حمله هواداران استقلال به اعضای هیئت مدیره/ خودمان جواب آذری جهرمی را می‌دهیم!



اخبار,اخبار ورزشی,حمله هواداران استقلال به اعضای هیئت مدیره
واکنش اعضای هیئت مدیره استقلال به اظهارات آذری جهرمی، باعث حمله هواداران آبی پوشان به مسئولان این تیم شد.

به گزارش خبرورزشی، واکنش اینستاگرامی آذری جهرمی و کری خواندن برای استقلال واکنش اعضای هیئت مدیره این باشگاه را در پی داشت.

 

مدیران استقلال فکر می‌کردند با این کار محبوب هواداران این تیم می‌شوند اما حرکت آنها نتیجه‌ای کاملا معکوس داشت و در فضای مجازی هواداران استقلال اعضای هیئت مدیره را آماج حملات خود قرار دادند. استقلالی‌ها می گویند اعضای هیئت مدیره تا حالا کجا بودند که ناگهان پیدایشان شده است. خود ما جواب وزیر ارتباطات را می‌دهیم و آنها بهتر است مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه را حل کنند.

 

بعد از پست آذری جهرمی چند عضو هیئت مدیره استقلال استوری گذاشته و به نوعی جواب کرکری او را دادند که این مسئله با حمله هواداران استقلال به اعضای هیئت مدیره باشگاه مواجه شد.

 

در این بین پیشکسوتان استقلال نیز در فضای مجازی عصبانیت خود را از استوری آذری جهرمی نشان دادند. میلاد میداوودی، بازیکن سابق استقلال در توییتی با اشاره به قطعی اینترنت در سال گذشته، به جهرمی کنایه زد.

 

جدای از مدیران و پیشکسوتان استقلال، هواداران این تیم نیز در فضای مجازی حسابی از دست وزیر ارتباطات عصبانی شدند و به شیوه های مختلف عصبانیت خود را نشان دادند.

 

باید دید در ادامه چه واکنش هایی به این کری وزیر جوان نشان داده می شود و آیا آذری جهرمی برای آرام کردن آبی ها از آن ها عذرخواهی خواهد کرد یا نه.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------