آخرین اخبار نقل‌وانتقالات استقلال | از جدایی وریا و بازگشت مرادمند تا حضور احتمالی کاوه رضایی و توافق مهدی‌پور- چشمی



وریا غفوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کاپیتان استقلال سرانجام از این تیم جدا شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که امروز صبح اخباری عجیب و غریب و سازمان یافته مبنی بر برنامه باشگاه استقلال برای تماس با وریا غفوری از طریق برخی رسانه های هماهنگ با مدیران باشگاه استقلال منتشر شده بود، اما پیگیریهای خبرنگار فوتبالی نشان می دهد باشگاه استقلال و البته در راس آن گویا آجورلو و همکارانش برنامه‌ای برای صحبت با کاپیتان تیمشان ندارند.

 

وریا غفوری لحظاتی پیش تصمیم قطعی اش را گرفت و از استقلال جدا شد. همانطور که پیش از این نوشته بودیم، وریا برای ماندن در استقلال به مدیران این تیم چراغ سبز نشان داده بود و حتی پیش شرطی هم نداشت اما در نهایت با بی تفاوتی باشگاه استقلال مواجه شد. از طرف دیگر او به تیمهای خواهانش گفته بود که تا دوشنبه – سه‌شنبه برای استقلال صبر خواهد کرد.

 

باشگاه استقلال هم نشان داد که تمایلی به تمدید قرارداد با او ندارد چرا که تقریبا با همه تمدیدی‌ها تماس گرفته شده الا غفوری. با توجه به اینکه باشگاه استقلال تا امروز جدا از جذب دو بازیکن جدید، قرارداد آرمان رمضانی و مهدی مهدی‌پور را تمدید کرده و هیچ تماسی با وریا نگرفته و حتی سراغ بازیکنان دیگر باشگاهها هم رفته در حالیکه قرارداد هم دارند، کاپیتان استقلال به این نتیجه رسیده که این باشگاه تمایلی برای حفظ او ندارد و به همین دلیل با یکی از تیمهایی که خواهان او بودند، به توافق قطعی رسیده است  و لحظاتی پیش رسما از استقلال جدا شد و طی یکی دو روز آینده تیم جدیدش را اعلام خواهد کرد.

 

البته که مقصد او مشخص است و طی چند روز گذشته، بارها و بارها به نام آن اشاره شده و حالا باید دید چه زمانی عکس وریا با پیراهن تیم جدیدش منتشر خواهد شد.

 

***

 

مهدی‌پور قراردادش را با استقلال تمدید کرد

طی هفته‌های اخیر اخبار فراوانی درخصوص تمایل تیم‌های عربی به مهدی مهدی‌پور به گوش می‌رسید. گفته می‌شد که در قرارداد این بازیکن بند فسخی وجود دارد که او می‌تواند با پرداخت مبلغی، از جمع آبی‌های پایتخت جدا شده و راهی لیگ ستارگان قطر شود.

 

با این حال طی روزهای گذشته این بازیکن جلساتی را با مدیران استقلال برگزار کرد و طرفین پس از مذاکراتی که انجام دادند، به توافق رسیدند تا قرارداد این بازیکن برای دو فصل دیگر تمدید شده و نگرانی هواداران بابت جدایی این بازیکن موثر از بین برود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

مهدی‌پور که در لیگ بیستم به استقلال پیوست، رفته‌رفته جای خود را در ترکیب آبی‌ها باز کرد و در دوران حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها، او به مهره‌ای ثابت در خط میانی تبدیل شد و فصل قبل بهترین پاسور قهرمان لیگ برتر لقب گرفت.

 

با تمدید قرارداد مهدی‌پور، حالا بخش عمده‌ای از نگرانی‌های ساپینتو در مرکز میدان رفع شده و او می‌تواند امیدوار باشد تا دیگر ستاره‌های تیمش نیز در این تیم ماندگار شوند.

 

مهدی‌پور: استوری من ربطی به دانشگر نداشت و شرمنده او شدم/ دوست نداریم غفوری از استقلال برود

مهدی مهدی‌پور پس از تمدید قراردادش با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خدا را شکر قراردادم را به مدت دو فصل دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم و خوشحالم در خدمت هواداران استقلال خواهم بود و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و تا جایی که در توانم باشد به این تیم کمک کنم.

