توضیحات سرپرست فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی/ تشکیل کارگروه برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها



میرشاد ماجدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد، برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان احتمالاً تا آخر هفته جاری مشخص خواهد شد.

به گزارش تسنیم، میرشاد ماجدی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی دایی افتخار فوتبال ایران است و بازگشت دوباره دایی به عرصه مربیگری بستگی به تصمیم خودش دارد.

 

وی در ادامه افزود: دنیا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی قطر به خاطر احترام به این اسطوره ایستاد و ما در این مراسم احساس غرور کردیم که چنین شخصیتی، ایرانی است.

 

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد برنامه آماده‌سازی تیم ملی خاطر نشان کرد: احتمالاً برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال تا آخر هفته مشخص خواهد شد. امور بین‌الملل فدراسیون با جدیت دنبال برنامه‌ریزی این مسابقات است.

 

ماجدی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم یادآور شد: بحث حضور بانوان در ورزشگاه از قبل وجود داشته است و با تکمیل زیرساخت‌ها در برخی ورزشگاه‌ها این امر ساماندهی می‌شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: در صورت دریافت پاداش و پول‌های فدراسیون فوتبال از فیفا زمینه کمک به رشد و توسعه فوتبال به ویژه در استان‌های کم برخوردار فراهم خواهد شد.

 

سرپرست فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: اردبیل چهره‌های بزرگی در فوتبال همچون علی دایی، کریم انصاری‌فرد و علی قلی‌زاده دارد و برای تیمداری اردبیل هم حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

 

ماجدی به برگزاری مناسب مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل هم اشاره کرد و گفت: مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در چارچوب قانونی برگزار شد و هیچ‌گونه ایراد و اشکالی بر روند آن وجود ندارد.

 

رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال نیز فرآیند ثبت‌نام مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال اردبیل را قانونی خواند.

 

طهمورث حیدری گفت: برگزاری این مجمع در اردبیل با حضور تمامی اعضای مجمع نشان از توجه و استقبال اعضا از اعتلای فوتبال این استان دارد.

 

صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل هم از اجرای برنامه‌های تحول آفرین در فوتبال استان با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان استان و پیشکسوتان در دوره جدید فعالیت خود خبر داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------