اتلتیکومادرید از صعود به فینال سوپرکاپ ناکام ماند/ توقف خانگی لیورپول مقابل آرسنالِ 10 نفره



مسابقات فوتبال در 23 دی 1400،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد.

به گزارش ایسنا، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو بامداد جمعه در چارچوب نیمه‌نهایی سوپر کاپ اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک بیلبائو به پایان رسید.

 

در این دیدار ابتدا اتلتیکو با گل به خودی اونای سیمون، دروازه‌بان بیلبائو، در دقیقه ۶۲ پیش افتاد اما در ادامه ورق برگشت و با گل‌های یرای آلوارز و نیکو ویلیامز در دقایق ۷۷ و ۸۱ بیلبائو به بازی برگشت و به برتری رسید.

 

در دقایق پایانی این دیدار خیمنز، مدافع اتلتیکو از زمین بازی اخراج شد.

 

بیلبائو با این پیروزی حریف رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا شد که در عربستان برگزار می‌شود.

 

***

 

جام اتحادیه انگلیس| لیورپول از پس تیم ۱۰ نفره آرسنال برنیامد

آرسنال در شبی که حدود یک چهارم بازی را با یک بازیکن کمتر در زمین بود، یک تساوی ارزشمند در خانه لیورپول گرفت و امیدوار ماند صعود خود به فینال جام اتحادیه را در لندن قطعی کند.

 

مسابقات فوتبال در 23 دی 1400،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم‌های لیورپول و آرسنال پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی بدون گل انجامید.

 

تنها اتفاق مهم این مسابقه، اخراج گرانیت ژاکا در دقیقه 24 به دلیل خطای شدید روی دیوگو ژوتا بود که آرسنال را 10 نفره کرد. لیورپول در ادامه بازی تیم برتر زمین بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست از فرصت‌های پرتعداد خود بهره ببرد.

 

دیدار برگشت دو تیم روز 30 دی در ورزشگاه امارات لندن برگزار می‌شود تا پیروز این مسابقه، روز هشتم اسفند در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی صف‌آرایی کند.

 

***

 

جام حذفی ایتالیا| ناپولیِ ۹نفره با شکستی سنگین حذف شد

ناپولی در دیداری پُرهیجان شکست تلخی برابر فیورنتینا تجربه کرد و از جام حذفی ایتالیا حذف شد.

 

مسابقات فوتبال در 23 دی 1400،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم‌های ناپولی و فیورنتینا امشب (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایتالیا، در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که فیورنتینا با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید.

 

دوشان ولاهوویچ گل نخست بازی را در دقیقه 41 برای فیورنتینا به ثمر رساند، اما دریس مرتنس در دقیقه 44 موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه دقایق پُرتلاطم پایان نیمه نخست، بارتلومی دراگووسکی سنگربان تیم میهمان در دقیقه 2+45 از زمین بازی اخراج شد و فیورنتینا را 10نفره کرد.

 

در نیمه دوم و در دقیقه 57، کریستیانو بیراگی دومین گل فیورنتینا را در دروازه شاگردان لوچانو اسپالتی جای داد. در دقایق پایانی مسابقه نیز اروین لوزانو و فابیان به‌ترتیب در دقایق 84 و 3+90 از ناپولی اخراج شدند و به‌نظر می‌رسید صعود بنفش‌ها به مرحله بعد قطعی شده است، اما آندره‌آ پتانیا گل تساوی ناپلی‌ها را در دقیقه 5+90 به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه برود.

 

در دقایق اضافه لورنتزو ونوتی در دقیقه 1+105، کرژیستوف پیاتک در دقیقه 108 و یوسف ماله در دقیقه 119 برای فیورنتینا گلزنی کردند تا ناپولی حذف تلخی را در خانه تجربه کند. شاگردان وینچنزو ایتالیانو در یک‌چهارم نهایی مقابل آتالانتا صف‌آرایی خواهند کرد.

 

***

 

صعود دشوار میلان و تداوم تیره‌روزی‌های شاگردان شوچنکو

میلان در شبی که فاصله زیادی با حذف از جام حذفی ایتالیا نداشت، از سد جنوا گذشت و به جمع هشت تیم برتر مسابقات اضافه شد.

 

میلان پنجشنبه شب در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل جنوا به میدان رفت و به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

 

لئو اوستیگارد در دقیقه 17 برای شاگردان آندری شوچنکو گلزنی کرد تا تیم اسطوره میلان در آستانه غلبه بر روسونری قرار بگیرد. با این حال اولیویه ژیرو در دقیقه 74 دروازه جنوا را گشود و بازی به وقت اضافه رسید. در دقایق اضافه مسابقه هم بخت با میلان یار بود و این تیم با گلزنی رافائل لیائو در دقیقه 102 و الکسیس سائلماکرس در دقیقه 112 به گل‌های دوم و سوم خود رسید.

 

میلان به لطف این پیروزی، در دور یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار لاتزیو و اودینزه خواهد رفت. جنوا هم که در پنج دیدار اخیر خود سه شکست و دو تساوی کسب کرده، با ادامه کوپا ایتالیا وداع کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------