آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

حذف لیورپول با کامبک درخشان اتلتیکومادرید/ دورتمند به پاری سن ژرمن باخت و حذف شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار لیورپول و اتلتیکو مادرید
شاگردان کلوپ در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید شکست خوردند تا تیم اسپانیایی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فارس، از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف اتلتیکو مادرید و شاگردان سیمئونه رفت. دیدار رفت با پیروزی یک بر صفر تیم مادریدی همراه شد و مدافع عنوان قهرمانی برای حذف نشدن بازی کرد.

 

این دیدار در وقت‌های معمول با برتری یک بر صفر لیورپول همراه شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

تک گل لیورپول را واینالدوم در دقیقه 43 به ثمر رساند.

 

در ابتدای وقت‌های اضافه روبرتو فیرمینیو موفق به گلزنی شد تا شاگردان کلوپ با دو گل پیش بیفتند اما در ادامه شاگردان سیمئونه از لاک دفاعی خارج شدند و دو گل توسط یورنته 97 و 105 به ثمر رساندند.

 

در ادامه و در ثانیه‌های پایانی آلوارو موراتا موفق شد در دقیقه 120 گل سوم اتلتیکو را به ثمر برساند تا مدافع عنوان قهرمانی حذف شود و شاگردان سیمئونه با کامبکی طلایی به جمع 8 تیم برتر اروپا راه یابند.

 

در مجموع دو دیدار رفت و برگشت اتلتیکو مادرید با نتیجه 4 بر 2 راهی مرحله بعد شد.

 

حذف دورتموند به دست پاری سن ژرمن

از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس میزبان بورسیا دورتموند بود. دیدار رفت را زردپوشان آلمانی با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان داده بودند اما این بازی را با دو گل واگذار کردند تا زنبورهای آلمانی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شوند و شاگردان توماس توخل به جمع 8 تیم برتر اروپا راه یافتند.

 

گل‌های این بازی را نیمار 28 و برنات 45 برای پاری سن ژرمن گل زدند. ضمن اینکه امره جان به دلیل درگیری با نیمار با کارت قرمز داور مواجه شدو از بازی اخراج شد.

 

شب گذشته هم تیم‌های لایپزیگ آلمان و آتالانتا ایتالیا به ترتیب با حذف تاتنهام انگلیس و والنسیا اسپانیا گام به جمع 8 تیم برتر گذاشته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------