آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

تساوی پارس‌جنوبی برابر پدیده



اخبار,اخبار امروز,پارس‌جنوبی.....

دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پدیده مشهد در هفته هشتم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش  مهر، آخرین دیدار از هفته هشتم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه به میزبانی تیم جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک به یک به پایان رسید. 

 

مرتضی منصوری در دقیقه ۳۵ این دیدار و زمانی که قصد داشت توپ را از پشت محوطه جریمه برای شهاب گردان دروازه بان تیمش ارسال کند، با اشتباه این دروازه بان در کنترل توپ روبرو شد و توپ به آرامی از زیر پای گردان عبور کرد و وارد دروازه شد تا یک گل به خودی ثبت شود.

 

درحالی که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم صدرنشین لیگ به پایان رسیده بود، پدیده در نیمه دوم شرایط بهتری داشت و موقعیت هایی را هم روی دروازه میزبان خود پی ریزی کرد که در ۶۱ محمد قاضی بازی را به تساوی کشاند.

 

پس از این گل تیم پارس فشار حملاتش را بیشتر کرد و موقعیت هایی را هم روی دروازه تیم مشهدی طراحی کرد که دفاع خوب پدیده اجازه رسیده به گل را به تیم میزبان نداد. در دقیقه ۷۷ این دیدار نورمحمدی مدافع تیم پارس به دلیل خطای پشت محوطه جریمه روی مهاجم پدیده در موقعیت تک به تک از زمین اخراج شد. 

 

بعد از این گل دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر پی ریزی کردند که در دقایق وقت اضافه هم ادامه داشت اما در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید. 

 

پارس جنوبی با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند. پدیده هم ۱۵ امتیازی شد و در رده دوم ایستاد.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------