تداوم روزهای سخت کومان در بارسلونا با باخت مقابل اتلتیکومادرید/ گریز اینتر از شکست برابر ساسولو



دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از دو شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در لالیگا هم نخستین شکست خود را تجربه کرد تا اتلتیکومادرید جایگاهش را در بالای جدول رده‌بندی مسابقات استحکام ببخشد.

به گزارش تسنیم، بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا، در مقابل دیدگان بیش از 60 هزار هوادار ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید میهمان اتلتیکومادرید بود و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد.

 

توماس لمار در دقیقه 23، گل اول روخی‌بلانکو را روی پاس لوئیس سوارس به ثمر رساند. همکاری این دو بازیکن در دقیقه 44 هم به گل ختم شد. سوارس پس از اینکه توپ را از لمار دریافت کرد، با ترشتگن تک به تک شد و توپ را به تور دروازه شاگردان رونالد کومان چسباند.

 

بارسلونا که برای چهارمین بازی متوالی از شکست اتلتیکومادرید بازماند، نخستین باخت خود را در فصل 22-2021 لالیگا متحمل شد و به رده دهم جدول مسابقات سقوط کرد. دو شکست پیاپی آبی‌واناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا سبب افزایش زمزمه‌ها مبنی بر برکناری کومان شده بود و این شکست، روزهای سخت مرد هلندی را در بارسلونا تداوم بخشید. اتلتیکومادرید هم با 17 امتیاز و تفاضل گل کمتر از رئال مادرید، به رتبه دوم رسید.

 

***

 

اینتر از شکست، پیروزی ساخت و به رده دوم رسید

اینتر شنبه شب در ادامه دیدارهای هفته هفتم سری A ایتالیا، در ورزشگاه ماپی - سیتا دل تریکولوره میهمان ساسولو بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 

دومنیکو براردی در دقیقه 22 دروازه نراتزوری را از روی نقطه پنالتی گشود تا ساسولو با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم اما ورق برگشت و ادین ژکو که در دقیقه 57 وارد زمین شده بود، یک دقیقه بعد توانست گل تساوی اینتر را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و لائوتارو مارتینس در دقیقه 78 با گلزنی از روی نقطه پنالتی، پیروزی در این مسابقه را برای شاگردان سیمونه اینزاگی به ارمغان آورد.

 

با این نتیجه، اینتر 17 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر از ناپولیِ صدرنشین به رتبه دوم جدول سری A صعود کرد. ساسولوی 13 امتیازی نیز در جایگاه سیزدهم جدول جای گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------