آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

مهاجم 36 ساله و 500 هزار یورویی عامل اختلاف/ فتحی:امیدوارم جلسه با استراماچونی پایان حاشیه‌سازی باشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش فارس، از هفته گذشته شایعات بسیار زیادی پیرامون اختلافات آندر آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال با مدیران باشگاه مطرح شده که البته با توجه به عدم اظهارنظر رسمی توسط مسئولان این باشگاه شایعات بسیار زیادی پیرامون دلایل این اختلاف به راه افتاده است.

 

از طرفی تنها اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال بوده که به اختلاف نظر فتحی و سرمربی استقلال بدون دلایل اشاره کرد و از آن روز با وجود تکذیب امیرحسین فتحی باز هم دایره اختلافات بین طرفین گسترده شده است.

 

سرمربی تیم استقلال که چند روز پیش در نشست با فتحی پیرامون بازیکنان مدنظرش با او گفت‌وگو کرد درخواستی از مدیرعامل باشگاه استقلال داشت که در آن درخواست اعلام کرد این باشگاه باید بازیکنی به نام ترائوره (پریو)‌ را جذب کند. مسئولان باشگاه استقلال بعد از تحقیق درباره این بازیکن متوجه شدند وی 36 سال سن دارد و البته قیمت او 500 هزار یورو است به همین دلیل مخالفت خود را با این مسئله اعلام کرده و به استراماچونی پیام دادند که نمی‌توانند این بازیکن را جذب کنند.

 

فتحی معتقد است اگر قرار بود برای بازیکن 36 ساله این همه هزینه کنند طبیعتاً استقلال بازیکنان دیگری را که سن و سال زیادی داشتند را در ابتدای فصل نقل و انتقالات حفظ می‌کرد و مانع از جدایی آنها می‌شد.

 

از طرفی مدیرعامل استقلال که تجربه کار با شفر را دارد مخالف جذب اینگونه بازیکنان توسط سرمربی است و نمی‌خواهد اتفاقی که منجر به اختلاف شفر با علی خطیر در فصل گذشته رخ داد این بار در مورد خودش و استراماچونی تکرار شود. به همین دلیل سرمربی استقلال ناراحتی خود را اعلام کرده و شاید به خاطر همین اتفاقات بود که خبرنگار ایتالیایی چند روز پیش در صفحه توئیتری خود مدعی شد استراماچونی در استقلال می‌ماند اما به شرطی که مدیران وعده‌های وی را اجرا کنند.

 

یکی از دلایلی که فتحی در حال حاضر با جذب بازیکن 36 ساله و 500 هزار یورویی مخالف است غیبت کامران منزوی به دلیل سفر به کانادا و میرشاد ماجدی به دلیل سفر به کشور تایلند است. او تنها خلیل‌زاده را در کنار خود می‌بینند و نمی‌خواهد بدون مشورت با اعضای هیأت مدیره بازیکنی را جذب کند که قیمت او حتی در هیأت مدیره به تصویب نرسیده  است.

 

اما این پایان ماجرا نیست. ظاهراً فتحی طی روزهای اخیر از امیر سلطانی برای رتق و فتق امور باشگاه در کنار خود استفاده کرده اگرچه حکمی برای وی صادر نکرده است. همین موضوع موجب تحرکات برخی از عوامل مستعفی این باشگاه شده و ناراحتی آنها را در پی داشته است. نفراتی که از باشگاه جدا شده‌اند انتظار نداشتند فتحی بلافاصله اقدام به آوردن شخصی در باشگاه به جای آنها کند ولی او حالا شاهد تحرکاتی است که از بیرون برای دامن زدن به اختلافات برنامه‌های پشت‌پرده ترتیب می‌دهند.

 

مدیرعامل استقلال نیز نمی‌خواهد در مقطع فعلی به حاشیه‌ها دامن بزند اما مطمئناً وی طی روزهای آینده تصمیم جدی برای پایان دادن به حواشی به وجود آمده پیرامون سرمربی استقلال و خودش اتخاذ خواهد کرد.

 

 

فتحی:برخی جریان‌ها به دنبال شیطنت هستند/امیدوارم جلسه با استراماچونی پایان حاشیه‌سازی باشد

 

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در چند روز گذشته برخی جریان‌ها به دنبال شیطنت در تیم هستند و امیدوارم جلسه روز یکشنبه با استراماچونی پایان این حاشیه‌سازی‌ها باشد.

فتحی:برخی جریان‌ها به دنبال شیطنت هستند/امیدوارم جلسه با استراماچونی پایان حاشیه‌سازی باشد

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، چند روز است که از طریق یک رسانه مشخص خارجی اخباری درباره وضعیت شغلی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان می‌شنویم. از طرفی دیگر به صورت پراکنده تصمیمات و درخواست‌هایی را از طرف آقای استراماچونی دریافت کردیم. 

 

وی افزود: درهمین راستا روز یکشنبه با برگزاری جلسه‌ای با ایشان به نتایج لازم خواهیم رسید. من چند روز قبل هم گفتم. از روز شروع همکاری با کادرفنی جدید، نهایت همراهی، تعامل، هماهنگى و احترام متقابل بین من با آقای استراماچونی و دیگر ارکان باشگاه برقرار بوده و ایشان با شناخت کافی نسبت به وضعیت باشگاه استقلال این مسؤولیت را پذیرفتند.

 

سرمربی استقلال عنوان کرد: اما متاسفانه در یکی دو روز گذشته احساس می‌کنم که از طریق برخی جریانها شیطنت‌هایی در حال انجام است تا رابطه باشگاه با کادرفنی را مخدوش کنند. امیدوارم خروجی جلسه روز یکشنبه به معنای پایان این حاشیه‌سازی‌ها باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------