 

وی در مورد استوری کنایه‌آمیزش پس از پیوستن محمد دانشگر به سپاهان تصریح کرد: یک سوءتفاهمی پیش آمد. این سوءتفاهم بین من، دانشگر و سیاوش یزدانی نبود. این استوری را پس از صحبت با باشگاه استقلال گذاشتم، اما جو بدی علیه دانشگر به وجود آمد، در صورتی که اصلاً منظورم محمد (دانشگر) نبود. او دوست صمیمی من است و استوری‌ام هیچ ربطی به او نداشت. دنبال سیاه‌بازی و بازارگرمی نبودم، اما پیشنهاد خارجی داشتم و انتخاب دوباره من استقلال بود و ترجیح دادم بمانم. پس از استوری‌ام جوی علیه دانشگر به وجود آمد که خیلی ناراحت شدم. محمد روزهای خوبی را برای هواداران ساخت و آنها گل دقیقه 90 او در دربی را به یاد بیاورند و قدردانش باشند. روز گذشته پس از جو ناخواسته‌ای که علیه دانشگر به وجود آمد، ناراحت و شرمنده او شدم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به توئیت سیاوش یزدانی علیه او گفت: با یزدانی صحبت کردم. صمیمی‌ترین دوستانم در استقلال سیاوش و محمد بودند. رمز موفقیت استقلال برای رسیدن به قهرمانی یکدلی و رفاقت‌مان بود. یزدانی گفت منظورش من نبوده است. ناگفته نماند موضوع از استوری من شروع شد، در صورتی که زمان استوری گذاشتن دانشگر اصلاً در ذهنم نبود. درباره اتفاقی که برای خودم افتاد استوری گذاشتم و از هواداران می‌خواهم قدردان دانشگر باشند و گل او در دربی را فراموش نکنند. ما شب گذشته با هم صحبت می‌کردیم و هیچ مشکلی بین من، یزدانی و دانشگر وجود ندارد.

 

مهدی‌پور درباره اینکه قرار است برای بازیکنان سقف قرارداد بگذارند، اظهار داشت: به تازگی متوجه این موضوع شدم و باید بگویم با توجه به تورم موجود در کشور سقف قرارداد نمی‌تواند شکل خوبی داشته باشد. بازیکنان در سطح مختلفی قرار دارند و سقف نمی‌تواند جالب باشد. آیا در اروپا سقفی داریم که در کشورمان چنین قانونی گذاشته می‌شود؟ در گذشته نیز سقف قرارداد را گذاشته بودند که شکل خوبی نداشت.

 

وی در مورد ناراحتی هواداران استقلال از وضعیت نقل‌وانتقالات این باشگاه خاطرنشان کرد: تیم ما در فصل گذشته چهاردهم نشد، بلکه با رکوردشکنی و بدون شکست قهرمان شد. خیلی نیاز نداریم که هفت هشت بازیکن جذب کنیم. مدیریت در آرامش کارش را انجام می‌دهد و باید شاکله تیم حفظ شود و در سه چهار پست که مشکل داریم بازیکن بگیریم. استقلال فصل بعد قوی‌تر ظاهر می‌شود.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث خداحافظی وریا غفوری گفت: ما هیچ‌کدام دوست نداریم وریا خداحافظی کند. با توجه به وضعیت بدنی وریا، او حداقل دو سه سال دیگر می‌تواند بازی کند. همه دوست داریم وریا در تیم حضور داشته باشد و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای قهرمانی استقلال بجنگیم.

 

مهدی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان استقلال درباره غفوری صحبتی انجام شده است یا نه، یادآور شد: یکسری صحبت‌ها انجام شده، ولی بهتر است الان به آن نپردازیم.

 

وی راجع به حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال تصریح کرد: ساپینتو فوتبالیست بزرگی بوده است. با او کار نکردم که اظهارنظر کنم، ولی رزومه کاری خوبی دارد و امیدوارم سال خوبی را در کنار ساپینتو داشته باشیم.

