«پورموسوی» به عنوان سرمربی پارس جنوبی جم انتخاب شد/ «حق‌شناس» سرمربی سپیدرود شد



اخبار,اخبار ورزشی,سید سیروس پورموسوی
سرمربی سابق تیم فوتبال جوانان ایران هدایت تیم پارس جنوبی جم را برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا، «سید سیروس پورموسوی» که سابقه هدایت تیم فوتبال جوانان و  فولاد و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتخاب شد. پیش از این «هومن افاضلی» هدایت تیم را بر عهده داشت که از سمت خود استعفا کرد.

 

قبل از نهایی شدن پورموسوی گزینه های زیادی برای هدایت این تیم در نظر گرفته شده بود که «بهرام رضاییان» مدیرعامل باشگاه در نهایت با حضور  با پورموسوی در راس کادر فنی تیم موافقت کرد.

 

قرارداد پورموسوی برای ادامه لیگ نوزدهم و لیگ بیستم است.

 

تیم فوتبال پارس جنوبی فردا در شهرجم در حالی باید به مصاف شهرخودرو برود که پورموسوی عصر امروز با حضور در تمرین تیم پارس جنوبی جم رسما کارش را با این تیم آغاز خواهد کرد.

 

حق‌شناس سرمربی سپیدرود شد

فارس نوشت: پس از قطع همکاری مهدی پاشازاده از باشگاه سپیدرود، مسؤولین این باشگاه با سهیل حق‌شناس به‌عنوان سرمربی سرخ پوشان رشتی به توافق رسید.

 

بنابراین گزارش جلال چراغپور سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات آسیایی سال 1982 در لیگ دسته اول و لیگ برتر نیز سمت مدیر فنی سپیدرود را بر عهده داشته و سهیل حق‌شناس کاپیتان پیشین سپیدورد، در لیگ برتر دو فصل گذشته به‌عنوان مربی عضو کادر فنی باشگاه سپیدرود بود.

 

لازم به ذکر است که سهیل حق‌شناس سرمربی جدید باشگاه سپیدرود، هادی تأمینی و مهدی آقازاده را به‌عنوان کمک‌های خود انتخاب کرد و حامد طباطبایی همچنان مربی دروازه بان های سپیدرود خواهد بود.

 

سعید متقی طلب مربی سپیدرود پیش از حضور کادر فنی جدید برای آزادی عمل در انتخاب دستیاران از سمت خود کناره‌گیری کرد اما همچنان به‌عنوان مسؤول آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه سپیدرود به فعالیت ادامه خواهند داد.

 

توضیحات سخنگوی سپاهان درباره قرارداد قلعه‌نویی

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت قرارداد قلعه‌نویی با این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش ایسنا، علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان درباره تست کرونای بازیکنان این تیم قبل از دیدار با تراکتور اظهار کرد: ما ۳، ۴ روز پیش از اعضای تیم تست کرونا گرفتیم و خوشبختانه هیچ کدام از تست‌ها مثبت نبود و همگی بازیکنان و کادر فنی تیم ما سالم هستند. همچنین امروز با پرواز اختصاصی به تبریز رفتیم و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. علاوه بر این از دو دستگاه اتوبوس برای جابه جایی نفرات تیم به زمین تمرین استفاده می‌کنیم.

 

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه با قلعه نویی برای سرمربی‌گری فصل آینده صحبت شده است یا خیر، بیان کرد: ما تمرکزمان را بر روی بازی‌های باقی مانده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم. همچنین مذاکره با قلعه نویی را در فرصت مناسب انجام می‌دهیم. ما منتظر هستیم تا بازی‌ها به سرانجام برسد و بعد درباره نقل و انتقالات، انتخاب مدیرعامل و مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم تصمیم می‌گیریم.

 

او که با برنامه ورزش ایران از رادیو ایران گفت و گو می‌کرد، درباره اینکه باشگاه‌های استقلال و مس کرمان به قلعه نویی پیشنهاد داده‌اند و باشگاه سپاهان قصد مذاکره با این مربی را دارد یا خیر، گفت: من با قلعه نویی صحبت کردم و او چنین پیشنهاداتی را رد کرد. قلعه نویی بیان کرده که تمرکزش بر روی سپاهان است و هیچ وقت ندیده‌ایم که این مربی  قبل از پایان قراردادش با یک تیم دیگر مذاکره کند. اخلاق حرفه‌ای از سوی قلعه نویی و باشگاه سپاهان رعایت شده است. شرایط عادی نیست و تمرکزمان را برای  اخذ سهمیه آسیایی، موفقیت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گذاشتیم.

 

پزشک درباره موضع باشگاه سپاهان در مورد بازی‌های معوقه برخی از تیم‌ها گفت: به هر حال انتظار می‌رفت که این اتفاق رخ بدهد و فاصله تیم‌ها در روزهای پایانی لیگ برتر به هم نزدیک است. همچنین در همه جای دنیا در انتهای فصل بازی‌ها را همزمان برگزار می‌کنند تا حرف و حدیث به وجود نیاید. البته شرایط عادی نیست و تیم‌ها فشرده تمرین می‌کنند تا آماده مسابقه شوند و دو روز بازی شان به تعویق بیفتد مشکلاتی به وجود می‌آید. معتقدم هر دو نظر درست است وبازی‌ها نباید به تعویق بیفتد و مسابقات همزمان برگزار شود. ما به سازمان لیگ سپردیم تا بازی‌ها را مدیریت کند.

 

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره اینکه کشور قطر میزبان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است، گفت: من این موضوع را پیگیری کردم و طبق برنامه  قرار است اوایل هفته آینده مکاتبه‌ای از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت بگیرد و جزییات آن را اعلام کنند. ما ترجیح می‌دادیم که میزبانی خود را داشته باشیم و این موضوع را به AFC اعلام کردیم. البته شاید برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در یک کشور بد نباشد و برای سلامتی بازیکنان بهتر است. به هر حال این موضوع که از میزبانی در اصفهان محروم می‌شویم خیلی پسندیده نیست.

 

او درباره اینکه قطر و امارات گزینه‌های میزبانی لیگ قهرمانان آسیا بودند و کشور قطر انتخاب نمایندگان ما بود، بیان کرد: بله، انتظار می‌رود که یک مقدار بحث میزبانی را رعایت کنند و شرایط بهتر باشد. به نظرم انتخاب قطر برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا خوب است. 

 

پزشک درباره اینکه نیکفر سرپرست سپاهان باقی می‌ماند و مدیرعامل چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: نیکفر تا آخر فصل سرپرست باشگاه است و بعد از آن درباره مدیرعامل باشگاه تصمیم می‌گیریم.

 

سخنگوی باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: به دوستان توصیه می‌کنم که در فضای مجازی آرامش را از تیم سپاهان نگیرند و بهترین هدیه هواداران این است که به عنوان یار دوازدهم همراه تیم خود باشند. به هر حال سعی کنند حاشیه‌ها را کاهش بدهند تا  تیم نتایج خوبی بگیرد. در حال حاضر تمدید قرارداد بازیکنان فعلی اولویت اصلی مان است و قرارداد نورافکن و کریمی را تمدید کردیم و در روزهای آینده این موضوع ادامه دار خواهد بود. همچنین برنامه‌های خوبی برای فصل آینده داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------