6، 7 پرسپوليسي: ژوزه برود



6، 7 پرسپوليسي: ژوزه برود

سرمربی پرسپولیس شخصیت محبوبی میان اعضاء باشگاه پرسپولیس به حساب نمی آید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به مخالفان مربي‌گري مانوئل ژوزه در پرسپوليس بايد 6، 7 بازيکن اين تيم را هم اضافه کرد. يک تماس از سوي يک بازيکن شمالي قرمزها با محمد رويانيان کافي بود تا ماجراي توطئه خزنده عليه مرد پرتغالي وارد فاز تازه‌اي شود.

جرقه اول را علي پروين زد که بعد از همان هفته دوم و باخت پرسپوليس به فجرسپاسي گفت هزار سال ديگر هم مي‌گويم مربي خارجي به درد ما نمي‌خورد. پروين که قبلا گفته بود مربي خارجي فقط آقا دل بوسکه! بعد از آن مصاحبه و واکنش منفي رويانيان سکوت کرد و هيچ نگفت اما تني چند از پيشکسوتان پرسپوليس هر از چند گاهي عليه مانوئل مصاحبه مي‌کردند که از آن جمله مي‌توان به محمد مایلی کهن، حميد درخشان و فرشاد پيوس اشاره کرد.

چند نفري هم سکوت کردند تا ببينند پرسپوليس چه نتايجي مي‌گيرد. البته بازي نسبتا بهتر پرسپوليس نسبت به استقلال در دربي تهران کمي منتقدان ژوزه را ساکت کرد اما اين قصه سر دراز دارد.

* 6، 7 پرسپوليسي: ژوزه برود

علي کريمي هيچ‌گاه رابطه خوبي با ژوزه نداشته و کم نيستند پرسپوليسي‌هايي که مي‌گويند او مثل زمان استيلي دل نمي‌سوزاند. البته کريمي کم‌کاري نمي‌کند اما به هر حال بعيد است او جزو حاميان ماندن ژوزه باشد. به جز کريمي چند بازيکن سرشناس پرسپوليس هم مخالف ماندن مانوئل هستند و به گوش رويانيان رسانده‌اند که اين تيم با اين مربي به هيچ‌جا نمي‌رسد.

مديرعامل پرسپوليس البته گفته بود برکناري ژوزه نه عقلاني است و نه منطقي اما به هر حال فشارها به او ادامه دارد و حداقل 6 بازيکن نامدار و گران‌قيمت سرخ‌پوشان هستند که خواهان جدايي اين مربي شده‌اند. هرچند اکثر اين نفرات جزو نيمکت‌نشينان پرسپوليس هستند.

البته تنها تفاهم این بازیکنان در کنار گذاشتن ژوزه است و خود این بازیکنان در انتخاب جایگزین ژوزه چند دسته اند. برخی بازیکنان موافق درخشان و برخی دیگر موافق مایلی کهن هستند. البته شنیده شده که نظر رویانیان برای گزینه ایرانی روی مجید جلالی است.

سردار رويانيان در مصاحبه‌اش گفته بود يک مربي به بازيکنان ما زنگ زده و گفته تو بايد فيکس بازي کني و... آن بازيکن ما هم 48 ساعت در کما بود. جالب است بدانيد بازيکن مورد نظر محمد نوري بود و نوري با تنها کسي که در اين مدت ارتباط داشت علي دايي بود. نوري، غلامرضا رضايي و فشنگچي ارتباط صميمانه‌اي با علي دايي دارند. البته رويانيان اسمي از دايي نبرده بود ولي قبلا در جايي ديگر گفته بود مخالفان ما استقلالي نيستند بلکه خود پرسپوليسي‌ها هستند! بعد از آن مصاحبه ذهن خيلي‌ها به سمت پروين و عابديني رفت ولي ...

* سکوت نوري

محمد نوري جمعه با تيم ملي به اردن رفت و طبعا چون ملي‌پوش بود مصاحبه نکرد اما برخي از پرسپوليسي‌ها به شوخي خطاب به او گفتند منظور سردار از بازيکني که مي‌گفت به کما رفته تو بودي؟ نوري البته هيچ حرفي در اين ارتباط نزد و طبعا علي دايي هم سکوت کرد تا متهم نشود اما ...

* پرسپوليس - راه‌‌آهن؛ هفته دوازدهم

مي‌توان حدس زد که امسال هم تقابل پرسپوليس و راه‌آهن به سبب اين حساسيت‌ها جذاب شود. پارسال وقتي راه‌آهن گل چهارم را زد علي دايي دست‌هايش را مشت کرد که همين حرکت حساسيت پرسپوليسي‌ها را در پي داشت.امسال تقابل دو تيم در هفته دوازدهم است و بايد ديد تا آن زمان ژوزه در پرسپوليس هست يا نه؟!/جام نیوز

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------