز پیش جلسه‌ای را در این ارتباط برگزار کرد و هماهنگی‌هایی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد.

 

از ساعت ۱۱ امروز هم سه کشور ایران، قطر و عراق در شهر دوحه برای پیگیری و بررسی برنامه بازی تیم‌های ملی خود جلسه‌ای را با نمایندگان کنفدراسیون آسیا برگزار کرده‌اند.

 

ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت بازی‌های تیم ملی در فروردین و خرداد ۱۳۹۹ گفت: هنوز خروجی جلسه به دست ما نرسیده ولی بازی‌ها تا شهریور عقب می‌افتد. البته باید صورت جلسه به دستمان برسد.

 

شکوری افزود: بازی‌های فروردین ماه که قطعاً عقب می‌افتد (بازی با هنگ کنگ و کامبوج). بازی‌های خرداد (بحرین و عراق) هم احتمالاً عقب می‌افتد.

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال یادآور شد: درخواست ما از AFC این بود که ترتیب بازی‌ها عوض نشود. یعنی در صورت تعویق مسابقات، به ترتیب با هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق بازی کنیم. منتظر دریافت صورت جلسه هستیم.

 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بعد از عراق و بحرین با ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------