بارسلونا در نیوکمپ به تیم هجدهم جدول باخت/ گریز رم از شکست مقابل ناپولی



دیدار بارسلونا و کادیز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هفته سی‌و‌دوم لالیگا با ثبت یک شکست خانگی در کارنامه تیم بارسلونا برابر یکی از کاندیداهای سقوط به دسته دوم فوتبال اسپانیا به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌دوم لالیگا، شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان کادیس بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میهمان رده هجدهمی خود باخت.

 

تک گل این بازی در دقیقه 48 توسط لوکاس پرس به ثمر رسید تا تیم کادیس ششمین پیروزی فصلش را کسب کند و به لطف آن 31 امتیازی شود و دو پله در جدول صعود کند.

 

بارسا اما با قبول پنجمین باختش در این فصل لالیگا، دومین شکست خانگی متوالی‌اش بعد از باخت پنجشنبه شب برابر اینتراخت فرانکفورت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را هم متحمل شد.

 

این شکست بارسلونا را با 60 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول لالیگا نگه می‌دارد هرچند کورسوی امید کاتالان‌ها برای رسیدن به رئال مادرید صدرنشین را عملاً نابود کرد.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با 75 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با یک بازی کمتر و 60 امتیاز دوم است و سویا با همین تعداد امتیاز از 32 بازی به خاطر نتیجه بازی مستقیم با بارسلونا در رده سوم قرار دارد.

 

***

 

رم در وقت‌های تلف‌شده از ناپولی امتیاز گرفت/ ضربه جالوروسی به شانس قهرمانی ناپلی‌ها

شاگردان ژوزه مورینیو در آخرین لحظات بازی خارج از خانه‌شان برابر ناپولی در هفته سی‌و‌سوم سری A، شکست را با تساوی عوض کردند.

 

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه) تیم‌های فوتبال ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

ناپولی با گلزنی لورنزو اینسینیه در دقیقه 11 پیش افتاد و تا آخرین دقیقه نیز از میهمان خود جلو بود، اما رمی‌ها تا آخرین لحظه برای جبران گل خورده تلاش کردند و در نهایت در دقیقه نخست وقت‌های تلف‌شده با گلی که استفان الشعراوی بازیکن تعویضی این تیم به ثمر رساند، از شکست گریختند.

 

با این نتیجه ناپولی 67 امتیازی شد و ضربه‌ای بزرگ به شانس خود برای کسب اسکودتو زد، چرا که با دو امتیاز اختلاف نسبت به اینتر رده دومی و چهار امتیاز اختلاف نسبت به میلان صدرنشین در رده سوم جدول ماند. این در حالی است که اینتر یک بازی معوقه نیز دارد.

 

در سمت مقابل رم، 58 امتیازی شد اما نتوانست فاصله خود با یوونتوس رده چهارمی را نسبت به هفته گذشته کاهش دهد و همچنان با پنج امتیاز اختلاف با بانوی پیر در رده پنجم جدول سری A قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------