آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

مظلومی از روز اول به ما گفت هدفش ارائه یک فوتبال تهاجمی است / شرح وظایف من و ابراهیمی فرق دارد



اخبار,اخبارورزشی,روزبه چشمی

هافبک استقلال گفت: «یکی از دلایلی که ما در نیمه دوم نمی‌ توانیم مثل نیمه اول حمله کنیم این است که ما تمام توانمان را در نیمه اول می‌ گذاریم.»

 روزبه چشمی اعتقاد دارد که با آمدن او به پست هافبک دفاعی امید ابراهیمی آزاد شده و می‌ تواند راحت تر گل بزند. وی گفت که گل زدن را دوست دارد اما شرح وظایفش در استقلال طوری نیست که بتواند جلو بیاید.

 

اظهارات چشمی را در ادامه می خوانید:

 

* مظلومی بازی هجومی را دوست دارد
آقای مظلومی از روزی که با ما سر تمرین آمد گفت که هدفش ارائه یک فوتبال تهاجمی است و شما می‌ بینید که ما هم در بازی ها این ماجرا را پیاده می‌ کنیم. ما فوتبال روی زمین و هجومی بازی می‌ کنیم و امیدوارم که بتوانیم هوادارانمان را راضی کنیم.

 

* تمام توانمان در نیمه اول می‌ رود
یکی از دلایلی که ما در نیمه دوم نمی‌ توانیم مثل نیمه اول حمله کنیم این است که ما تمام توانمان را در نیمه اول می‌ گذاریم. چه در بازی با ملوان و چه در بازی با سیاه جامگان تمام هدف ما این بود که در همان ابتدای بازی کار را تمام کنیم. البته ما باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم در 2 نیمه انرژی مان را تقسیم کنیم و خوب بازی کنیم.

 

* در دقیقه 5 گل زدیم
ما از همان ابتدای بازی با ملوان، بازی سراسر هجومی برگزار کردیم و موفق شدیم که موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. در همان 5 دقیقه اول یک گل زدیم که به نظر من داور به اشتباه هند خسرو حیدری را اعلام کرد و یک توپ هم خسرو حیدری به تیرک زد که من فکر می‌ کنم با بدشانسی گل نشد. حالا خدا را شکر که 3 امتیاز این بازی را گرفتیم.

 

* شرح وظایف من و ابراهیمی فرق دارد
من چند گل در لیگ‌برتر و جام‌حذفی زده ام اما در کل آمارگلزنی ام آنقدر بالا نیست. طبیعی است که برای استقلال دوست دارم گل بزنم اما این موضوع به شرح وظایفم برمی گردد. من عقب بازی می‌ کنم و امید ابراهیمی کمی جلوتر است به همین دلیل خیلی برای من شرایط گل زدن فراهم نیست.

 

* همه گل های ابراهیمی قشنگ است
خیلی از گلزنی ابراهیمی خوشحال شدم و کلا از اینکه در کنار او بازی می‌ کنم راضی هستم. ابراهیمی هم گلزن است و هم اینکه گل هایش همه قشنگ است. ابراهیمی گل دومش جایی رفت که هیچ دروازه‌بانی نمی‌ توانست آن را مهار کند.

 

* هنوز هم می‌ توانم بهتر شوم
طبیعی است که من خودم در پست هافبک دفاعی بهتر از پست دفاع وسط بازی می‌ کنم و دراین پست راحت تر هستم. البته من و سایر بچه ها پتانسیل بیشتری داریم که انشاءالله به مرور زمان می‌ توانیم بهتر عمل کنیم.

 

* آقای قلعه‌نویی را ندیدم
من نمی‌ دانستم که آقای قلعه‌نویی در رختکن ملوان حضور دارد و البته اصلا ایشان را ندیدم اما هم قبل و هم بعد از بازی سمت اکبر محمدی رفتم و با او خوش و بش کردم. اکبر محمدی در تیم جوانان مربی من بود و زحمات بسیار زیادی برای ما کشید.

 

اخبار ورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------