منصوریان: به ساکت تبریک می‌گویم؛ لعنت به خودخواهی و بی سوادی فوتبال!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی استقلال تهران گفت: به نمایندگی از تیم به محمدرضا ساکت بابت برد صنعت نفت تبریک می گویم؛ لعنت به خودخواهی و بی سوادی فوتبال.

علیرضا منصوریان پس از اولین باخت استقلال تهران در نخستین دیدار از سری رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان ابتدا از لغو نشست خبری بازی رفت گلایه کرد و سپس درباره بازیگفت: به مردم آبادان به خاطر این برد تبریک می‌گویم. همچنین به نمایندگی از تیم و هواداران به محمدرضا ساکت تبریک می‌گویم. لعنت به خودخواهی و بی‌سوادی فوتبال.

 

وی افزود: لعنت به قوانین فوتبال که در مملکت ما رعایت نمی‌شود و لعنت به گذشته‌ای که فراموش می‌شود. نمی‌دانم محمد رضا ساکت می‌داند استقلال نیمی از هواداران فوتبال را دارد یا نه.

 

سرمربی استقلال با بیان اینکه تا قبل از بازی صبر کرده بود، تصریح کرد: کارمان قانونی بود و انتظار داشتیم با ما قانونی برخورد شود. ما این همه شهید دادیم که آزادی بیان باشد اما اسیر دیکتاتوری شده ایم. به رئیس فدراسیون تاکید کردم که با این قوانین خودتان به فیفا توهین کرده اید. 

 

منصوریان با اشاره به اتفاقات بازی استقلال با العین که منجر به باخت این تیم شد، گفت: در بازی با العین هم همین شرایط را داشتیم و بازیکنمان را به تیم امید دادیم. در آن مسابقه شکست خوردیم ولی صدایمان در نیامد.

 

وی در ادامه انتقاداتش از محرومیت سه بازیکن استقلال تاکید کرد: به مهدی تاج گفتم اگر جایی بگویید بازیکنان استقلال را محروم کرده اید، به شما خواهند خندید. 

 

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما اگر به فیفا در این ارتباط نامه می زدیم و می گفتیم بازیکنان استقلال را به این دلیل محروم کردند، فیفا فدراسیون را تعلیق می کرد.

 

منصوریان خاطرنشان کرد: رئیس کمیته انضباطی گفت تراکتورسازی به این خاطر محروم نشد چون قبل از آن به ما نامه زده بودند. همانجا فهمیدم که نامه های ما را به کمیته انضباطی ارجاع نداده بودند. برای همین نامه هایی که به فدراسیون زده بودیم و به کمیته انضباطی نرسیده بود، به اسماعیل حسن زاده نشان دادیم. 

 

وی ادامه داد: در قوانین هیئت رئیسه فیفا هم آمده است که دادن بازیکن به تیم ملی امید ضروری نیست. حالا سئوال ما این است که آیا بازی های امید در تقویم فیفا بوده است یا خیر؟ جواب این است که نبوده. پس کارمان غیر قانونی نبوده است.

 

سرمربی استقلال مجددا از سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و خطاب به وی گفت: آقای ساکت! وقتی از قوانین فوتبال اطلاع ندارید چرا باید به فوتبال خیانت کنید؟ با شعور مردم بازی نکنید.

 

مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------