آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

مانژوکیچ به میلان پیوست/ اوزیل بازیکن جدید فنرباغچه ترکیه



اخبار,اخبار ورزشی,مانژوکیچ
ستاره سابق تیم ملی کرواسی به میلان پیوست.

به گزارش ایلنا، مهاجم سابق تیم‌های اتلتیکو مادرید، یوونتوس با عقد قرار دادی ۶ ماهه به تیم فوتبال میلان در سری آ پیوست و همبازی زلاتان ابراهیموویچ ستاره کهنه کار سوئدی شد.

 

قرارداد این مهاجم ۳۵ ساله به صورت ۶ ماهه با حقوق ۱.۸ میلیون یورو به اضافه تمدید قرار داد خودکار تا سال ۲۰۲۲ در صورت صعود میلان به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده است.

 

مانژو تا پیش از این برای الدوحیل قطر بازی می‌کرد و موفق شده بود در لیگ قهرمانان آسیا دروازه پرسپولیس را باز کند.

 

اوزیل به فنرباغچه ترکیه پیوست

ستاره آلمانی با امضای قراردادی به تیم فنرباغچه ترکیه پبوست.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، مسوت اوزیل، فوتبالیست سابق تیم ملی آلمان با قراردادی سه و نیم ساله به تیم فنرباغچه ترکیه پیوست تا از این به بعد در فوتبال ترکیه توپ بزند.

 

مسوت اوزیل هافبک آلمانی آرسنال مدت ها در ترکیب این تیم قرار نداشت و او در تابستان بازیکن آزاد محسوب می شد ولی تصمیم گرفت زودتر تیم بعدی خود را مشخص کند. اوزیل با دریافت هفته ای ۳۵۰ هزار پوند بیشترین دریافتی را در بین بازیکنان آرسنال داشت.

 

در حالی که تیم آمریکایی دی سی یونایتد نیز به جمع تیم های خواهان اوزیل اضافه شده است، فنرباغچه با ارائه پیشنهاد ۳ و نیم ساله به این بازیکن توانست او را به خدمت بگیرد.

 

مسوت اوزیل همراه آلمان موفق شد در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورد و در سال ۲۰۱۸ هم عضوی از تیم ناکام ژرمن ها بود که در مرحله گروهی حذف شد و از آن زمان اوزیل نیز دیگر به تیم ملی فوتبال کشورش دعوت نشد تا ۲۰۱۸ پایانی بر حضور او در "مانشافت" باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------