آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

خوشحالی لمپارد از قطعی شدن بقای اورتون در لیگ برتر انگلیس



لمپارد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فرانک لمپارد روحیه جنگندگی تیمش را بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل کریستال پالاس در یک شب به یادماندنی برای تیمش مورد تمجید قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای اسپورت، اورتون با پیروزی ۳بر ۲ مقابل کریستال پالاس توانست ماندن خود را در لیگ برتر برای فصل آینده قطعی کند و از خطر سقوط به دسته پایین تر نجات یابد. زمانی که آنها در ۳۶ دقیقه با نتیجه ۲ بر ۰ عقب بودند کمتر کسی فکر می کرد تیم لمپارد به بازی برگردد و بتواند این دیدار را با برد به پایان ببرد. اما تغییرات تاکتیکی فرانک لمپارد و حمایت هواداران به طرز چشمگیری اوضاع را در نیمه دوم تغییر داد. ابتدا مایکل کین و سپس ریچارلیسون بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه  کالورت-لوین برای تیمش گلزنی کرد تا هواداران اورتون بعد از این دیدار به زمین بازی بیایند و به جشن و پایکوبی بپردازند.

 

فرانک لمپارد بعد از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم توانستیم به هدف خودمان برسیم و در لیگ برتر بمانیم. به خاطر شخصیت این باشگاه لازم بود با تمام توان بجنگیم. انگار همه در حال تلاش برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان بودند. جای اورتون پایین جدول نیست ولی خوشحالم در نهایت توانستیم از یک فاجعه جلوگیری کنیم.   افراد زیادی برای رسیدن به این هدف سخت تلاش کردند، بازیکنان، هیئت مدیره، هواداران، کادرفنی و من. این شب بزرگی برای اورتون است و اکنون ما می خواهیم آن را جشن بگیریم و در آینده بهتر از این هم شویم. 

 

زمانی که لمپارد در پایان ژانویه جایگزین رافا بنیتس شد، اورتون در رده شانزدهم قرار داشت و شش امتیاز از منطقه سقوط فاصله داشت.  اورتون ۱۱۸ فصل را در لیگ برتر سپری کرده و از سال ۱۹۵۴ تاکنون در دسته پایین تر حضور نداشته است. تنها آرسنال نسبت به اورتون فصل‌های متوالی بیشتری را در لیگ برتر انگلیس سپری کرده است.

 

وقتی از لمپارد پرسیده شد که در بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنانش گفته است افزود: به بازیکنانم گفتم اگر صادق هستید، باید هر چه در توان دارید نشان دهید، احساسات خود را نشان ندهید و با مغز خود بازی کنید. باید مردم را به ورزشگاه برگردانید و الهام بخش آنها باشید. برای مثال دله آلی وارد زمین شد و شگفت انگیز بود.  ما امشب به هواداران نیاز داشتیم. آنها موفقیت می خواهند و وقتی می بینند که یک تیم در حال رسیدن به موفقیت است از شما حمایت می‌کنند. 

 

جدایی روبرتو مارتینس که جانشین دیوید مویس شد، به ثبات یک باشگاه پر فراز و نشیب پایان داد. از زمان حضور تاجر انگلیسی - ایرانی، اورتون، ۶۲۴ میلیون یورو از جمله ۴۹.۴ میلیون یورو برای گیلفی سیگوردسون، ۳۰.۴ میلیون یورو برای الکس ایووبی و ۲۸.۹ میلیون یورو برای یانیک بولاسیه هزینه کرده است.

 

آن‌ها هم‌چنین هفت مربی داشته‌اند: روبرتو مارتینس، رونالد کومان، سام آلاردایس، مارکو سیلوا، کارلو آنچلوتی، رافائل بنیتس و اکنون فرانک لمپارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------