 

***

 

آغاز دور جدید مذاکرات استقلال با مدافع برزیلی

ورزش سه نوشت: مذاکرات مسئولان استقلال با مدیربرنامه‌های رافائل سیلوا ادامه دارد.

 

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال در فصل گذشته به‌واسطه عملکرد خوب خود یکی از گزینه‌های اصلی این تیم برای تقویت خط دفاعی در فصل جدید است.

 

سیلوا که مورد تایید ریکاردو ساپینتو هم قرار گرفته، در مذاکرات قبلی خود با مسئولان استقلال درخواست مالی بالایی را از آنها کرده بود که این درخواست با مخالفت آجورلو و همکارانش مواجه شد.

 

با این وجود با توجه به نیاز استقلال به حفظ مدافعان خود بعد از جدایی محمد دانشگر، دور جدید مذاکرات با سیلوا آغاز شده و مدیران باشگاه امیدوار به راضی کردن او هستند.

 

در خصوص سیلوا گفته می‌شود که مدیربرنامه‌های او حتی تخفیفی را نیز به استقلالی‌ها داده اما مذاکرات همچنان در خصوص مسائل مختلف ادامه دارد.

 

با شرایط کنونی احتمال ماندگار شدن سیلوا در استقلال قوت گرفته و بعید نیست طی یکی دو روز آینده دو طرف برای تمدید قرارداد به توافق نهایی برسند.

 

***

 

کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

با وجود انتشار اخبار ضد و نقیض درباره کاوه رضایی، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد پوشیدن پیراهن استقلال توسط او باشیم.

 

به گزارش ورزش سه، از همان 47 روز پیش که باشگاه ادهورلی بلژیک خبر رسمی جدایی کاوه رضایی را روی صفحه اینستاگرام خود قرار داد، پیش‌بینی‌ها حکایت از بازگشت این ستاره به فوتبال ایران و البته پوشیدن دوباره پیراهن استقلال توسط او داشت.

 

شماره 9 سابق استقلال که در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان یک فصل خوب را در استقلال سپری کرد و در 28 مسابقه 7 گل هم برای آبی‌ها به ثمر رساند، طی 3 فصل گذشته در لیگ بلژیک توپ زد. او در این مدت ابتدا به کلوب بروخه رفت و از آنجا به‌صورت قرضی راهی شارلروا شد. در فصل گذشته نیز کاوه پیراهن ادهورلی را پوشید و در مجموع 71 مسابقه‌ای که برای 3 تیم بلژیکی انجام داد؛ 20 گل در رقابت‌های این کشور وارد دروازه حریفان کرد.

 

کاوه رضایی در سال‌های دور از وطن چندین بار به تیم ملی فوتبال دعوت شد اما او مدتی است که از لیست تیم ملی جا مانده؛ اگرچه با حضور مهاجمان سرشناسی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر انتخاب فورواردها برای سرمربی تیم ملی کار دشواری است اما رضایی همچنان انگیزه‌اش را از دست نداده و امیدوار است که یکی از نفرات نهایی فهرست تیم ملی در جام جهانی قطر باشد.

 

شاید به همین‌خاطر هم هست که او تصمیم جدی خود را برای بازگشت به لیگ برتر ایران گرفته تا بتواند دوباره با درخشش در لیگ ایران به چشم دراگان اسکوچیچ بیاید و به تیم ملی فوتبال برگردد.

 

طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره رضایی وجود دارد. جدا از احتمالات خفیفی که درباره ماندگاری او در فوتبال اروپا مطرح می‌شد اما بحث پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و استقلال به او بسیار داغ بوده است. دو باشگاه مطرح فوتبال ایران طی روزهای گذشته مذاکراتی را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌هایش جلو بردند اما با این حال به نظر می‌رسد مقصد کاوه رضایی تیم سابق خود و پوشیدن پیراهن آبی در لیگ برتر باشد.

