استرلینگ به چلسی پیوست/ دمبله در بارسلونا می‌ماند



استرلینگ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رحیم استرلینگ، بازیکن بزرگ انگلیسی منچسترسیتی با چلسی به توافق رسید.

به گزارش فارس، از هفته پیش موضوع انتقال استرلینگ به چلسی در تیتر رسانه‌ها قرار گرفته بود که به نظر می‌رسد این انتقال نهایی شده است.

 

استرلینگ که یکی از ستاره‌های مهم تیم ملی انگلیس است، 7 سال در منچسترسیتی درخشید ولی در فصل گذشته بیشتر به یک نیمکت نشین بدل شده بود.

 

چلسی با مبلغ 45 میلیون یورو و به اضافه 10 میلیون یورو پاداش با منچسترسیتی بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسید.

 

قرارداد استرلینگ با آبی‌های لندن 5 ساله خواهد بود که شرط تمدید یک سال در قرارداد ذکر شده است.

 

ستاره انگلیسی در آکادمی لیورپول رشد کرد و نامش در این تیم بر سر زبان‌ها افتاد. سپس راهی منچسترسیتی شد تا با گواردیولا به جام‌های پرشمار لیگ برتر دست یابد. حالا باید دید در لندن و در چلسی چه عملکردی از خود به ثبت خواهد رساند.

 

استرلینگ در این تیم هفته‌ای 300 هزار پوند دستمزد خواهد گرفت. او مهره اصلی تیم ملی انگلیس در دیدار مقابل تیم ملی کشورمان در جام جهانی است.

 

***

 

دمبله در بارسلونا می‌ماند

نشریه اسپورت گزارش داد که ستاره فرانسوی قرارداد خود را با بارسلونا تمدید خواهد کرد.

 

دمبله،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

نشریه اسپورت کاتالونیا از توافق عثمان دمبله با بارسلونا خبر داد. بازیکنی جنجالی که مدت‌ها در پی جدایی از جمع آبی‌اناری‌ها بود ولی در نهایت در تیم ژاوی ماندنی شد.

 

اسپورت نوشت که دمبله در بارسلونا می‌ماند و قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

 

ستاره فرانسوی سال 2017 به جای نیمار از دورتموند خریداری شد ولی هیچگاه نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او بیشتر مواقع مصدوم بود و مربیان بارسلونا او را بی‌نظم لقب دادند. بارها بارسلونا علاقه‌مند به فروش این بازیکن بود ولی در نهایت ستاره فرانسوی فصل گذشته با ژاوی متحول شد و عملکرد متفاوتی از خود نشان داد.

 

دمبله از اواسط فصل درخشش خود را آغاز کرد و در نهایت به آقای پاس گل لالیگا معروف شد. فصل گذشته 13 پاس گل در 21 داد تا یکی از موثرترین بازیکنان ژاوی شناخته شود.

 

بارسلونا در این پنجره نقل و انتقلاتی تاکنون توانسته فرانک کسیه و آندریاس کریستینسن را خریداری کند. ژاوی شدیدا به دنبال لواندوفسکی و آزپیلیکوئتا است و باشگاه برای خرید رافینیا زمان زیادی ندارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------