جباری: من می‌دانستم مددی نمی‌تواند کوچک‌ترین بازدهی برای استقلال داشته باشد/ انتقاد تند پاشازاده از مجیدی: نه می‌ترسم نه باج می‌دهم



علی جباری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال بزرگ است و به مدیر بزرگ نیاز دارد و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرد.

علی جباری روز جمعه در گفتگو با ایرنا با اشاره به استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه ایشان خیلی زودتر از اینها باید از استقلال می‌رفت و نمره  او در طول دورانی که در صندلی مدیریت باشگاه استقلال نشستند منفی بود.

 

وی افزود: مشکلات امروز استقلال مربوط به سال‌های گذشته است، به دورانی که مسعود سلطانی‌فر بر مسند وزارت ورزش نشست و با تصمیات خود این تیم را به شرایط بحرانی و حاشیه‌ای رساند.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال مظلوم‌ترین تیم ایران است، تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد و در چند ساله گذشته مدیرانی برای این تیم انتخاب شدند که نتوانستند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

 

جباری تصریح کرد: من یک خاطره‌ای را چند بار تعریف کرده‌ام و بد نیست یکبار دیگر آن را بر زبان بیاورم. سال پیش در آستانه انتخاب مددی من و چند پیشکسوت استقلال به وزارت ورزش و جوانان دعوت  شده بودیم، ناگهان درب اتاق باز شد و مددی به همراه یکی از مدیران آن زمان وزارت ورزش وارد شد من به نشانه اعتراض بلند شدم و گفتم اگر مددی حضور داشته باشد من می‌روم که با اعتراض من او را به اتاق دیگری بردند تا نشست ادامه داشته باشد.

 

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من می‌دانستم مددی نمی‌تواند کوچک‌ترین بازدهی برای استقلال داشته باشد، استقلال بزرگ است و به مدیر بزرگ نیاز دارد و امیدوارم حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان بهترین تصمیم را برای این تیم بگیرند و شخصی را انتخاب کنند که به روزهای تلخ استقلال پایان دهد.

 

 ***

 

پاشازاده: مجیدی از 3 مدیرعامل حکم گرفت اما حالا آنها بد شده اند؟/ استعفای مددی هنوز پذیرفته نشده است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده این طور نمی‌شود که روزی که حکم می‌گیرید و عکس می‌اندازید و می خندید همه است و الان بعد از چند وقت این افراد بد شده اند؟

 

به گزارش فارس، مهدی پاشازاده در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط خیلی بد است، البته شرایط را خودمان با اعمال، رفتار و گفتارمان ایجاد می‌کنیم. ما با کارهای خودمان می‌توانیم به تیم آرامش دهیم یا حتی برعکس. هیچ کس بزرگ‌تر از نام استقلال نیست و هرچه داریم و دارم از استقلال و صدقه سری هواداران است.

 

وی ادامه داد: من دنبال سهم‌خواهی نیستم و اگر پیشکسوتی صحبتی می‌کند، دنبال سهم نیست. این چه ادبیات بدی است که به وجود آورده‌اند؟ اتفاقات بدی در این چند وقت افتاده است که متأسفانه دیگر عادی می‌شود. مگر اینجا خانه جواد زرینچه و پرویز مظلومی نیست؟ همین علامت 4 که نشان می‌دهیم مظلومی زحمتش را کشیده است. ما با این کارها اصل فوتبال را از هواداران استقلال که لذت بردن است را می‌گیریم.

 

معاون ورزشی استقلال عنوان کرد: وقتی از کاری لذت نبریم، عذاب‌آور می‌شود. من آمده‌ام که کمک کنم. خدا به علی پروین سلامتی بدهد که واقعا درست گفت که مدیر فنی کشک است. مدیر فنی یعنی دستیار، معاون ورزشی هم تعریفش این است که بین کادر فنی و بازیکن و مدیریت ارتباط برقرار کند. مدیر ورزشی هم در دنیای فوتبال تعریف شده است مثل مالدینی در میلان و نِدوِد در یوونتوس. اگر قراردادهای ما این طور شده که نمی‌توانیم حق رشد بگیریم به خاطر نبود مدیر ورزشی بوده است.

 

پاشازاده در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: به عنوان یک دوست و همبازی به مجیدی زنگ زدم و برای او نامه رسمی فرستادم که بیاید و صحبت کنیم که چه چیزهایی می‌خواهد و من هم آنها را به مدیریت بگویم. پیراهنی را که من پوشیده‌ام را فرهاد هم پوشیده است. من هم با او در این باشگاه بزرگ شده ام و از او حمایت کردم.الان هم اعتقاد دارم مجیدی تیم را بسته و خودش هم باید بالای سر تیم باشد.ما فینال جام حذفی را از دست دادیم و به الهلال هم باختیم. خودتان می‌دانید با یک مساوی هم مربی را عوض می‌کنند اما مدیریت پشت مجیدی ایستاد.

