زیدان: بازی با بارسلونا فرصتی است تا شرایط را عوض کنیم/ کومان: انتظار یک رئال فشرده را دارم



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان
سرمربی رئال مادرید معتقد است با کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا می توانند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، رئال مادرید شنبه در هفته هفتم لالیگا مهمان بارسلوناست. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: شرایط برای هر دو تیم یکسان است. ال کلاسیکوی متفاوتی است اما این بازی همیشه خاص است. بارسا همیشه قدرتمند بوده است. این تیم با هر مربی بارسلوناست و می داند چگونه خوب بازی کند. به همین خاطر همیشه می تواند حریفش را به دردسر بیندازد. وارد جزئیات نمی شوم ولی برای ما خوب است که چنین بازی را انجام دهیم.

 

سرمربی رئال مادرید حضور سرخیو راموس را در ال کلاسیکو تایید کرد و افزود: او کاپیتان و رهبر ماست. با این حال همیشه نمی توانیم ریسک کنیم. بهبود یافته است و تیم را همراهی خواهد کرد. ۱۰۰ درصد آماده است. 

 

از سرمربی فرانسوی به خاطر شکست مقابل کادیس در لالیگا و شاختار در شروع لیگ قهرمانان اروپا به شدت انتقاد شده است. زیدان در این رابطه اظهار کرد: بازی ها را نگاه می کنیم. همیشه این کار را انجام می دهم. بد شروع می کنیم و پس از دریافت گل سخت می توانیم واکنش نشان دهیم. فوتبال این چنین است. بالا و پایین دارد. باید اتفاقی که روز گذشته افتاد را فراموش کرد. شرایط برای همه کمی عجیب است و باید آن را پذیرفت تا وقتی همه چیز به روال عادی برگردد. این بازی ویژه ای خواهد بود تا قدرت خود را دوباره پیدا کنیم. از این فرصت می توانیم به بهترین شکل استفاده کنیم تا بگوییم می خواهیم شرایط را عوض کنیم. یک نمایش خوب خواسته ماست. 

 

زیدان درباره حمایت باشگاه و بازیکنان گفت: من حمایت همه را احساس کردم. با این بازیکنان عناوین زیادی را به دست آوردم. آن ها باعث شدند افتخارات زیادی کسب کنم. من تا مرگ با بازیکنانم هستم چون آن ها هستند که می جنگند، می دوند و رقابت می کنند. با این حال اکنون برای ما مهم است که شرایط را عوض کنیم. بدهکاری نسبت به بازیکنان احساس نمی کنم. من سرمربی هستم و حرف های زشتی درباره تیم می گویند. اینجا هستم تا بگویم اتفاقی نیفتاده است و می خواهیم با هم همه چیز را سر و سامان بدهیم. از من می پرسید چه چیزی عوض شده است، من اصلا عوض نشده ام. باید متحد بود نه فقط در فوتبال بلکه در کل زندگی. به همین خاطر از بازیکنان می خواهم تفکر منفی را به مثبت تبدیل کنند. عملکرد بازیکنانم هرگز یک مشکل نیست. 

 

کومان: انتظار یک رئال فشرده را دارم

کومان پیش از بازی الکلاسیکو در نشست خبری گفت: رئال مادرید بازیکنان با تجربه زیادی دارد. انتظار ندارم رئال یک تیم آسیب پذیر باشد. رئال گاهی ۴-۴-۲ و گاهی ۴-۳-۳ بازی می‌کند. انتظار داریم که فردا مثل بازی‌های قبل فضای کمی در اختیار ما بگذارند. انتظار یک رئال فشرده را دارم که فضای کمی می‌دهند. 

 

او ادامه داد: برای رئال مهم است که راموس می‌رسد. او یکی از بهترین‌ها است و شخصیت زیادی دارد. می‌تواند تاثیر گذار باشد. الکلاسیکو نسبت به ۲۵ سال گذشته تغییر زیادی نداشته است. آن‌ها تیمهای بزرگی هستند که برای جام‌ها می‌جنگند. تنها تغییر نبود هواداران است.

 

رونالد کومان درباره نوکمپ بدون تماشاگر صحبت کرد و گفت: خیلی عجیب است که در این ورزشگاه به این بزرگی هواداری وجود نخواهد داشت. با این حال باید کم کم به این شرایط عادت کرد. امیدوارم به زودی بتوانیم با حضور تماشاگران بازی هایمان را برگزار کنیم به خصوص در در دیدارهایمان برابر رئال مادرید چون می توانیم از یار دوازدهم خود بهره ببریم. 

 

سرمربی بارسلونا که به عنوان بازیکن بارها ال کلاسیکو را تجربه کرده است در مورد شرایط این دیدار اظهار کرد: همیشه فشار زیادی وجود دارد و به آخرین نتیجه بستگی ندارد، نه برای ما و نه رئال مادرید. ممکن است مادرید در دو بازی آخر روی فرم نبوده باشد. آن ها تیم بزرگی هستند و از بازیکنان باتجربه ای برخوردارند.

 

سرمربی هلندی افزود: امیدوارم امشب (جمعه) آرام بخوابم. می دانم که شرایط به عنوان سرمربی کاملا متفاوت است. بهتر است در زمین حضور داشته باشید اما من نمی توانم بازی کنم‌. پس از آن بهتر است که تا جایی که ممکن است به زمین نزدیک باشید. فشار وجود دارد. احساس من این است که بازی مهمی را به انجام خواهیم رساند اما من به این فشار و آرام خوابیدن عادت دارم. 

 

کومان در رابطه با جایگاه آنتوان گریزمان اظهار کرد: او شانس بازی دارد. با این حال درست نیست در هر بازی درباره نقشش صحبت کنیم. او بازیکن مهمی است و خواهان بهترین سطحش مانند دیگر بازیکنان هستیم. تیم از همه چیز مهم تر است. طبق برنامه مورد نظرمان بازیکنانی را انتخاب می کنیم که بهترین عملکرد را برای کسب بهترین نتیجه داشته باشند. 

 

جرارد پیکه یک روز قبل از ال کلاسیکو در یک مصاحبه به شدت از مدیریت باشگاه انتقاد کرد. سرمربی بارسلونا درباره این اتفاق گفت: جرارد سال‌هاست که در این باشگاه حضور دارد. من تنها دو، سه ماه است که در اینجا هستم و او نظر خودش را دارد. به عقیده اش احترام می گذارم. او می داند که اگر چنین مصاحبه ای داشته باشد روز بازی در میدان حضور خواهد داشت و خوب بازی خواهد کرد.

 

کومان درباره بهترین ال کلاسیکویی که به یاد دارد گفت: دیدار ۵ بر صفر را به یاد دارم. یک ضربه آزاد زیبا زدم. همچنین در یک بازی سه پنالتی زدم که اتفاق عادی نیست. سه پنالتی زدم که دو ضربه به گل تبدیل شدند و به خاطر این که اولین ال کلاسیکو بود خاص تر از ۱۳ بازی دیگر با مادرید بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------