 

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما اگرچه کاوه رضایی هم اکنون در ایران حضور ندارد و در بلژیک بسر می‌برد اما مذاکرات او و مدیربرنامه‌هایش با مدیران استقلال به حد چشمگیری خوب جلو رفته است. رضایی با توجه به سابقه خوبی که در استقلال دارد و البته محبوبیت ویژه‌ او نزد هواداران طبیعی است که علاقه‌مند باشد دوباره در خط حمله آبی‌پوشان به میدان برود.

 

در چنین شرایطی مسئولان استقلال درباره کاوه رضایی از ریکاردو ساپینتو هم استعلام کردند و این مربی پرتغالی مهاجم پیشین ادهورلی بلژیک را تایید کرده است.

در کنار همه این اتفاقات به نظر می‌رسد مذاکرات استقلال و رضایی به مراحل پایانی خود رسیده و هیچ بعید نیست طی یکی دو روز آینده قرارداد همکاری به امضای طرفین برسد. مسئولان استقلال از صبح امروز هم مذاکرات جدی‌ای را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌های او جلو بردند که گفته می‌شود این مذاکرات نتایج خوبی در پی داشته است.

 

با همه این تفاسیر اگر مشکل خاصی پیش نیاید شاهد بازگشت کاوه رضایی به استقلال خواهیم بود. استقلال تاکنون در خط حمله خود آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و سجاد شهباززاده را در اختیار دارد و با جذب کاوه رضایی در کار هجومی قدرتمند‌تر هم خواهد شد. البته رضایی مثل شهباززاده و مطهری توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد که دست ساپینتو را برای چیدمان نفرات خط حمله استقلال باز می‌گذارد.

 

***

 

رمضانی: دوست داشتم هر چه زودتر قراردادم را با استقلال تمدید کنم/ ساپینتو کلاس بالایی دارد

مهاجم تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد خود با این باشگاه گفت که دوست داشته است این اتفاق زودتر رخ دهد.

 

آرمان رمضانی درباره تمدید قراردادش با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خیلی منتظر این روز بودم و دوست داشتم زودتر این اتفاق بیفتد. امیدوارم اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد، این فصل هم برای من و استقلال تکرار شود.

 

وی افزود: همیشه دوست دارم گل‌های مهم و بیشتری برای استقلال بزنم. برای فصل جدید انگیزه‌های من زیاد است و با همه وجودم تلاش می‌کنم برای خودم و استقلال فصل فوق‌العاده‌ای باشد.

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال گفت: ساپینتو روزمه خوبی دارد و یک مربی باکلاس بالاست. او خیلی می‌تواند به ما کمک کند و فوتبال‌مان را یک پله بالاتر ببرد.

 

 ***

 

توافق چشمی با استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال برای تمدید قراردادش با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید.

 

روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال با مسئولان این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است و به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

 

همچنین محمدحسین مرادمند کارهای پایان خدمت خود را انجام داده است و به استقلال بازمی‌گردد. این بازیکن نیم فصل دوم سال گذشته مشمول خدمت سربازی شده بود.

 

***

 

امید حامدی فر که با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست

امید حامدی فر امروز با قراردادی 2 ساله به استقلال تهران پیوست.

 

هافبک جوان فصل گذشته صنعت نفت آبادان با انتشار پستی در اینستاگرام از ورود به استقلال ابراز خرسندی کرد و از هم تیمی ها و هواداران صنعت نفت خداحافظی کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

***

 

«محمدحسین مرادمند» به استقلال بازگشت

«محمدحسین مرادمند» پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی در باشگاه ملوان، به استقلال بازگشت.

 

مرادمند که اسفند ماه سال گذشته برای پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی از استقلال جدا شد و به ملوان پیوست، با دریافت کارت پایان خدمت خود، بار دیگر به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازخواهد گشت.


اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

مرادمند برای پوشیدن پیراهن دوباره استقلال مذاکرات مثبتی را با مدیران استقلال برگزار کرده و به توافق نهایی دست یافته است.

 

قرارداد دو ساله این بازیکن با استقلال به زودی جنبه رسمی خواهد گرفت تا وی در لیگ بیست‌ودوم شاگرد «ریکاردو ساپینتو» پرتغالی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------