شایعه استعفای فرهاد مجیدی | نام مدیرعامل جدید پرسپولیس لو رفت؟



فرهاد مجیدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شایعه تخلفات مالی در اردوی استقلال در کشور امارات از سوی نهادهای نظارتی بررسی می‌شود.

به گزارش خبروزرشی، در ۴۸ ساعت گذشته شایعاتی درباره موضوع تخلفات مالی صورت گرفته در ارتباط با اردوی ۸ روزه استقلال در امارات به میزبانی باشگاه الوصل در فضای مجازی دست به دست شده است.

 

پیش از بازگشت کاروان تیم استقلال از اردوی دبی، برخی از کارشناسان و آگاهان به مسائل ورزشی که در برپایی اردوهای خارج از کشور تیم‌های فوتبالی دستی بر آتش دارند درباره رقم اعلام شده از سوی کادر مدیریتی باشگاه استقلال درباره هزینه این باشگاه برای برپایی این اردو اعلام کردند که عدد ۲۵۰هزار دلار برای اردوی یک هفته‌ای عدد قابل توجهی است و همین موضوع باعث شد تا نهادهای نظارتی حساس شوند. 

 

در این بین برخی با دامن زدن به شایعات عنوان کردند که دو نفر در عقد قرارداد غیرواقعی با باشگاه الوصل برای دریافت پول بیشتر از باشگاه استقلال دست داشته‌اند و چیزی در حدود ۱۷۰ هزار دلار بیشتر از آنچه باید به باشگاه الوصل پرداخت می‌شده از مددی دریافت کرده اند. شایعه ای که هنوز هیچ یک از مسئولان باشگاه استقلال آن را تکذیب یا تأیید نکرده اند.

 

در همین فاصله غیبت فرهاد مجیدی در کاروان استقلال در راه بازگشت به تهران این شائبه را افزایش داد که آیا دلیل این غیبت به این شایعات ربط داشته یا نه؟ هر چند فرهاد مجیدی اصلا اهل این قبیل مسائل نیست اما به هر حال باید سند و مدارک مربوطه شفاف ارائه شود. ضمن اینکه در همه رسانه‌های نزدیک به باشگاه استقلال عنوان شد سرمربی به اتفاق یکی دو تن از دیگر اعضای کادر فنی در دبی مانده اند تا بازیکن خارجی انتخاب کنند.

 

همزمان با شایعات مربوط جدی‌تر شدن سطح اختلافات بین مددی و مجیدی پس از شکست استقلال مقابل الهلال و از دست رفتن آخرین جامی که استقلال در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شانس دستیابی به آن را داشت، این موضوع قوت گرفت که فرهاد مجیدی با مشاهده اوضاع رخ داده در باشگاه استقلال قصد بازگشت به تهران را نداشته و شاید همراه با برادرش استعفا داده و قید همکاری با استقلال را بزنند.

 

گرچه فرهاد مجیدی پیش از این با وجود برآورده نشدن خیلی از خواسته‌هایش همچنان دست از هدایت استقلال برنداشته و تأکید دارد که استقلال را قهرمان می‌کند و مقابل نامرادی‌ها کوتاه نمی‌آید.

 

ورود نهادهای نظارتی به این مسائل و ریز شدن در برخی خریدهای استقلال در این مدت نشان دهنده آن است که اوضاع استقلال چندان روبراه نیست و هر لحظخ ممکن است خبری در ارتباط با جدایی غیرمنتظره فرهاد مجیدی و برادرش از استقلال منتشر شود.

 

کما اینکه در یکی دو روز گذشته مددی مدیرعامل استقلال با انتشار اسکرین شات‌های چت‌های خصوصی‌اش با فرهاد مجیدی تأکید داشته که سرمربی تیمش دارای ثبات اخلاقی نبوده و این وضعیت را غیرقابل تحمل دانسته است.

 

***

 

تصویر جنجالی سیدجلال حسینی/ نام مدیرعامل جدید پرسپولیس لو رفت؟

این روزها بحث انتخاب مدیرعامل پرسپولیس نقل محافل است و انتشار تصویری از سیدجلال حسینی باعث تقویت گمانه‌زنی‌ها در این مورد شده است.

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس، بحث انتخاب مدیرعامل این باشگاه از سوی وزارت ورزش به بحث روز فوتبالی‌ها تبدیل شده و گزینه های مختلفی مطرح شده‌اند.

 

حالا انتشار تصویری از سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان در کنار حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق این باشگاه، باعث تقویت گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به پرسپولیس شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------