تمرینات تیم‌های لیگ برتری از ۱۵ اردیبهشت آغاز نمی‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,مهرداد خلیلیان
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ۱۵ اردیبهشت ماه مسابقات و تمرینات فوتبال آغاز نمی‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، مهرداد خلیلیان در گفتگو با برنامه ورزش تعطیل نیست، شبکه ورزش در مورد جلسه‌ای که امروز ستاد مقابله با کرونا در ورزش برگزار کرد، و اینکه تمرینات و مسابقات فوتبال قرار است از چه زمانی آغاز شود، اظهار داشت: بی‌تابی نکنید در حال حاضر کرونا در خانه و بیمارستان‌های ما هنوز هست. اگر می‌بینید با کاهش طغیان ویروس مواجه هستیم دلیلش زحمات کادر درمانی در اسفند و فروردین است.

 

امروز هم در جلسه‌ای که سه رئیس فدراسیون و سهیل مهدی از سازمان لیگ حضور داشتند، در مورد مسائل مختلف گفتگو کردیم. پورعلی از بدنسازی، ایلخانی از فدراسیون نجات غریق، بودند؛ و مقرر شد در صورتی که شرایط مهیا شود، به بازگشایی باشگاه‌ها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ می‌کند، انجام شود.

وی در مورد اینکه آیا به زودی شاهد بازگشایی مسابقات فوتبال و باشگاه‌های ورزشی هستیم یا نه، گفت: نمی‌توان گفت که به بازگشایی خیلی نزدیک و خیلی دور هستیم. هنوز شرایط ویروس ناشناخته است. جامعه ورزش هم شرایط خودش را دارد؛ و آن‌ها نیز مثل بقیه مردم جامعه با مشکلاتی مواجه هستند که ستاد مقابله با کرونا در ورزش به این مسائل واقف است.

 

خلیلیان در مورد اینکه ۱۵ اردیبهشت اجازه داده می‌شود تا تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کنند یا نه، اظهار داشت: نه در آن تاریخ نمی‌شود. تمام چیزهای که در حال حاضر هم در کشورهای همسایه و هم از سوی AFC در مورد تاریخ‌ها بیان می‌شود گمانه‌زنی است. باید شرایط کرونا بررسی شود. هنوز هیچ تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

 

وی در مورد وضعیت باشگاه‌های بدنسازی و فدراسیون نجات غریق و استخرها گفت: در این موارد هم در حال بررسی شرایط هستیم. همه مسائل باید لحاظ شود. اینگونه نیست که فقط بگوییم یک باشگاه ۵۰ متری است و باید باز شود. باید تمام پروتکل‌های بهداشتی، گندزدایی و مسائل بهداشتی را دید و بررسی کرد.

 

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد اینکه نظر خود سلطانی‌فر در مورد راه‌اندازی مجدد مسابقات و بازگشایی باشگاه‌ها چیست، گفت: دو روز پیش آخرین اطلاعات را سلطانی‌فر از بنده دریافت کرد. او هم به طور کامل به شرایط ورزش از فوتبال تا باشگاه بدنسازی آگاه است. وزیر ورزش هم به طور مداوم با دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در تماس است و خواهان حل مشکلات است، اما همه چیز باید بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گرفته شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------