تاتنهام ۱ لیورپول ۳؛ کلوپ مُچ مورینیو را خواباند



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تاتنهام و لیورپول
تاتنهام با شکستی که مقابل لیورپول متحمل شد، نتوانست از این تیم سبقت بگیرد و همچنان در جایگاه ششم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

به گزارش تسنیم، هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس، پنجشنبه شب با دیدار تیم‌های تاتنهام و لیورپول به پایان رسید که در این بازی لیورپول به برتری 3 بر یک رسید.

 

روبرتو فیرمینو در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه تاتنهام را باز کرد تا شاگردان کلوپ با برتری یک بر صفر به رختکن بروند. با آغاز نیمه دوم، لیورپول در دقیقه 47 توسط ترنت الکساندر آرنولد به گل دوم رسید که در دقیقه 49، پیر امیل هویبرگ یکی از این گل‌ها را برای تاتنهام جبران کرد. سادیو مانه هم در دقیقه 65 گل سوم مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره را به ثمر رساند تا لیورپول در لندن به برتری برسد.

 

در این مسابقه، سون هیونگ‌مین در دقیقه 3 و محمد صلاح در دقیقه 56 به ترتیب برای تاتنهام و لیورپول گلزنی کردند که پس از بازبینی صحنه توسط VAR، این گل‌ها رد شدند.

 

سرخپوشان بندر مرسی‌ساید با این پیروزی، 37 امتیازی شدند و به جایگاه چهارم جدول لیگ برتر صعود کردند. شاگردان ژوزه مورینیو نیز با 33 امتیاز، همچنان در رده ششم جدول مسابقات ایستاده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------