گل‌محمدی: مشکلات‌مان زیاد است و هر روز یک مشکل و یک پرونده جدید به وجود می‌آید



دیدار پرسپولیس و فولاد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای توصیف وضعیت نابسامان تیمش از این مصراع استفاده کرد که «هر دم از این باغ بری می‌رسد».

به گزارش تسنیم،‌ یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی از طرف دو تیم بود. تیم ما شروع بدی داشت و فولاد در ابتدای کار فشار زیادی آورد و حتی به گل هم می‌توانستند برسند. رفته رفته تیم شکلش را پیدا کرد، راحت‌تر کار کردیم و در مجموع بچه‌ها توانستند مزد تلاش‌شان را بگیرند. فولاد تیم خوب و سازمان‌یافته‌ای است که خدا را شکر موفق شدیم مقابل آن پیروز شویم.

 

وی درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس، بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم و البته شایعه استعفای خودش تصریح کرد: بعد از برد شاید درست نباشد درباره این مسائل حرف بزنیم و کام هواداران تلخ شود، ولی قرار بود امروز پرداختی باشد که انجام نشده است! فکر می‌کنم گفته شده برای فردا پرداخت می‌شود که آنهم اگر پرداخت شود. مشکلات پرسپولیس زیاد است و هر روز یک مشکل و پرونده تازه به وجود می‌آید. بچه‌ها با تمام سختی‌ها با جان و دل کار می‌کنند و باید اینجا از تک تک بچه‌ها تشکر کنیم. آنها الگو و اسوه صبر و شکیبایی در فوتبال هستند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب نفرات جدید و احتمال به خدمن گرفتن شیمبا، گفت: نیم‌فصل شروع شده است هم زمان خوبی برای استراحت داریم و هم اینکه درباره گزینه‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف‌مان می‌توانیم فکر کنیم. الان گرفتن بازیکن سخت شده است، مخصوصاً بازیکنان خارجی که شرایط خاص خودشان را دارند.

 

گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز اظهار داشت: بازی در مجموع خوبی بود. موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها به وجود آمد. ما شروع خوبی نداشتیم و تیم فولاد خیلی بهتر بازی را شروع کرد و موقعیت‌های خوبی هم داشت. فکر می‌کنم در 15 دقیقه اول بازی تحت فشار بودیم و خطاهای زیادی به حریف دادیم.

 

وی افزود: هر چه از زمان مسابقه گذشت راحت‌تر بازی کردیم و توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم. خصوصاً در نیمه دوم بازی خوبی بود و هم در فاز دفاع و هم حمله خوب عمل کردیم و توانستیم موقعیت به دست بیاوریم. فکر می‌کنم پنالتی واضحی هم رخ داد که متأسفانه گرفته نشد. در هر صورت من از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم با توجه به ذهن خوبی که به خاطر مشکلات نداشتند، تمام وجودشان را برای این بازی گذاشتند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خوبی را کسب کنیم و این سه امتیاز خیلی مهم بود. این سه امتیاز ما را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از همه هواداران هم به خاطر انرژی که دادند، تشکر و این برد را تقدیم آنها می‌کنیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم، ان‌شاءالله با حل مشکلاتی که وجود دارد. واقعاً بچه‌ها در رختکن خیلی به خاطر وضعیتی که وجود دارد، ناراحت بودند. امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

 

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار تسنیم در مورد اینکه آیا پرداختی‌هایی که مدیریت جدید وعده داده بود پیش از بازی انجام شد یا خیر، گفت: امروز که پرداختی نداشتیم، ولی فکر می‌کنم فردا حدود 10 تا 15 درصد طبق صحبتی که شده است وارد حساب بچه‌ها شود،‌ اما این مقدار هنوز آنقدری نیست که مشکلات بچه‌ها را برطرف کند.

 

گل‌محمدی در مورد فسخ قرارداد رادوشویچ و شکایت او از باشگاه پرسپولیس نیز یادآور شد: من دقیقاً اطلاعی ندارم از این موضوع و این بحث‌ها به مدیریت مربوط می‌شود، ولی یک ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید هر دم از این باغ بری می‌رسد. الان این وضعیت تیم ماست و هر روز یک اتفاق برای این تیم می‌افتد. ان‌شاءالله درست شود.

