صعود آرسنال و لسترسیتی، توقف میلان و حذف یاران محمدی/ رُم صعود کرد، تاتنهام و ناپولی پیروز شدند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ اروپا
تیم‌های انگلیسی آرسنال و لسترسیتی، یکی با پیروزی و یکی با تساوی در خانه رقیب، صعود خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا قطعی کردند.

به گزارش تسنیم، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ اروپا از ساعت 21:25 دیشب (پنجشنبه - به وقت ایران) آغاز شد.

 

در مهم‌ترین دیدارها، آرسنال در نروژ موفق شد مولده را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد. نیکولاس په‌په در دقیقه 50، ریس نلسون در دقیقه 55 و فولارین باوگون در دقیقه 83 برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا شاگردان میکل آرتتا با 12 امتیاز و باقی ماندن در صدر جدول گروه B، به مرحله بعدی مسابقات راه یابند. مولده نیز با 6 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

 

در گروه G، زوریای کرواسی با نتیجه 3 بر صفر از سد میزبان خود آاِک آتن گذشت. البته تیم یونانی از دقیقه 49 با اخراج یوهان شاخوف، 10 نفره به بازی ادامه داد. کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی تیم آاِک از دقیقه 65 مسابقه وارد زمین شد و اللهیار صیادمنش هم از دقیقه 87 برای تیم زوریا به میدان رفت.

 

در دیگر دیدار این گروه هم لسترسیتی در خانه براگای پرتغال با تساوی 3 - 3 متوقف شد. در این گروه شاگردان برندان راجرز با 10 امتیاز در صدر جدول ماندنی شدند و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کردند. براگا با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و تیم‌های آاِک و زوریا با 3 امتیاز، به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم گروه G ایستاده‌اند.

 

در گروه H تیم میلان در فرانسه برابر لیل به تساوی یک - یک رسید. ساموئل کاستیخو در دقیقه 47، تنها گل روسونری را به ثمر رساند تا شاگردان استفانو پیولی با 7 امتیاز، در رتبه دوم جدول گروه باقی بمانند. لیل با 8 امتیاز در صدر جدول جای گرفته و اسپارتا پراگ با 6 امتیاز، در رتبه سوم جدول قرار دارد.

 

در گروه J یاران علیرضا بیرانوند در تیم رویال آنتورپ موفق شدند میزبان خود یعنی لاسک را با 2 گل شکست بدهند. آنتورپ با این نتیجه، 9 امتیازی شد تا صدرنشین گروه شود. تاتنهام و لاسک هم با کسب 6 امتیاز، در رده‌های دوم و سوم جدول حضور دارند.

 

در گروه L هم تیم خنت با نتیجه 2 بر صفر برابر ستاره سرخ بلگراد شکست خورد تا در حسرت کسب امتیاز باقی بماند و حذفش از  دور مسابقات قطعی شود. میلاد محمدی 90 دقیقه در ترکیب تیم خنت به میدان رفت.

 

***

 

رُم صعود کرد، تاتنهام و ناپولی پیروز شدند

هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد.

 

در گروه A، کلوژ رومانی با دو گل از رُم شکست خورد. گابریل دبلیو در دقیقه 49 (گل به خودی) و جردن ورتو در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند تا شاگردان فونسکا با 10 امتیاز ضمن باقی ماندن در صدر جدول گروه، صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند. یانگ بویز با هفت، کلوژ با چهار و زسکا صوفیه با یک امتیاز، به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم جدول این گروه ایستاده‌اند.

 

در گروه F تیم ناپولی با نتیجه 2 بر صفر از سد ریه‌کا گذشت. آرماندو آناستاسیو در دقیقه 41 (گل به خودی) و هیروینگ لوزانو در دقیقه 75، گل‌های شاگردان گتوسو را به ثمر رساندند. ناپولی با این پیروزی 9 امتیازی شد و در صدر جدول گروه جای گرفت. رئال سوسیه‌داد و آلکمار با هفت امتیاز، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول گروه F حضور دارند.

 

در گروه J هم تاتنهام با نتیجه 4 بر صفر مقابل لودوگورتس پیروز شد. گل‌های این مسابقه توسط کارلوس وینیسیوس در دقایق 16 و 34، هری وینکس در دقیقه 63 و لوکاس مورا در دقیقه 73 به ثمر رسیدند تا شاگردان ژوزه مورینیو با 9 امتیاز، در جایگاه دوم جدول گروه باقی بمانند. رویال آنتورپ در صدر و لاسک در رده سوم جدول گروه J دیده می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------