 

وی تأکید کرد: اگر محبوب بودیم و بازوبند کاپیتانی را بسته‌ایم این به آن معنی نیست که از استقلال بزرگ‌تر هستیم. از ما بزرگ‌ترها هم خیلی‌ها آمده‌اند و رفته‌اند اما استقلال مانده است.ما نباید تیم را به یک نفر وابسته کنیم.شما دیدید اتفاقاتی برای زرینچه افتاد و بعد از اینکه حکم گرفت از استقلال رفت، این موضوع خیلی بد است.

 

معاون ورزشی استقلال در مورد اینکه مشکل مجیدی چیست گفت: واقعا نمی‌دانم، نظرم این است که فرهاد تنها است و باید کمکش کنیم. من از جنس خود او هستم و کاپیتانش بوده‌ام. روزی که به استقلال آمد جوان‌تر از من بود با این حال ما روابط خوبی داشیم و حتی رفت و آمد خانوادگی می‌کردیم. ببینید ما زیر مجموعه کجا هستیم؟ وزارت ورزش. مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده این طور نمی‌شود که روزی که حکم می‌گیرید و عکس می‌اندازید و می خندید همه است و الان بعد از چند وقت این افراد بد شده اند؟

 

پاشازاده در مورد استعفای مددی گفت: ایشان استعفا داده اما هنوز پذیرفته نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه یکسری اتفاقات بد افتاده و باز هم در حال افتادن است افزود: اینکه هر روز تجمع کنیم و از یکسری از افراد واقعی هم سوء استفاده شود با این شرایط کسی نمی‌آید مدیرعامل استقلال شود.

 

معاون ورزشی استقلال در مورد اینکه وزیر ورزش نمی‌تواند شرایط را بهتر کند، گفت:‌ نه اینکه نمی‌تواند اما متأسفانه ما خودمان به خودمان پشت پا می‌زنیم. در این مدت ما چقدر بهم کمک کردیم؟ من صحبت‌های پیروانی، مدیر فوتبال پرسپولیس را شنیدم که گفت مشکلات وجود دارد اما ما بهم کمک می‌کنیم. چه یک روز باشم چه یک سال کارم را درست انجام می‌دهم و هیچ چیز مهم‌تر از استقلال نیست. نه از کسی می‌ترسم و نه به کسی باج می‌دهم. این کارهایی که صورت گرفت چه سودی به حال استقلال داشت؟

 

پاشازاده ادامه داد:‌اگر هوادار استقلال هستیم باید خیلی جاها گذشت کنیم. من نمی‌توانم با تمام مجموعه استقلال درگیر شوم. اسپانسر خیلی بیشتر از حقش به ما کمک کرده و نمی‌توانیم با همه دعوا کنیم. این کارها فقط دودش به چشم استقلال و هوادار می‌رود. زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم همه چیز حقیقی بود نه مجازی. من به پرسپولیس گل زدم و قبول نشد و هواداران حریف ناراحت شدند و یکسری فحش ها به من دادند اما اعتقاد دارم نباید از اتفاقات بترسیم. از فرهاد مجیدی هم می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کند.

 

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، در مورد اینکه دلیل محرومیت مجیدی چه بوده است، گفت: من خودم هنوز به نتیجه نرسیده‌ام. کسانی که رأی را صادر کردند خودشان باید توضیح دهند.

 

معاون ورزشی استقلال در مورد اینکه آیا دلیلش مصاحبه او بوده است یا خیر، گفت: خود سایت فدراسیون باید توضیح دهد.

 

پاشازاده در پایان عنوان کرد: خود طرفداران باید کمک کنند و به تیم آرامش بدهند،فقط همین.

 

***

 

امیری: اگر کسی ریالی برای تیم هزینه کرد اسنادش را به رسانه ها بدهد/ به تحلیل های غلط در مورد مجیدی فکر نمی کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کارهایی که در حال حاضر و در این چند روز انجام دادم فراتر از سرپرستی یک تیم است.

 

بهرام امیری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مشکلاتی که پیرامون زمین تمرین این تیم به وجود آمده است اظهار داشت: در این چند روز مرتب پیگیر وضعیت زمین نفت تهرانسر و شماره 2 ورزشگاه آزادی بودیم و خوشبختانه مکاتبات ما به تایید رسید و در نهایت کادر فنی تیم شب گذشته زمین شماره 2 را مورد تایید قرار داد.