 

وی درباره اینکه آیا باشگاه برای کادر فنی محدودیتی از لحاظ مالی برای جذب بازیکن جدید قائل شده است،‌ تصریح کرد: خیر باشگاه چنین صحبتی با ما نداشته است. هنوز این صحبت‌ها را من از طرف باشگاه نشنیدم. نقل‌وانتقالات هم فرصت خوبی است و فکر می‌کنم تا بازی بعد 16،‌ 17 روز وقت داریم. ممکن است برخی‌ها ناراحت شوند، ولی ما مشکلاتی داریم که اولویت است برای اینکه بتوانیم راه‌مان را ادامه دهیم. به طور مثال زمین تمرین و وضعیت پرداختی بازیکنان. ما از اول فصل تا الان هزار تومان هم پاداش نگرفتیم. ان‌شاءالله فردا درصدی پرداخت شود تا مقداری از مشکلات برطرف شود،‌ ولی واقعاً مشکلاتی است که اولویت به شمار می‌آیند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: من نمی‌گویم نقل‌وانتقالات برای ما مهم نیست، ولی باید شرایطی به وجود بیاید که وضعیت تیم باثبات شود و با آرامش بیشتری بتوانیم بازیکن انتخاب کنیم. در این بازاری هم که وجود دارد جذب بازیکن سخت است، ولی شک نکنید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم. با این حال همانطور که گفتم اگر مشکلات برطرف نشود و با وضعیت موجود به نقل‌وانتقالات برویم، واقعاً نمی‌دانم امکانش وجود دارد یا خیر.

 

گل‌محمدی در مورد بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم به دلیل شکایت اوساگونا گفت: من در جریان نیستم. پنجره نقل‌وانتقالاتی یک چیز عادی است و تعجب نمی‌کنیم. ما این کلمه را در این چند سال زیاد شنیدیم و این هم روی آن. اطلاعی از آن نداریم.

 

***

 

نکونام: می‌دانستیم پرسپولیس منتظر اشتباه ما است

جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس گفت: می‌دانستیم پرسپولیس منتظر است ما اشتباه کنیم تا به گل برسد. نیمه اول تیم ما خیلی جسور و شجاع بازی کرد و می‌توانستیم در نیمه اول برنده به رختکن برویم. پرسپولیس می‌خواست از روی اشتباهات ما به گل برسد و در یک صحنه می‌توانست برای ما خطرناک شود.

 

وی ادامه داد: می‌دانستیم اگر مقابل این تیم اشتباه کنیم، تنبیه‌مان می‌کنند و با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارند، شرایط می‌تواند به ضرر ما شود. با این حال نیمه اول تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با ذهن خوب و برنده به زمین رفتیم که برنده باشیم، اما از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

 

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در شروع نیمه دوم به بازیکنانم گفتم پرسپولیس نمی‌تواند گل بزند، مگر اینکه ما اشتباه کنیم. همین اتفاق هم رخ داد، دو بازیکن ما به هم خوردند و لب بازیکن ما پاره شد و شاید توقع بی‌جهت باشد که آن لحظه از تیم حریف بازی جوانمردانه بخواهیم. با این حال به بازیکنانم تذکر داده بودم که در بازی فجر هم همین اتفاق رخ داد، بازیکن حریف روی زمین افتاد و حمله کردند و نمی‌دانستیم. باید بازی کنیم و خودم موافق این هستم که بازی درگیرانه باشد و ادامه پیدا کند.

 

نکونام ادامه داد: روی یک اشتباه ساده گل خوردیم. بعد از آن پرسپولیس تغییر سیستم داد و با پنج دفاع بازی کرد که توانستند مقابل موقعیت‌سازی ما را بگیرد. در همین شرایط اگر پاتوسی دقت می‌کرد، می‌توانست ضربه آخر را بهتر بزند و ما به گل برسیم تا به مساوی برسیم. در مجموع تیمم خوب بازی کرد، آن هم در صورتی که شرایط دو تیم قابل مقایسه نیست. تیم ما مستحق باخت نبود و همه دیدند چه تیم با کیفیتی هستیم. از یک نکته ناراحت هستم که ما دو بازی در آزادی باختیم، در حالی که حق ما در هر دو بازی یک امتیاز بوده در حالی که نشان دادیم تیمی با کیفیت و شایسته هستیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در نیم فصل دوم با یارگیری شرایط بهتری پیدا کنیم.

