آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آخرین وضع نقل و انتقالات استقلال از زبان مصطفوی/ ریکانی در لیست مجیدی حضور ندارد



صالح مصطفوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم استقلال توضیحاتی را درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، صالح مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره نگرانی های ایجاد شده برای هواداران در بحث نقل و انتقالات استقلال بیان کرد: اول از همه بگویم که نباید به نگرانی‌ها و دلشوره‌های هواداران بی‌اعتنا بود. برای کادرفنی به سهم خودمان این نگرانی‌ها به شدت مهم و قابل احترام است و باید به آن رسیدگی کرد.

 

مربی استقلال درباره اینکه آیا به آینده امیدی وجود دارد، گفت: کاری که از کادرفنی برمی‌آید در یک هفته گذشته انجام شده و ادامه خواهد داشت. آقای مجیدی مدت‌ها قبل از نیمه‌نهایی و فینال حذفی، لیست تمدید و خرید را به باشگاه داده است.

 

مصطفوی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز قراردادی بسته نشده، عنوان کرد: ما در کادرفنی در یک هفته گذشته مذاکرات «فنی» متعددی را انجام دادیم و به توافق‌های خوبی با گزینه‌های موردنظر رسیدیم اما مذاکرات «مالی» برعهده باشگاه است.

 

وی افزود: دو بازیکن از لیست موردنظر آقای مجیدی به تیم‌های دیگر پیوستند و گزینه‌های جدیدی جایگزین آنها شدند.

 

مصطفوی در پایان گفت: آقای مجیدی در تهران حضور دارند و قرار است فردا جلسه‌ای با مدیران باشگاه برگزار کنند و امیدواریم خروجی این جلسه به نفع تیم استقلال باشد.

 

***

 

باشگاه استقلال: ریکانی در لیست مجیدی حضور ندارد

باشگاه استقلال اعلام کرد از ساعتی پیش خبری مبنی بر جذب طالب ریکانی برای استقلال در رسانه‌ها منتشر شده که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌شود. باشگاه استقلال از رسانه های محترم می‌خواهد از انتشار اخبار غیر واقعی خودداری کنند.

 

استقلال روز گذشته حضور میلاد جهانی در فهرست مجیدی را تکذیب کرده بود.

 

***

 

ابوالفضل جلالی: دوست دارم استقلالی شوم/ با استقلال توافق کردیم اما هنوز مشکل رضایتنامه دارم

مدافع چپ جوان سایپا با استقلال به توافق رسیده ولی هنوز موفق نشده رضایتنامه‌اش را از باشگاه سایپا دریافت کند.

 

با توجه به جدایی میلیچ و نادری از استقلال این تیم برای فصل آینده خواهان جذب یک مدافع چپ است.

 

گزینه اول فرهاد مجیدی هم ابوالفضل جلالی مدافع آینده دار سایپا است. بازیکنی که با وجود سقوط تیمش عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت و حتی توسط اسکوچیچ به تیم ملی هم دعوت شد.

 

ابوالفضل جلالی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص مذاکره با استقلال گفت: واقعیت این است که چندی قبل متوجه شدم در لیست فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال قرار دارم و باشگاه استقلال هم مذاکرات اولیه را با مدیر برنامه هایم انجام داد. مذاکرات وقتی جدی‌تر شد خودم هم با مجیدی صحبت کردم.

 

وی اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی و پر هواداری است و هر بازیکنی دوست دارد برای این تیم بازی کند. من مشکلی برای آمدن به استقلال ندارم و از این موضوع استقبال می کنم ولی چون تحت قرارداد سایپا هستم باید باشگاه سایپا رضایتنامه من را صادر کند.

 

جلالی ادامه داد: من چند سال در مجموعه سایپا بازی کردم و روزهای خوبی در این تیم داشتم و حتی از این تیم به تیم ملی دعوت شدم. فعلا مدیران سایپا با جدایی من موافقت نکرده اند ولی امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد تا من بتوانم کارهای مربوط به قراردادم با استقلال را انجام دهم. 

 

وی درخصوص اینکه مشکل سایپا برای فروش او چیست به خبرورزشی گفت: مدیران سایپا می خواهند در ازای دریافت پول به صورت قرضی به استقلال بروم ولی استقلالی‌ها می خواهند به طور قطعی مرا جذب کنند. 

 

مدافع آینده دار فوتبال ایران گفت: امیدوارم مدیران سایپا با من راه بیایند تا بتوانم پیشرفت کنم. امیدوارم مشکلاتی که وجود دارد زودتر حل شود و بتوانم قراردادم را با استقلال نهایی کنم و افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را بدست بیاورم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------