آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

بنرهای تبلیغاتی ورزشگاه آزادی جمع شد/ بازی استقلال و پدیده برگزار می شود



دیدار استقلال و پدیده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سازمان لیگ و باشگاه استقلال تهدید کردند در صورتی که تبلیغات روی سکوهای ورزشگاه آزادی جمع نشود، دیدار تیم های استقلال و شهرخودرو برگزار نخواهد شد.

به گزارش مهر، از زمانی که تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه حضور در ورزشگاه ها را ندارند، مسئولان سازمان لیگ برتر و ورزشگاه آزادی از غیبت آنها به سود خودشان استفاده کردند و روی سکوها تبلیغات چند شرکت را نصب می کنند که هیچ نفعی به حال باشگاه ها ندارد و مشخص نیست پولش به جیب چه کسی می رود.

 

در دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در سوپر جام فوتبال ایران این اتفاق به بدترین شکل ممکن رقم خورد و تبلیغات پرتعداد چشم هر بیننده ای را آزار می داد. برای این بازی هم مشخص نیست درآمدی که از تبلیغات حاصل شده است به جیب چه کسی می رود. بعید است که تراکتور و پرسپولیس از این تبلیغات سودی برده باشند.

 

در همین راستا باشگاه استقلال که امروز باید به مصاف شهر خودرو برود جلوی این رفتار غیرحرفه ای ایستاد و تهدید کرد اگر این تبلیغات روی سکوها باشد به زمین نخواهد رفت.

 

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است: « در صورتی که در بازی استقلال و شهرخودرو تبلیغاتی بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شود، تیم فوتبال استقلال در بازی شرکت نمی‌کند. این تصمیم به دلیل عدم عقد قرارداد میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ و عدم انتفاع باشگاه استقلال از این درآمد اتخاذ شده است.»

 

از سوی دیگر مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در صورتیکه تبلیغات غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود، دو تیم استقلال و شهرخودرو مشهد به میدان نخواهند آمد.

 

سهیل مهدی در این مورد اظهار داشت: مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به نصب تبلیغات غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران در ورزشگاه اقدام نموده اند که باشگاه ها و سازمان لیگ فوتبال ذینفع این تبلیغات غیرمجاز نیستند. بنابراین تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز ورزشگاه آزادی برچیده نشود دو تیم استقلال و شهرخودرو برای بازی از رختکن ورزشگاه خارج نخواهند شد.

 

وی تاکید کرد: بدیهی است عواقب و تبعات برچیده نشدن این تبلیغات غیرمجاز و عدم برگزاری احتمالی مسابقه دو تیم استقلال و شهرخودرو برعهده مسئولان مجموعه ورزشی آزادی خواهد بود.

 

 بنرهای تبلیغاتی ورزشگاه آزادی جمع شد/ بازی استقلال و پدیده برگزار می شود

فارس نوشت: از ساعت 19 و 10 دیدار استقلال و پدیده در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار می‌شود.

 

پیش از آغاز این دیدار بنرهای تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی از سوی این مسئولان این استادیوم برداشته شد. 

 

پیش از این سازمان لیگ و باشگاه استقلال گفته بودند که اگر بنرهای تبلیغاتی برداشته نشود، آنها حاضر نیستند مسابقه را آغاز کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------