 

وی درباره اینکه در فصل جاری دیر به تیم فولاد آمد و آیا به اهدافش در نیم فصل اول دست یافت یا نه، گفت: با وجود کمبودی که داریم به عملکرد و هدفی که مدنظرم بود رسیدیم. با این حال مشکل بزرگی داریم و امروز حمید بوحمدان و محمد آبشک را در شرایطی مجبور شدیم بازی دهیم که به دلیل مصدومیت نباید بازی می‌کردند. وحید حیدریه مصدوم بود و مجبور شدم مدافع وسطم را در پست دفاع چپ استفاده کنم. در این شرایط تیم ما خالی است و نبود هر بازیکنی به ما ضربه می‌زند. برای نیم فصل دوم نیاز به یار داریم تا شرایط‌مان بهتر شود. در نیم فصل اول نتایج و امتیازاتی که می‌خواستیم را گرفتیم و باید تیم را تقویت کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره اینکه گویا آخر بازی جر و بحثی میان دستیاران او با بازیکنان پرسپولیس مقابل رختکن رقم خورده است، اظهار داشت: من رسیدم آنجا خبری نبود، اما اینکه زودتر یا دیرتر اتفاقی رخ داده را نمی‌دانم. چون فاصله زیاد بود به آنجا رسیدم خبری نبود، اما فکر نمی‌کنم اتفاقی افتاده باشد. شاید هم رقم خورده باشد و من نمی‌دانم که بعداً نگویند دروغ گفت.

 

نکونام در خصوص اینکه آیا بین باشگاه فولاد و استقلال برای نقل و انتقالات مذاکراتی شده یا نه، خاطرنشان کرد: دوست ندارم موضوع را باز کنم، اما مذاکراتی که صورت گرفت، یک طرفه و به ضرر باشگاه ما بود که من موافقت نکردم و موضوع برای ما تمام شد.

 

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره نقل و انتقالات نیم فصل و اینکه مطرح شده پرسپولیس لوسیانو پریرا را خواسته و در مقابل فولاد سه بازیکن این تیم را درخواست کرده است، گفت: ما اصلاً بازیکنی نداریم که بخواهیم کسی را از دست بدهیم. شیمبا را هم بیرون بگذاریم، چه کسی را بازی بدهیم؟ فقط باید بازیکن بگیریم، چون بازیکنی نداریم و دو سال است تیم ما ریکاوری نشده و یار نگرفتیم. تیم‌های دیگر تا چهار بازیکن «خداتومن قیمت» نگیرند، سر و صدای آنها بالا می‌رود. ما دو سال است بازیکنی نگرفتیم و هیچ چیزی نمی‌گوییم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد با اشاره به وضعیت این تیم در نقل و انتقالات اظهار داشت: واقعاً نیاز داریم و حتی می‌خواهم خواهش کنم تیم‌ها به ما کمک کنند. نماینده ایران در آسیا هستیم و اگر ما و سپاهان نتایج خوبی نگیریم، از امتیاز فوتبال ایران کم می‌شود و در سهمیه سال‌های بعدی تأثیر می‌گذارد. دوست دارم تیم‌ها کمک کنند و بعضی وقت‌ها وقتی با کادرفنی و مدیرعامل صحبت می‌کنیم، واقعاً از یکسری موضوعات خنده‌مان می‌گیرد. اصلاً نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. برخی اوقات مبالغ نجومی مطرح می‌شود. بازیکنی بود که با او صحبت کردیم و اگر به ما برسد، 18 میلیارد تومان برای ما تمام می‌شود. اصلاً نمی‌توانیم و ترجیح می‌دهیم هفتم هشتم بشویم. باشگاه ما نمی‌تواند برای نیم فصل 18 میلیارد هزینه کند. این مبلغ برای ما سنگین است. تیم‌های دیگر می‌توانند، اما ما نمی‌توانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------