پرتاب کنندگان نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس دستگیر شدند/ بیانیه باشگاه سپاهان درباره حمله افراد ناشناس به اتوبوس سرخ پوشان



دستگیری پرتاب کنندگان نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس از دستگیری حمله‌کنندگان با نارنچک به اتوبوس این تیم خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و با اعلام سرهنگ نصیری، فرمانده میدان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن، افرادی که به اتوبوس‌های کاروان پرسپولیس در مسیر هتل به ورزشگاه فولادشهر نارنجک پرتاب کرده بودند، دستگیر شدند.

 

وی افزود: چهار نفر از عوامل پرتاب کننده نارنجک به سمت اتوبوس کاروان پرسپولیس که با موتور سیکلت قصد فرار از منطقه را داشتند، دستگیر شدند.

 

***

 

بیانیه باشگاه سپاهان درباره حمله افراد ناشناس به اتوبوس پرسپولیس

باشگاه سپاهان در رابطه با اتفاقات پیش از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

" ضمن ابراز تاسف از اتفاق مشکوک و زشت پرتاب ترقه به اتوبوس تیم پرسپولیس در خارج شهر اصفهان در مسیر فولادشهر، ضمن محکوم کردن این اقدام ناپسند و هرگونه حرکت و عملی که بخواهد روند برگزاری مسابقات را در هر شهری تحت تاثیر قرار دهد، از عوامل انتظامی و امنیتی درخواست می نماید در ارتباط با این موضوع پیگیری‌ها و اقدامات لازم را به صورت ویژه انجام دهند.

 

ضمناً هرگونه نشانه رفتن افراد، سایت‌ها، صفحات مجازی و ... در مورد منتسب کردن این اقدام زشت به سمت هرشخص و هر باشگاهی را ناثواب دانسته و معتقدیم این امر باید توسط نهادهای انتظامی و امنیتی مورد بررسی و عوامل این اقدام سخیف به اشد مجازات برسند. "

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------