مهلت فیفا به پرسپولیس برای پرونده برانکو/ مدیرعامل سابق استقلال به دادسرا فرا خوانده شد



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو
باشگاه پرسپولیس با درخواست فیفا مبنی بر ارائه لایجه دفاعی جدید در خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ موافقت کرد.

به گزارش مهر، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در نتیجه رسیدگی به شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس بابت عدم دریافت مطالبات خود حکم به محکومیت یک میلیون و پنجاه هزار یورویی سرخ ها به همراه پنج درصد از سود این پول کرد.

 

طبق این حکم، باشگاه پرسپولیس در صورت پذیرش آن موظف به پرداخت این مبلغ تا دوازدهم اردیبهشت ماه بود اما سرخ ها تصمیم به ارائه درخواست جدید به فیفا گرفتند تا گردش کامل رای را دریافت کرده و طبق آن در دادگاه بین المللی ورزش اقدام به ارسال لایحه دفاعی جدید خود کنند.

 

درخواستی که فیفا با آن موافقت کرد تا ضمن ارسال گراند رای، زمان لازم را برای دفاع پرسپولیس در محکومیت مربوط به شکایت برانکو قائل شود.

 

بنابراین باشگاه پرسپولیس که اقدامی برای پرداخت طلب برانکو تا دوازدهم اردیبهشت ماه نکرده بود با مشکل جدید از سوی فیفا روبرو نمی شود تا بتواند لایحه دفاعی جدید خود را به دادگاه CAS ارسال کند.

 

مدیرعامل سابق استقلال به دادسرا فرا خوانده شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: طبق اطلاع ما از برخی منابع آگاه امیر حسین فتحی مدیرعامل سابق باشگاه  استقلال به برخی ابهامات مالی دوران مدیریتی اش به دادسرای فرهنگ و رسانه فرا خوانده شد.

 

مدیرعامل سابق استقلال در دوره حضورش در استقلال اقدامات مالی انجام داده تا بتواند هزینه سفر این تیم برای بازی در لیگ برتر رامهیا کند، اما این پول با برخی ابهامات از نحوه تهیه و هزینه کرد آن مواجه شده است.

 

در حالی که فتحی مدعی است ۵ درصد قرارداد بازیکنان را با این پول پرداخت کرده، اما این روز‌ها دادسرای فرهنگ و شبهاتی در مورد این مبلغ دارد که بنا بر برخی مصالح قانونی از انتشار جزئیات این پرونده خودداری کرده ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------