رسول خطیبی از آلومینیوم اراک جدا و سرمربی جدید تراکتور شد



اخبار,اخبار ورزشی,رسول  خطیبی
سرمربی آلومینیوم اراک پس از توافق دوستانه با مدیران این باشگاه برای قطع همکاری و جدایی از این تیم به توافق رسید.

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی پس از حدود یک سال حضور موفق در آلومینیوم اراک و نتایج درخشانی که همراه با صعود این تیم در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده ششم جدول در پایان نیم‌فصل به دست آورده بود، پس از توافق دو جانبه با مدیران این باشگاه به پایان همکاری‌اش با آلومینیوم رسید.

 

خطیبی سال گذشته در شرایطی به آلومینیوم اراک پیوست که این تیم تا پایان نیم‌فصل اول لیگ یک جزو تیم‌های میانه جدولی بود، اما با حضور و هدایت این سرمربی توانست در ۱۷ مسابقه ۳۷ امتیاز بگیرد و به‌عنوان تیم دوم جدول لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شود.

 

او در شرایطی آلومینیوم اراک را برای نخستین بار در تاریخ به لیگ برتر رساند که فصل را هم با این تیم شروع کرد و در ۱۵ مسابقه توانست ۲۲ امتیاز بگیرد و به‌عنوان تیم شگفتی‌ساز لیگ بیستم، تیمش را به رتبه ششم جدول برساند و در ۱۳ مسابقه اخیرش تنها یک شکست برابر استقلال داشته باشد.

 

با این وجود، اما خطیبی و باشگاه آلومینیوم اراک امروز در اتفاقی غیرمنتظره تصمیم به قطع همکاری دو جانبه گرفتند و این سرمربی پس از توافق با مدیران تیم و خداحافظی با بازیکنان، رسما از آلومینیوم جدا شد.

 

او امروز در شرایطی به پایان همکاری‌اش با آلومینیوم رسید که در تمرین امروز تیمش هم حضور داشت و کار بازیکنان‌اش را زیر نظر گرفت.

 

خطیبی که تا هفته شانزدهم سال گذشته هدایت ماشین‌سازی تبریز را برعهده داشت و همراه با این تیم هم عملکرد خوبی ارائه کرده بود، در شرایطی از آلومینیوم جدا شده که هنوز تیم آینده او و البته سرمربی بعدی اراکی‌ها هنوز مشخص نیست.

 

رسول خطیبی سرمربی تراکتور شد

هیات مدیره باشگاه پس از بررسی برنامه گزینه‌های مدنظر سرمربیگری تیم تراکتور، با رسول خطیبی به توافق رسید.

 

در همین راستا رحیمی معاون ورزشی هلدینگ تراکتور، عصر امروز با برگزاری جلسه با رسول خطیبی، طرفین به توافق نهایی جهت همکاری دست یافتند.

 

باشگاه تراکتور از حُسن همکاری استاندار استان مرکزی و آقای سعید عباسی، مدیرعامل اسبق تراکتور و مدیرعامل فعلی باشگاه آلومینیوم اراک کمال تشکر و قدردانی را دارد.

 

خطیبی پیش از این هدایت آلومینیوم اراک را در لیگ برتر برعهده داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------