میلیچ: جدایی از استقلال؟ نمی‌توانم حرفی بزنم



اخبار,اخبار ورزشی,میلیچ
مدافع چپ استقلال از طرف این باشگاه ممنوع المصاحبه شده و علاقه ای به صحبت درباره آینده اش ندارد.

به گزارش ورزش سه، هروویه میلیچ و بودروف دو بازیکنی بودند که با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کردند اگر تا ششم فروردین ماه پول خود را دریافت نکنند قراردادهایشان را فسخ می کنند.روز گذشته بود که بودروف قرارداد خود را با آبی پوشان فسخ کرد هرچند که امیر سلطانی معاون ورزشی استقلال امروز اعلام کرد که اگر این بازیکن دستمزدش را بگیرد از تصمیم خود منصرف خواهد شد.

 

با این حال اکنون بحث میلیچ داغ است و مشخص نیست تصمیم این بازیکن در صورت پرداخت نشدن مطالباتش چیست.

 

میلیچ حاضر نشد پاسخ روشنی به این سوال بدهد: من از طرف باشگاه استقلال ممنوع المصاحبه هستم و اگر حرفی بزنم من را جریمه می کنند.

با این شرایط به نظر می رسد احمد سعادتمند باید هرچه زودتر پول میلیچ و دیاباته را پرداخت کند تا آبی ها با مشکل بزرگتری برای ادامه فصل روبرو نشوند.

 

مشکل بودوروف حل می‌شود/ میلیچ به استقلالی‌ها فرصت داد

معاون باشگاه استقلال درباره وضعیت مدافع بلغارستانی این تیم توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش ایسنا، امیر سلطانی معاون باشگاه استقلال درباره اخبار مربوط به جدایی بودوروف از جمع آبی‌پوشان پایتخت گفت: بودوروف از طریق وکیلش با باشگاه برای گرفتن مطالباتش از استقلال اقدام کرده بود و باشگاه تا ۱۰ فروردین فرصت پرداخت داشت ولی به دلیل تعطیلی‌های اخیر کمی این موضوع تاخیر افتاد. خود بودوروف خوشبختانه حسن نیت نشان داد و گفت که شرایط را درک می‌کند. به زودی این مشکل حل می‌شود. این را هم باید بگویم که قرارداد بودوروف پنج ماهه است و اخبار مربوط به یک سال و نیمه بودن قرارداد این بازیکن صحت ندارد.

 

وی در پایان اضافه کرد: میلیچ و بودوروف هر دو با توجه به شرایط پیش آمده و تغییرات مدیریتی به باشگاه زمان داده‌اند تا مطالباتشان پرداخت شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------