 

وی افزود: اگر مشکلی وجود نداشته باشد از این پس تمرینات ما در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، هر چند برای تمرین فردا شاید مشکلاتی داشته باشیم، زیرا در ساعتی که کادر فنی ما زمین تمرین را خواسته، فولاد خوزستان از قبل آنجا را اجاره کرده و باید دوباره رایزنی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. این موضوع هم دست ما نیست چون فولادی‌ها از قبل به مدت چند روز این زمین را اجاره کرده بودند، مگر آنکه ساعت تمرین ما عوض شود.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چرا شایعه استعفای او از این تیم مطرح شد، اظهار داشت: این موضوع را نمی‌دانم اما کارهایی که در حال حاضر و در این چند روز انجام دادم فراتر از سرپرستی یک تیم است. در شرایطی که باشگاه مدیرعامل ندارد، مسئولیت‌های من سنگین‌تر شده و شاید به همین دلایل نتوانم در تمرینات حضور مستمر داشته باشد اما متأسفانه یکسری از دوستان می‌خواهند القا کنند من در تمرینات حضور ندارم.

 

امیری خاطرنشان کرد: یکسری بازیکن در هتل مستقر هستند و یکسری هماهنگی‌ها برای زمین تمرین و مسائل دیگر باید صورت بگیرد که در همین چند روز بابت آنها دوندگی‌های زیادی کردم. اولین بارم نیست که سرپرست تیم هستم و آدم بی تجربه‌ای نیستم که مثلا بگویند کارش را بلد نیست. در همین چند روز بارها بابت تمرینات تیم در مجموعه انقلاب پیگیری کردم تا در نهایت توانستیم دستور وزیر ورزش را بگیریم که استقلال آنجا تمرین کند، اما در نهایت مسئولان مجموعه انقلاب با این موضوع موافقت نکردند. زمین شماره 2 و ورزشگاه نفت تهرانسر با نامه نگاری ها و پیگیری من صورت گرفت، پرداخت تنخواه به تدارکات تیم، تماما از طریق خود من صورت گرفته و اگر کسی مدعی است ریالی هزینه کرده می‌تواند اسنادش را به شما ارائه کند تا به مردم نشان بدهید. پس طبیعی است که من سرم شلوغ باشد و یکسری کارها را که حتی در حیطه وظایفم نیست را انجام بدهم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال این روزها مشکل مالی دارد یا خیر، گفت: بله، مشکل مالی داریم چون مبلغ ترانسفر آقای قائدی هنوز به صورت تمام و کمال به باشگاه نرسیده است. انتقال این پول باید از طریق بانک مرکزی صورت بگیرد و زمانبر است.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که پس چگونه بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است، گفت: بخشی از طلب قائدی را نقدا از امارات به تهران آوردم و بخش دیگری را هم باشگاه تهیه کرد و به بازیکنان پرداخت شد، اما پول آقای قائدی هنوز به صورت کامل به باشگاه نرسیده است.

 

امیری در خصوص اینکه آیا باشگاه از دلیل محرومیت مجیدی توسط کمیته اخلاق مطلع است یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه در این چند روز تحلیل‌های مختلفی صورت گرفت که ما به آنها توجهی نکردیم. قطعا باشگاه فردا پیگیری لازم را انجام می‌دهد تا بدانیم دلیل این اتفاق چیست، هر چند نیازی نیست روی این تحلیل‌های غلط واکنش داشته باشیم. اگر این گونه باشد شبانه روز باید کارمان را کنار بگذاریم. برای خود من نیز در این یکی دو روز تحلیل‌های اشتباه صورت گرفت و عنوان شد که استعفا داده‌ام یا در تمرینات حضور ندارم، اما بنده توجهی به این مسائل ندارم و کارم را انجام می‌دهم.

 

***

 

تناقض در حرف های مدیران استقلال در مورد مددی

در حالی که پرویز مظلومی گفته بود هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای احمد مددی موافقت کرده مهدی پاشازاده گفت هنوز با استعفای مددی موافقت نشده است.

 

به گزارش خبرورزشی، خیلی ها می گویند شاید منظور معاون ورزشی باشگاه استقلال این است که سجادی هم باید به طور رسمی با استعفای مددی موافقت کند و منظور پاشازاده به موافقت هیئت‌مدیره مربوط نمی‌شود اما به هر حال اطرافیان باشگاه استقلال می‌گویند مددی دیگر بر نمی گردد و به زودی مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد. 

 

آخرین شنیده ها حاکی از آن است که همچنان نفراتی چون سردار آجرلو و دکترقریب برای مدیرعاملی استقلال شانس دارند و شاید گزینه سومی هم مد نظر وزارت ورزش باشد. آنچه مسلم است مدیرعامل جدید باشگاه استقلال باید بلافاصله تکلیف کادر فنی را هم مشخص کند هرچند که بسیاری از کارشناسان معتقدند با توجه به اینکه مجیدی تیم را خودش بسته بهتر است در فصل جدید هم سرمربی استقلال باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------