آزمون: سوریه را بردیم اما خوب بازی نکردیم/ جهانبخش: می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم



سردار آزمون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهاجم تیم ملی ایران بعد از دیدار ایران و سوریه گفت: باید خیلی بهتر از این بازی کنیم.

به گزارش تسنیم، سردار آزمون پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل سوریه گفت: سه امتیاز این بازی را گرفتیم، اما خوب بازی نکردیم. باید خیلی بهتر از این بازی کنیم، اما غیبت سرمربی هم در این شرایط تأثیرگذار است. ان‌شاءالله در بازی بعدی جبران کنیم. دیدار خیلی مهمی مقابل عراق داریم و باید تمام تمرکز خود را روی این مسابقه بگذاریم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استرس بازی اول روی بازیکنان تیم ملی تأثیرگذار بوده است یا خیر، عنوان کرد: بازیکنان باتجربه‌ای داریم و نباید استرس داشته باشیم. با این حال غیبت سرمربی تیم ملی صددرصد تأثیرگذار بود.

 

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص اینکه غیبت او در کنار مهدی طارمی ممکن است باعث ناهماهنگی در خط حمله تیم ملی شده باشد، تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما موقعیت‌های گل زیادی نداشتیم و شاید هنگام حمله، خوب کار نکردیم.

 

آزمون در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار تیم‌های ملی کره‌جنوبی و عراق را تماشا کرده، گفت: خیر.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی خوبی برای تیم ملی کشورمان تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین امکانات را برای تیم ملی فراهم کند. بازیکنان از فدراسیون جدید راضی هستند.

 

مهاجم تیم ملی ایران درخصوص شایعه اختلاف میان بازیکنان و مربیان این تیم عنوان کرد: چه کسی چنین چیزی می‌گوید؟ ما خیلی مرد هستیم؛ مرد به دنیا آمدیم و مرد هم از دنیا می‌رویم. اگر مشکلی با کسی داشته باشیم، به‌صورت رودررو صحبت می‌کنیم، نه در رسانه‌ها. این مشکلات را صد درصد تکذیب می‌کنم.

 

آزمون در این باره که گفته می‌شود با بازیکنان تیم ملی به‌خوبی برخورد نمی‌شود، اظهار داشت: این حرف‌ها زشت است و اصلاً‌ در شأن تیم ملی نیست.

 

وی در مورد شرایط تیم ملی ایران بیان کرد: همه چیز خوب است و آماده بازی بعدی هستیم. برای پیروزی هر کاری می‌کنیم.

 

جهانبخش: می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم

علیرضا جهانبخش در پایان دیدار گفت: می دانستیم که بازی اول همیشه سخت است اما مهم این بود که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما به هر حال بازی با سوریه همیشه سخت است.

 

وی ادامه داد: قطعا برای این که بتوانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم باید تلاش مان را دو برابر کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

زننده گل ایران برابر سوریه و کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد: قطعا بازی با عراق برای ما سخت تر خواهد بود و برای این که بتوانیم به پیروزی برسیم به تمرکز بالا و حمایت مردم نیاز داریم.

 

مربی تیم ملی: برد مقابل سوریه خوشحال کننده است

ماریو تات در نشست خبری بعد از دیدار ایران و سوریه که با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بازی را با برد تمام کردیم. دیدید که امروز ژاپن مقابل عمان باخت و کره و عراق مساوی کردند، این نشان می دهد کار تیم ها سخت است. چون ما امروز  چند بازیکنان کلیدی را نداشتیم این برد باعث خوشحالی بیشترمان می شود. همه بازیکنان ما امروز از جان مایه گذاشتند و خوشحال هستیم که گام اول را خوب برداشتیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه که آیا امروز با دراگان اسکوچیچ در جریان بازی در تماس بود یا خیر عنوان کرد: قبل از پاسخ به این سوال می خواهم از همه اعضای کادر پشتیبانی تیم ملی تشکر کنم چون در این مدت خیلی ما را حمایت کردند. سپس از اسکوچیچ تشکر می کنم که تلاش زیادی کرد و در برهه ای که همه اعضای کادر فنی درگیر این بیماری بودند او زحمات زیادی کشید. ما در جریان بازی با هم در تماس بودیم و در طول مسابقه گزینه های مختلف  و نحوه عملکرد تیم را بررسی کردیم.

 

مربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: همه بازیکنان مقابل سوریه  تلاش خوبی کردند از جمله جهانبخش که در فاینورد خوب کارش را شروع کرده است. به خاطر مصدومیت و محرومیت چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و همین مساله خوشحالی ما را  به خاطر کسب پیروزی دو چندان می کند.

 

 

***

 

سرمربی سوریه: مستحق شکست برابر ایران نبودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه تیمش را شایسته باخت برابر ایران ندانست و گفت: ما تیم ایران را در زمین خودش تحت فشار قرار دادیم.

 

ماهروس پس از این دیدار گفت: ما در این دیدار موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این حال اعتقاد دارم شایسته باخت نبودیم و می توانستیم به گل برسیم.

 

وی در مورد گلی که ایران به ثمر رساند گفت: ایران یکی از بهترین و قویترین تیم های آسیاست اما ما آنها را تحت فشار قرار دادیم. گلی هم که ایران به ثمر رساند روی خوش شانسی بود.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در مورد این که کدام بازیکن عملکرد بهتری در زمین داشت گفت: احمد نورالهی بهتری بازیکن تیم ملی ایران بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------