مجیدی: قهرمانی رقیب، ارزش زیرپا گذاشتن شرافت را ندارد



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که تیمش فردا با همه توان مقابل سپاهان به میدان می‌رود و فوتبالی شرافتمندانه از خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان حاضر شد؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت دیدار فردا با سپاهان گفت: طبیعتا بازی بسیار سختی داریم. با توجه به اینکه تیم سپاهان در کورس قهرمانی است، بازی بسیار حساس است. امیدوارم یک فوتبال خوب ببینیم.

 

مجیدی درباره شکل بازی تیمش در مسابقه فردا مقابل سپاهان و استفاده از بازیکنان ذخیره گفت: وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند، قطعا مدیران این باشگاه‌ها خیلی زحمت کشیده‌اند؛ من در این‌باره با بازیکنان صحبت کردم. ما با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس که قهرمان لیگ خواهند شد، تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: آقایان سمیعی و ساکت برای تیم هایشان زحمات زیادی کشیده اند، کادرفنی و بازیکنان این دو تیم خیلی تلاش کردند تا به این جا رسیده‌اند. تاکید می کنم قهرمانی حتی اگر برای تیم رقیب باشد، ارزش ندارد شرافتمان را زیر پا بگذاریم. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

 

سرمربی استقلال با تمجید از بازیکنان جوان تیمش گفت: بازیکنانی که در بازی قبلی استفاده کردیم مثل متین کریم‌زاده، سینا خادم‌پور و سبحان خاقانی که بازیکنان بسیار خوبی هستند و هر زمان فرصت شود برای ما بازی خواهند کرد؛ در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم و از باشگاه هم خواستم که این نفرات حتما در تیم ما حفظ شوند.

 

فرهاد مجیدی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره غایبان استقلال گفت: احمد موسوی را در اختیار نداریم، بابک مرادی هم در بازی فردا به دلیل محرومیت و البته مصدومیت حضور نخواهد داشت.

 

***

 

نویدکیا: شانس ما برای قهرمانی کمتر از پرسپولیس است/ استقلال در حمله خوب کار می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تیمش نسبت به پرسپولیس از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

 

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هفته آخر است و بازی سرنوشت‌سازی داریم. شانس ما نسبت به رقیب‌مان (پرسپولیس) برای قهرمانی کمتر است ولی مهم این است که تیم ما هفته به هفته بازی خودش را انجام دهد. تجربه‌ خوبی در این یک سال داشتم. با استقلالی بازی داریم که از وقتی مجیدی به این تیم آمده، کیفیت بهتری داشته و نتایج بهتری گرفته است که نشان می‌دهد سال‌های آینده رقیب‌های یبشتری در لیگ  خواهیم داشت. این تیم در فاز حمله بسیار خوب است. تیم ما شرایط خوبی تا الان داشته و فکر می‌کنم بازی خیلی جذابی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم تیمی که شرایط بهتری داشت، سه امتیاز این بازی را بگیرد.

 

سرمربی سپاهان درباره حساس بودن نتیجه ۲ بازی‌ای که قهرمان لیگ را تعیین می‌کند و شرافتمندانه بازی کردن دو تیم پیکان و استقلال مقابل رقبای خود، اظهار کرد: من به این موضوعات اعتقادی ندارم و درباره آن صحبتی نمی‌کنم. چون مربی و بازیکنی نمی‌خواهد شکست بخورد. هر ۴ تیم به خاطر فیرپلی و مسائل فنی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد و بقیه چیزها برای من اهمیتی ندارد.

 

نویدکیا افزود: شانس ما برای قهرمانی کم است چون چیزی دست ما نیست. این تجربه‌ای خوبی برای من بود که بتوانم کار خود را بهتر انجام دهم. پرسپولیس برای قهرمانی شانس بهتری دارد اما ما کار خود را ادامه می‌دهیم.

 

نویدکیا درباره برنامه‌ریزی‌های تیمش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: ما با اغلب بازیکنان صحبت کردیم و من اعتقادی به تغییرات زیاد ندارم. امسال صحبت‌هایی برای جابجایی بازیکنان انجام شد. من به این مسائل اعتقادی ندارم چون هر بازیکنی باید بهترین کیفیت خود را نشان دهد. من با باشگاه صحبت کردم که شاکله تیم حفظ شود. احتمالا چند بازیکن تیم ما به اروپا می‌روند و بقیه بازیکنان هم باید دید در آینده چه پیش می‌آید. امیدوارم سازمان لیگ به ما برنامه دهد. من الان نمی‌دانم چه زمانی باید تمرین‌های خود را شروع کنم و چقدر به بازیکنانم استراحت دهم. اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد، می‌توانم راحت‌تر برای آینده برنامه‌ریزی کنم.

 

او در خصوص اظهارات محمد مایلی کهن در خصوص خودش، گفت: آقای مایلی کهن به من لطف دارند اما من خیلی کار خاصی نکردم. من می‌خواهم واقعیت‌های فوتبال را بگویم. من دلم نمی‌خواهد حرف‌های عامیانه بزنم. بازیکنان در این یک سال گذشته من را خوب شناختند و هر عملکردی داشتند، به صراحت گفتم. من سعی کردم چیزی که در فوتبال را دیدم، بگویم.

 

سرمربی سپاهان درباره حضور نداشتن هواداران در استادیوم‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا، گفت: من روی صحبتم با هواداران سپاهان است. واقعا از پشت تلویزیون بازی را دیدن کار سختی است. می‌دانم آن‌ها خیلی از من حمایت کردند. من هم سعی کردم تیم را به بهترین نحو اداره کنم. در این کار تاحدودی موفق بودیم و من همه تلاشم را می‌کنم شرایط را برای سپاهان بهتر کنم. من به هواداران و مسئولان باشگاه گفتم با یک دیدگاه مشخصی در تیم هستم و دلم می‌خواهد تا روزی در باشگاه هستم این روند را جلو ببرم.

 

او در پایان گفت: سال سختی برای ما بود. حدود ۱۱ ماه این مسابقات طول کشید. امیدوارم برای سال جدید برنامه‌ریزی‌های ما بهتر باشد. فکر می‌کنم فوتبال ما یک سری کمبودهایی در حوزه انضباطی هم دارد. باید ببینیم نیمکت‌های ما چقدر اخطار گرفتند و وقتی یک میانگینی گرفته شود، مشخص خواهد شد تعداد بالایی اخطار وجود دارد. اگر ما به دنبال افزایش کیفیت فوتبال خود هستیم، باید شرایط کدخدامنشی نباشد تا شاید مسیر فوتبال‌مان بهتر پیش برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------